Forum

Topic: Games streamen van PS3 => Vita

Anoniem's avatar

Hey! Waarschijnlijk net als iedereen hier kijk ik enorm uit naar de PSVita. Ik worstel al een tijd met een vraag waar ik met behulp van Google en diverse fora geen antwoord op kan vinden.

Een van de mogelijkheden van de Vita is dat je je PS3 games speelt op de Vita. Als ik het goed begrijp dan zet je dus je PS3 aan, start je je spel op, in mijn geval GT5. Dan zet ik mijn Vita aan en kan ik GT5 op de Vita spelen. Dan speel ik dus GT5 beneden op de bank terwijl de PS3 boven staat. Heb ik dat goed begrepen?!

Kan dat gewoon zonder fratsen? Of moet GT5 dan eerst een update ondergaan om dit mogelijk te maken? Of is hier een of andere hack voor nodig? Kan dit zomaar met elk spel?!

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op het moment bestaat die ondersteuning nog niet met Gran Turismo 5, dit betekent alleen niet dat dit later misschien nog toegevoegd gaat worden. Het is aan de ontwikkelaar van de game de taak Remote-play, zo heet deze functie, te ondersteunen.

    Wat je zegt is in theorie mogelijk, maar in de praktijk is men nog niet zover dat dit kan.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Sommige games ondersteunen het alwel, zoals wipeout – motorstormRC. Op deze site is wel een nieuwtje voorbij gekomen dat het mogelijk is doormiddel een jailbreak op je ps3, maar dit is natuurlijk niet legaal. Net als m4gn3t zegt, en kan nog komen maar daar moet de ontwikkelaar voor de game zorgen.

  3. 2 XP
    GTHQ_MeShell's avatar

    Hopen met grote hopen! 😉 Gewoon PSSX-Sense in de gaten houden, als het ooit zal kunnen komt het hier vast als eerste te staan! En dan naar de winkel rennen voor een Vita natuurlijk! 😉

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ik denk dat ze op of na de Europese release wel een update geven aan de “grotere” playstation games (Uncharted, Killzone, Gran Turismo, enzovoort) zodat die games dat wel ondersteunen

    anders is wel wel slecht dat ze eerst gaan showen met zo een functie en het vervolgens niet gaan ondersteunen

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik weet het niet maar als dat kan zou dat wel echt gaaf zijn