Forum

Topic: haperend beeld en geluid

Anoniem's avatar

hallo mensen,

heb het volgende probleem als ik wil streamen van mijn pc naar mijn tv krijg ik steeds haperend beeld en geluid heb vanalles geprobeerd 3 verschillende routers werkte ook niet. heb ps3 mediaserver met het volledige codec package. wat ik wel vaak lees hier is dat bijna iedereen het via de ps3 laat streamen die optie heb ik ook maar heb het probleem daar niet mee opgelost. ik zou het dan ook graag gewoon van mijn pc naar tv willen streamen. mijn computer is krachtig genoeg dus daar ligt het niet aan. heb norton antivirus ook voledig uitgezet maar ook dat hielp niet. ik weet het gewoon niet meer!!! nog even wat info: heb alles bekabeld heb een cisco modem met ingebouwde router. heb een hp intel core i3, geheugengrootte 6 gb, geheugentype ddr3, opslagcapaciteit 1 tb. hoop echt dat iemand hier een oplossing voor heeft!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Deze vraag heb je al eerder gevraagd en is dus ook overbodig. Je hoeft dus niet opnieuw een topic te openen maar kan gewoon in het oude topic een reactie plaatsen. Ik zal deze uitleg aangezien deze wat meer informatie geeft dan de vorige bij het andere topic zetten.

    *Slotje*