Forum

Topic: krijg alleen zwart beeld

Anoniem's avatar

mijne ps3 geeft geen beeld niet meer op de tv van alles al geprobeert maar geeft dan constant 576p aan weet totaal niet meer wat ik moet doen heb geprobeert te ressettten maar blijft allemaaal het zelfde help mij iemand aub is 2jaaar en 5maanden oud.groetjes.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Doe de PS3 aan met de aan/uit knop aan de voorkant *Piep* en houdt de aan/uit button vervolgens ongeveer 7 seconden (hard) ingedrukt, totdat hij een aantal keer *Piept*, wacht nu een aantal seconden en als het goed is heb je nu weer beeld en kan je de de resolutie etc. instellen. 😉

  2. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Toevallig net gekoppeld aan een andere tv ofzo?

  3. 33 XP
    jinlen's avatar

    Doe de PS3 aan met de aan/uit knop aan de voorkant *Piep* en houdt de aan/uit button vervolgens ongeveer 7 seconden (hard) ingedrukt, totdat hij een aantal keer *Piept*, wacht nu een aantal seconden en als het goed is heb je nu weer beeld en kan je de de resolutie etc. instellen. 😉

    ik heb dit ook al geprobeert maar blijf altijd op de zelfde resolutie steken 576p

    Toevallig net gekoppeld aan een andere tv ofzo?

    speel nog altijd op de zelfde tv.niets veranderd.

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    probeer je ps3 is op een andere tv aan te passen?

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    of een andere hdmi kabel?

  6. 91 XP
    Intersivety's avatar

    En hoe lukt het ermee? :O

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Youtube + Google?
    En misschien mis je iets waardoor hij niet werkt?
    Op Youtube staat heel veel met Zwarte Beelden problemen 😉

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb dit ook al geprobeert maar blijf altijd op de zelfde resolutie steken 576p

    speel nog altijd op de zelfde tv.niets veranderd.

    Misschien doe je het verkeerd? xD Je moet bij sommige PS3’s echt hard die aan/uit button indrukken hoor, want bij sommige raakt die button snel verzwakt. (zoals bij mij.. :P)

  9. 33 XP
    jinlen's avatar

    het was gelukt alles ingesteld en de volgende dag weer hetzelfde probleem.enkrijg het nu weer niet weg.teneinde raad dan maar naar sonny bellen.bedankt allemaal heb je nog tips laat het mij dan weten groetjes

  10. 33 XP
    jinlen's avatar

    Nu is het me wel terug gelukt de eerste keer fout afgesloten de tweede keer beeld instellingen niet terug gezet .en nu terug na het ressetten heb ik beeldinstellingen alles terug juist gezet en nog een raar bericht gewist en alles was terug in orde. Maar goed zo en nu terug gamen DANK JE WEL ALLEMAALl EN NOG VEEL GAME PLEZIER.Dat resetten kon toch iets gemakkelijker gaan he SONY.g
    GROETJES