Forum

Topic: Minecraft | ßigPíg Server | LAUNCH | Meer dan 100 Slots!

Anoniem's avatar

Welkom Piggie!

Lancering van ßigPíg Server

Eindelijk is het bijna zover, de dag dat wij en hopelijk ook jullie op gewacht hebben: De dag van de
‘launch’ van ßigPíg Server! We proberen er een groot feest van te maken door verschillende belangerijke mensen in de Nederlandse Minecraft wereld uit te nodigen. Waaronder ook jullie, iedereen is van harte welkom en we hopen dat jullie hier blijven spelen. De Staff is er helemaal klaar voor, en jullie toch ook?

HOU DE LANCERING BIJ
Server word gelanceerd op 29/02/12 om 19:00

Waarom ßigPíg Server
Er zijn genoeg andere leuke 24/7 servers, waarom dan oppeens ßigPíg, kan je denken. Maar ßigPíg verschilt toch wel een beetje. Wij hebben ßigPíg gemaakt om iedereen de vrijheid in het spel te gunnen, waaronder ook de mensen die Minecraft niet hebben gekocht in verband met privé redenen. Dit betekent niet dat het minder leuk word, naar mijn mening word het leuker. ßigPíg biedt jou (en je vrienden) de mogelijkheid om alles te doen, van Creative tot vechten in de Arena’s bij PVP. En van Survivalen naar Hardcore. Alles is mogelijk!

Meer informatie?
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,7344.msg74137.html#msg74137

Ik hoop je te zien!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ergens een plek waar ik me kan aanmelden tot moderator 😛 ?

    Of architect ? Ben zelf bezig met een epic dungeon church aant maken 😛

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Cracked server?

  3. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Cracked server?

    hb jij een cracked 1 ?

  4. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ja, cracked is het om het voor iedereen toegankelijk te maken.

    Alsjeblieft: http://minecraftforum.nl/index.php/topic,7344.0.html

    Hier reageren ik kan niet op elk fora gaan reageren :S