Forum

Topic: Guerrilla Games

Anoniem's avatar

Vandaag heeft guerrilla games weer eens bij ons besteld! Guerrilla games deed dit bijna dagelijks bij ons toen kz3 in de maak was, misschien dat ze weer eens beginnen met een nieuwe game! Ik weet nog dat wanneer ik vorig jaar bij hun bezorgde ik altijd evve moest wachten, zij 1 iemand “turn everything off” dan mocht je naar binnen. Vandaag was geen uitzondering, en moest ik de pizza meteen bij de balie afgeven. Ik denk echt dat ze weer bezig zijn hoor!
Kz4? Of een nieuwe game? Post hier wat je hiervan vind, en alle geruchten die er uitkomen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    killzone voor vita denk ik is al aangekondigd

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lolz, waar werk je? :p

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Lolz, waar werk je? :p

    Domino’s pizza op overtoom. Guerrilla Games zit op herengracht 601

    (amsterdam)

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Vandaag heeft guerrilla games weer eens bij ons besteld! Guerrilla games deed dit bijna dagelijks bij ons toen kz3 in de maak was, misschien dat ze weer eens beginnen met een nieuwe game! Ik weet nog dat wanneer ik vorig jaar bij hun bezorgde ik altijd evve moest wachten, zij 1 iemand “turn everything off” dan mocht je naar binnen. Vandaag was geen uitzondering, en moest ik de pizza meteen bij de balie afgeven. Ik denk echt dat ze weer bezig zijn hoor!
    Kz4? Of een nieuwe game? Post hier wat je hiervan vind, en alle geruchten die er uitkomen!

    Mag ik een keer mee ? xD

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Mag ik een keer mee ? xD

    Is dichtbij escape discotheek 5min walk

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Is dichtbij escape discotheek 5min walk

    Ik woon in fucking breda ;P !

  7. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Geen idee of het een nieuwe killzone of ip is..
    Wat mij wel ooit verteld is door me broer, die bij guerilla werkt, is dat ze daar niet de games maken voor pap enzo. Althans niet die afdeling

  8. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hoop dat nieuwe killzone voor de PS3 en de Vita uitgaat komen

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Hoop een compleet nieuwe titel 😀

  10. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja een schooter zou wel vet zijn 😛

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Vraag om een tourtje :p zeg dat je een fan bent

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Pizza killzoni, met van die smeroge paddos uit helgan 😉