Forum

Topic: Resetten systeem

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

ik heb eens een vraag over mijn ps3.
ik ben sinds 2 weken overgegaan op een hd televisie alleen de eerste keer toen ik hem aansloot deed hij het perfect.
de 2de keer toen ik hem aanwilde zetten wilde het beeldscherm niet aan gaan dus ik had een zwart scherm. na vaak aan en uit zetten is hij dan toch aan gegaan.
de derde keer weer het zelfde probleem en weer geprobeert met aan en uit te zetten om hem aan te krijgen maar geen succes.
toen ging ik hem resetten aanzetten je vinger erophouden en dan zou tie als het goed is 2 keer moeten piepen maar dat was bij mij niet het geval.
ik zette hem aan hield mijn vinger erop en na een sec. of acht een piep en hij sloeg binnen een halve sec. uit.
weet iemand hier een oplossing op???

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ehh.. Met wat voor kabel heb je hem aangesloten?
    Wat voor tv is het, en wat is het laatste wat je ermee gedaan had voordat die deze mankementjes ging vertonen?

    Dus je kreeg hem niet in het Root gedeelte?

    Trouwens, dit hoort te werken:

    Make sure the system is off.
    Hold down the Power Button for 5-6 seconds – until you hear the second beep.
    That’s it, your video settings are reset and you should be able to choose your input and configure it from there.

    Bron: http://www.portfolioofpb.com/blog/ps3-blank-screen-switch-inputs-hdmi-to-composite-to-hdmi

  2. 33 XP
    jinlen's avatar

    en is het gelukt heb dat probleem ook eens voor gehad.