Forum

Topic: PS Vita pre-release vragen topic

Anoniem's avatar

Hey Guys,

Naar aanleiding van het artikel op de frontpage is er dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die vragen hebben over de PS Vita voordat het apparaat uit is. Zelf heb ik een PS Vita evenals enkele andere members en dus proberen we al je vragen te beantwoorden.

Let the questions begin =)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

184 reacties

  1. 505 XP
    DarkQ's avatar

    nee in alle 2 de boxen zitten hetzelfde in japan enzo heb je al wel boxen met een spel een 4GB voor een mooi bedragje hoop dat dat hier ook komt

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Is die pre-order box nog te krijgen ? met die goodies, €5 korting, en oordopjes, of was die alleen geldig tot de 31ste ? want ik ga deze week even een exemplaar pre-orderen bij gamemania maar op de site staat nog wel, alleen hoorde ik van mensen dat je hem niet meer meekrijgt.

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb gezien dat de PSPGo, net als de Vita, een Multi-Use poort heeft.
    Kan iemand met een PSPGo en een PS Vita bevestigen, of deze op beide werkt?

  4. 505 XP
    DarkQ's avatar

    als het de zelfde aansluiting zal je wel zeggen dat het werkt

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik weet het zelf niet, aangezien ik zelf geen PSPGo heb, laat staan, een PlayStation product wat niet de Vita is.

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb gezien dat de PSPGo, net als de Vita, een Multi-Use poort heeft.
    Kan iemand met een PSPGo en een PS Vita bevestigen, of deze op beide werkt?

    Werkt niet, PSP Go kabel is breder

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    wat kan je dan met die aansluiting xd

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wat kan je dan met die aansluiting xd

    is een av kabel hierdoor kan je het aasluiten aan de magische tv:p

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    echt ? f**cking vetttt !! 😀

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    wat kan je dan met die aansluiting xd

    De bovenste aansluiting is nog mysterieus voor een toekomstige accessoire

  11. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik gok in ieder geval op een GPS

    misschien wel zo een vergrootglas of een klepje, voor tegen de zon, wat je vroeger voor de atari Lynx had, hahaha
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzl6rpMres7yLctdGEQndmcgoAhGpxzmgMLiu2LOA54bQ2vzlXf1eH-jLVEQ

    en voor de mensen die het apparaat niet kennen, de PSP lijkt er eigenlijk best veel op 😛
    Hier de Lynx 1 en 2
    http://superclassicvideogames.com/atari_lynx_double_1.jpg

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik vind de Vita meer weg hebben van een PSP, die weer weg heeft van een GBA, die weer weg heeft van Lynx.

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ps vita halen of niet? 3g of wifi? Sony begint ons nu ook te naaien met geen interne geheugen, en als er geen support voor komt zoals met browser, hoef het voor mij al niet meer!

  14. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hmm geen support voor browser :S nu begin ik ook wel meer te twijfelen

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    hmm geen support voor browser :S nu begin ik ook wel meer te twijfelen

    Wat moet je met een browser lol? Heb je toch een iPhone voor =p dit apparaat is om mee te gamen.

  16. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja ok maar kom op als ze de browser eropzetten moeten ze het ook ondersteunen anders kunnen ze hem beter er af halen

  17. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Een Browser is tegenwoordig al onmisbaar tegenwoordig.
    De Wii heeft er een, de DSi heeft er een, de 3DS heeft er een, geen idee over de PSP, PS3, en/of 360, vergeet de DS versies, want die zijn erg kut, dus moest de Vita het ook persé hebben.

    Toch gebruik ik die browser wel, vooral omdat mijn Android browser soms erg traag kan zijn.

  18. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Daarom het zal dan wel jammer zijn als het niet goed werkt en niet ondersteundt wordt

  19. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Komt echt nog wel een update die de browser moet laten werken hoe het werkt 😉

  20. 116 XP
    OptimusPrimeNL's avatar

    heb je niet dat je duimen de speakers blokkeren als je de joysticks gebruikt?

  21. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    heb je niet dat je duimen de speakers blokkeren als je de joysticks gebruikt?

    Nog geen last van gehad, lijkt me vrij onlogisch ook, je duimen zitten hoger dan je speakers omdat je de analoge sticks vast hebt

  22. 1562 XP
    dikked's avatar

    hoe is het geluid van de vita eigenlijk ?
    is het mooi geluid als de iphone 4 of gewoon standaard boxjes

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    hoe is het geluid van de vita eigenlijk ?
    is het mooi geluid als de iphone 4 of gewoon standaard boxjes

    Geluid is best netjes, valt inderdaad te vergelijken met een iPhone 4.

  24. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb wel gemerkt dat mijn analoge sticks steeds losser zitten, terwijl ik dit zo veel mogelijk probeer te voorkomen.
    Ken jij dat probleem ook, M4GN3T?
    Of ligt dit weer eens aan mij? (Ik heb het namelijk vaker, bij de Gamecube, de Wii, de 3DS, alleen de N64 tel ik niet mee, want dat de analoge stick daarvan los zit, is een feit dat iedereen heeft/had).

  25. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hoe vaker je bent die dingen speelt hoe soepeler ze worden ik hoop wel dat ze beter zijn dan ze ps3 controller want die van mij gaan nu al hangen heb hem nog niet eens een jaar

  26. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Nog ff een vraagje: Ik kan toch PSP spellen op de VITA spelen? en hoe werkt dat dan? download ik hem dan gewoon uit de store ofzo? en is die game dat met 2 sticks te spelen? en zijn er dan ook netwerkmogelijkheden? want medal of honor heroes 1 en 2 waren echt leuke shooters voor de psp om te spelen

  27. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hallo

    je kan de sticks instellen in de menu dus kan je ook met 2 spelen en idd je kan ze gewoon uit de store downloaden nu nog even wachten dat hij uitkomt 😛

    kan niet wachten 🙁

  28. 296 XP
    Maurie's avatar

    hey,

    ik heb nog een vraagje:
    Ik lees net dat er elke simkaart in de vita past en dan 3g kunt gebruiken.
    ik heb dan wel toevallig vodafone, maar goed.
    weet jij als ik een duo sim aanvraag 1 voor in mn iphone en 1 in de vita.
    of ik dan ook gewoon kan internetten op mn vita?
    dit omdat ik je natuurlijk niet kan bellen met je psv.
    het gaat steeds over een data 3g abonnement.
    en ik heb en vele met mij een bellen + internet abonnement.

    ik hoop dat je mn punt begrijpt.

  29. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    welke mem card wordt er aangeraden als je nooit games zal downloaden uit de ps store?
    want ik neem aan dat als je een game koopt hij ook geinstalleerd moet worden en dat ook wat geheugen vergt of heb ik het mis?

    p.s mensen die een mem card willen kopen of iets dergelijks er is bij castlegames een actie met 10% korting op als je hun facebook liked:)

  30. 505 XP
    DarkQ's avatar

    welke mem card wordt er aangeraden als je nooit games zal downloaden uit de ps store?
    want ik neem aan dat als je een game koopt hij ook geinstalleerd moet worden en dat ook wat geheugen vergt of heb ik het mis?

    p.s mensen die een mem card willen kopen of iets dergelijks er is bij castlegames een actie met 10% korting op als je hun facebook liked:)

    Denk dat je met 4gb/8gb een heel eind komt

  31. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    >>voorhoofdchin
    Er kunnen geen UMD’s in een Vita, wel kan je PSP games voor de retail prijs uit de PS Store halen, of een UMD Passport halen, waarmee je voor 10 Euro per game, een PSP spel naar je Vita kan kopiëren.
    Wel is hiervoor een PSP met een UMD slot nodig.

    >>Maurie
    Ik weet niet of die wel/niet een Sim Lock heeft, wel weet ik dat ze Region Locked zijn.
    Ik heb daarom expres de WiFi versie gehaald, want ik hoef alleen maar Portable WiFi Hotspot op mijn telefoon aan te zetten, en mijn WiFi-only PS Vita is ‘ineens’ een WiFi+3G PS Vita.
    Dat scheelt niet alleen maar 50 Euro voor een Vita, ook scheelt het een hele telefoon abonement.

  32. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Denk dat je met 4gb/8gb een heel eind komt

    thnx dacht dat game data install’s ruim 1GB innam dan neem ik de 4gb maar

  33. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je komt er wel een heel eind, totdat je retail games gaat installeren op je Vita.
    Dan is 4 GB nog wel erg klein.

  34. 505 XP
    DarkQ's avatar

    thnx dacht dat game data install’s ruim 1GB innam dan neem ik de 4gb maar

    Ik haal zelf de16 gb eerst daarna 32

    Als ik jou was zal ik wel voor de 8 gb gaan want uncharted vraagt wel 1gb

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    thnx yamihosi & darkq ik haal wel de 8gb dan en zet eventueel backups op me pc van de vita als ik iets verwijder!

  36. 505 XP
    DarkQ's avatar

    kan niet wachten man whahah 😛

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Misschien een beetje een rare vraag, maar wat zijn de afmetingen van het scherm in cm ? want ik kan alleen vinden dat het een 5 inch OLED scherm is -_-‘

  38. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Daarom heb ik een eigen web App gemaakt, genaamd “YamiHoshi ELOM”.
    http://www.yamihoshi.nl/apps/elom/

    In dat geval, 5″ * 2,54 = 12,7 cm.

  39. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @ yamihoshi

    je bent een aanwinst voor de site xD

    @ rva_96
    je kan ook:

    www.google.nl
    5 inch to cm en je hebt hem direct krijg je direct een pic van een calc met het antw bij resultaten

  40. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Oke 😀 bedankt voor de tips :D:D:D:D::D:D Nu uitknippen uit karton en alvast op m’n dummy vita spelen hahahahaha.

  41. 1374 XP
    rva_96's avatar

    ps : 2,54 :O breed ? haha dat klopt denk niet.

  42. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nee, 2,54 diagonaal.
    Beeldschermen worden meestal van linksonder naar rechtsboven gemeten.
    Houd wel rekening met een breedte van 16 bij 9.

  43. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Rva hij is mooi groot stuk groter dan de PSP

  44. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Mooi 😀 groot genoeg tenminste haha kan niet meer wachten 🙁 nog maar een maandje te gaan :D:D:D:D moet je na gaan dat als je in Japan woonde nu gewoon naar de winkel kon :D:D:D:D haha.

  45. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja ik kan ook niet meer wachten welke game neem je erbij

  46. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik uncharted & modnationracers, al vind ik het jammer dat modracers geen multiplatform zal bevatten ;( en wellicht nog rayman origins. jij ?

  47. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb WipEout 2048, Gravity Daze, Tales of (geen idee meer hoe het ook alweer heette), en Uncharted in de planning nu.
    Echt alles tegelijk gaat niet, want ik heb ook nog Tekken 3D en Project Mirai voor de 3DS in de planning, alsook Mario Party 9 voor de Wii.

  48. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja ik kan ook niet meer wachten welke game neem je erbij

    Ik denk uncharted modnation en unit 13 die haal ik 2 weken erna

    Psn store die spel met dat balletjes

  49. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hustlekings ? Ik kijk zelf ook erg uit naar RC Motorstorm, alleen had liever meer tracks, cars etc gehad 🙁 maar de beelden trekken me wel 😀

  50. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Hustlekings ? Ik kijk zelf ook erg uit naar RC Motorstorm, alleen had liever meer tracks, cars etc gehad 🙁 maar de beelden trekken me wel 😀

    Little deviants die bedoel ik haal ik in de store en FIFA wil ik ook nog

  51. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ik heb gister op de PS VITA gespeeld in de media markt, wat een machtig apparaat is het zeg. maar wat me opviel was dat de laadtijden van games superlang zijn, zoals little deviants. ligt dit aan het showmodel ofzo? hebben jullie dit ook ervaren?

  52. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik heb gister op de PS VITA gespeeld in de media markt, wat een machtig apparaat is het zeg. maar wat me opviel was dat de laadtijden van games superlang zijn, zoals little deviants. ligt dit aan het showmodel ofzo? hebben jullie dit ook ervaren?

    zijn er al show models in mm:|
    morgen ff checken

  53. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Geen Vita modellen in de Media Markt in Middelburg in ieder geval.
    Anyways, de laadtijden, het verschilt per game.
    Ik moet soms 3 minuten wachten om in WipEout 2048 te kunnen racen (online nog niet eens getest), maar ik mag wel gelijk beginnen in Dynasty Warriors Next.

  54. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Geen Vita modellen in de Media Markt in Middelburg in ieder geval.
    Anyways, de laadtijden, het verschilt per game.
    Ik moet soms 3 minuten wachten om in WipEout 2048 te kunnen racen (online nog niet eens getest), maar ik mag wel gelijk beginnen in Dynasty Warriors Next.

    mediamarkt arena heeft ook geen show model:(

    3 minuten laad tijd is wel serieus ernstig:s

  55. 1374 XP
    rva_96's avatar

    , ik heb zojuist weer iets opmerkelijks gevonden. Bij de mediamarkt liggen van die gratis ps vita boekjes. En daar staat nog wat info in. Het volgende is wel interessant :

    Uncharted :
    Spelers : 1 ( offline ) –> maar bij de icoontjes staat wel : psn connectivity en crossplay, hmmm klopt niet helemaal denk ik.

    Modracers :
    spelers : 1 ( offline ) – 2-6 ( ad-hoc) –> maar bij icoontjes staat wel : multiplayer – crossplay – psn connectivity.

    Resistance :
    spelers : 1 (offline ) 2-8 (online) –> bij icoontjes: multiplayer – psn connectivity.

    Dus hieruit kan je wel concluderen dat Resistance een multiplayer gaat bevatten. Bij modracers is nog weinig te vinden Maar bij Uncharted is dat toch heel anders……

    Uncharted crossplay ? met welke game op de ps3 dan ? uncharted 3 ? :O daar zit multiplayer in en is tog echt een totaal andere game naar mijn mening.

    Psn connectivity ??? Je werd toch afgesloten van het psn wanneer je uncharted op starte ??

    Hmm, dus uncharted is nog wel een beetje vaag.

  56. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    hmm wel fijn dat ze de ps vita al bij sommige mediamarkts hebben hopelijk ook in maastricht maandag dan ff gaan checken

    , ik heb zojuist weer iets opmerkelijks gevonden. Bij de mediamarkt liggen van die gratis ps vita boekjes. En daar staat nog wat info in. Het volgende is wel interessant :

    Uncharted :
    Spelers : 1 ( offline ) –> maar bij de icoontjes staat wel : psn connectivity en crossplay, hmmm klopt niet helemaal denk ik.

    Modracers :
    spelers : 1 ( offline ) – 2-6 ( ad-hoc) –> maar bij icoontjes staat wel : multiplayer – crossplay – psn connectivity.

    Resistance :
    spelers : 1 (offline ) 2-8 (online) –> bij icoontjes: multiplayer – psn connectivity.

    Dus hieruit kan je wel concluderen dat Resistance een multiplayer gaat bevatten. Bij modracers is nog weinig te vinden Maar bij Uncharted is dat toch heel anders……

    Uncharted crossplay ? met welke game op de ps3 dan ? uncharted 3 ? :O daar zit multiplayer in en is tog echt een totaal andere game naar mijn mening.

    Psn connectivity ??? Je werd toch afgesloten van het psn wanneer je uncharted op starte ??

    Hmm, dus uncharted is nog wel een beetje vaag.

    Bij resistance was het al zeker dat er een multiplayer kwam ! staat ook op de site.

  57. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Geen Vita modellen in de Media Markt in Middelburg in ieder geval.
    Anyways, de laadtijden, het verschilt per game.
    Ik moet soms 3 minuten wachten om in WipEout 2048 te kunnen racen (online nog niet eens getest), maar ik mag wel gelijk beginnen in Dynasty Warriors Next.

    Lmfao werk jij voor psx sense ofso je zou een aanwinst zijn voor de ps vita sectie

  58. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Lol nee, ik werk niet voor PSX-Sense, ik heb een eigen publicatie, wat dieper gaat dan alleen PS Vita (oftewel, alle (next-gen) consoles).

  59. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Lol nee, ik werk niet voor PSX-Sense, ik heb een eigen publicatie, wat dieper gaat dan alleen PS Vita (oftewel, alle (next-gen) consoles).

    Tog niet de wii ?

  60. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Alles 🙂

  61. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wii ook, totdat de Wii U uitkomt.
    Sterker nog, we zijn zelfs begonnen met de Wii en DS, en we zijn inmiddels uitgebreid naar Wii, DS, 3DS, Wii U, PS3, PSP, Vita, X360, PC, iOS, Android, en Mac.

  62. 296 XP
    Maurie's avatar

    In de mediamarkt in Zwolle is hij wel te spelen! Ik heb hem zelf al besteld, met rayman en modnation. En 16 gb!

  63. 505 XP
    DarkQ's avatar

    wacht wel nog 22 daagjes ‘:D

  64. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    als het goed is kun je in ook in eindhoven aan de slag met de ps vita in mm maar in Maastricht jammer genoeg nog niet maar miss wel volgende week

  65. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb WipEout 2048, Gravity Daze, Tales of (geen idee meer hoe het ook alweer heette), en Uncharted in de planning nu.
    Echt alles tegelijk gaat niet, want ik heb ook nog Tekken 3D en Project Mirai voor de 3DS in de planning, alsook Mario Party 9 voor de Wii.

    Fijn die wii sjizzle op een ps3 forum, niet goed voor mijn gezondheid om zomaar het woord wii te horen zonder waarschuwing

    Vraag: Komt er ook een elder scrolll voor vita

  66. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Of er een [GAME HIER] komt voor [CONSOLE HIER], weet niemand tot het ook echt aangekondigd wordt.
    En over de Wii, misschien dat deze meid er wel over mag praten?
    Helemaal omdat ik neutraal ben aan consoles tegenwoordig?

  67. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Of er een [GAME HIER] komt voor [CONSOLE HIER], weet niemand tot het ook echt aangekondigd wordt.
    En over de Wii, misschien dat deze meid er wel over mag praten?
    Helemaal omdat ik neutraal ben aan consoles tegenwoordig?

    I used to like a wii, until i took a hardcore console to the knee.

    Het is toch nog steeds mogelijk files zoals mp3 op je psv te zetten ? ! zoals bij psp

  68. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Is uncharted golden abyss in het nederlands speelbaar? of is die engels?

  69. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Als je hem hebt laten importeren is die volgens mij in het Engels, als je in Nederland koopt, is tie volgens mij in het Nederlands.

  70. 8866 XP
    7th-son's avatar

    weer een reden voor een import 😛

    er was eergisteren een uitgave van de metro (krantje) met achterop een reclame voor de psvita
    daaronder stonden alle winkels aangegeven waar je vanaf 5 februari met de psvita aan de slag kon
    nuttige info, maar teveel om over te schrijven 😛

  71. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    >>xFatalz
    Wel heb ik een paar MP3 bestandjes op mijn Vita gezet, zowel via de ‘officiële’ weg, als via de browser: Geen problemen gehad.
    Verwacht niet te veel bevestiging van me, want ik zet het liefst alleen maar liedjes op, die uit de iTunes Store gedownload zijn (of van een CD geript).
    Dit puur om mijn liedjes makkelijker te kunnen beheren.

  72. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    >>xFatalz
    Wel heb ik een paar MP3 bestandjes op mijn Vita gezet, zowel via de ‘officiële’ weg, als via de browser: Geen problemen gehad.
    Verwacht niet te veel bevestiging van me, want ik zet het liefst alleen maar liedjes op, die uit de iTunes Store gedownload zijn (of van een CD geript).
    Dit puur om mijn liedjes makkelijker te kunnen beheren.

    Tnx yam

  73. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Is uncharted golden abyss in het nederlands speelbaar? of is die engels?

    Vandaag te horen gekregen dat hij gelukkig ook in het nederlands te spelen is 🙂

  74. 505 XP
    DarkQ's avatar

    kan niet wachten mag nu wel komen

  75. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    hoe zit het met de online play van uncharted, modnation racers en resitance komt dat erin in een patch ofzo of komt er geen MP in

  76. 505 XP
    DarkQ's avatar

    uncharted kan niet online modnation kan ook niet online resitance komt volgens mij wel een MP voor

  77. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    er kwam toch ook online patch voor modnation?
    uncharted en modnation lijken mij de 2 leukste games die online kunnen, resistance niet

  78. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Resistance komt er inderdaad wel in, Uncharted is gewoon een gerucht & bij Modnation racers is SanDiego aan ’t kijken wat voor meer waarde het hebt om er een mp in te zetten, dus het is nog niet zeker. Maar het idd wel in het nieuws geweest.

    PS: Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje, is het mogelijk wanneer je een in de winkel gekochte game ( dus op chip ) installeert op je ps vita zodat je de chip niet meer nodig heb ofzo ?

  79. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Installeren doet die zowiezo, maar dan heb je de ‘chip’ toch nog nodig om het te spelen, tenzij je weer de volle mep betaalt in de PS Store.

    Edit:
    En het bewijsstuk:
    http://www.yamihoshi.nl/files/images/2012-02-19-181645.jpg

  80. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Jammer zeg 🙁 Maar als je hem voor eerste keer in doet, blijft het pictorgram er staan met en zonder chip ? of gaat het pictogram ook weg wanneer je de chip eruit haalt ?

  81. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Die blijft staan.

  82. 1562 XP
    dikked's avatar

    zou je die dan kunnen verwijderen ofzo ? want kan me voorstellen dat als je een game leent van een kameraad dat je nadat je hem hebt teruggegeven je die rommel wel kwijt wil

  83. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ja hoor, houd je vinger op het scherm ingedrukt, en druk op het kruisje naast het pictogram.
    Zoals op Mac OS X Lion en iOS dus.

  84. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Gelukkig 😀 Gaat de Europese store morgen online ? dus komt er morgen ofzo allemaal content voor de vita in de store te staan? Want in Noord-Amerika was het volgens mij wel 1 dag van te voren al ik het goed had.