Forum

Topic: PSN Account verwijderen.

Anoniem's avatar

Hey,

Ik kon nergens op de officiële forums iets vinden dus dacht ik, ik maak hier en account aan om hier mijn vraag te kunnen stellen.

Een tijdje terug (inmiddels 4 á 5 maanden) heeft iemand (perongeluk) op mijn e-mail adres een PSN account gemaakt, normaal zou ik dat niet zo erg vinden.
Maar ik ben van plan zelf een PS3 aan te schaffen binnenkort en daarbij wil ik wel graag mijn eigen e-mail adres gebruiken, en niet met het ID, Vinboogast. (wat dus het ID is die die zekere persoon gemaakt heeft)

En nergens op de site van PSN kan ik een e-mail voor contacten o.i.d. vinden en bij de FAQ staat ook niks wat hiermee te maken heeft, dus bij deze mijn vraag:

Weten jullie hoe ik dit account kan verwijderen? Of op z’n minst hoe ik contact op kan nemen met PSN.

Alvast heel erg bedankt!

(PS. Dit is al het informatie die ik van de desbetreffende persoon weet:

Volledige naam: vinny mol
Adres:
leidse plein
amsterdam, noord-holland 1567bh
Aanmeldings-id: [email protected]
Online-id: Vinboogast

Mijn e-mail adres heb ik vervangen door x’jes, en om zijn ‘persoonlijke’ informatie geef ik eerlijk gezegd niet veel aangezien hij zijn eigen e-mail adres niet eens goed kan typen, hierdoor weten jullie alle informatie die ik van de persoon weet. (Ik woon overigens in Enschede, dat is zo goed als aan de andere kant van Nederland, dus ik kan deze persoon onmogelijk kennen)

Mocht het verboden zijn persoonlijke informatie op de forums te posten zal ik het uiteraard verwijderen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    als niemand iets doet.. dan zou ik hem wel een berichtje willen sturen als ik tijd heb. of hij A.U.B het mail adressen wil veranderen

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met Sony PlayStation. Telefonische PlayStation Helpdesk: 0495 574 817. Dit soort kwesties liggen iets dieper dan ‘even verwijderen’ namelijk.

  3. 3 XP
    Heistxl's avatar

    als niemand iets doet.. dan zou ik hem wel een berichtje willen sturen als ik tijd heb. of hij A.U.B het mail adressen wil veranderen

    Als je dat voor mij zou willen doen, zou ik het heel erg op prijs stellen.
    Dat hij in ieder geval weet dat het nu op het verkeerde e-mail adres staat.
    Alvast heel erg bedankt

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je hebt de email adres, dus het is volgens mij slechts een kwestie van “Wachtwoord vergeten” klikken, inloggen, en account verwijderen, toch?

  5. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    met dat email adress zou je op zijn accnt kunnen inloggen.. en desnoods zelf gebruiken xD

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    met dat email adress zou je op zijn accnt kunnen inloggen.. en desnoods zelf gebruiken xD

    Nee je moet nog de geboortedatum van de desbetreffende persoon weten

  7. 3 XP
    Heistxl's avatar

    Nee je moet nog de geboortedatum van de desbetreffende persoon weten

    Inderdaad, ik had het ook al geprobeerd, maar zonder geboortedatum kom je er helaas niet, en er is ook geen mail gekomen waar iets van een wachtwoord staat.

  8. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Kan je niet doormiddel van wachtwoord vergeten de touwtjes zelf in handen nemen? Dan is vrijwel zeker dat hij er wel wat voor wil doen en jou niet met de problemen laat zitten. Dan verander je het naar een wachtwoord die hij wel mag weten, geef jij het hem terug en zegt dat hij even zijn email moet veranderen en dat jij dan alles bevestigd enzo.

  9. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Maak gewoon een nieuw e-mail adres en naam aan. Veel makkelijker allemaal.