Forum

Topic: PSN Store betalen met andere pinpas??

Anoniem's avatar

Ik wil soms wel is dingen kopen in de PSN store maar ik heb helaas geen Visa/Mastercard, alleen een ABN Amro kaart. Weet iemand of je zo ook kan kopen op een of andere manier??? Of komen er ook binnenkort PSN Cards zodat je games/DLC etc. kan kopen met die cards???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

58 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee, alleen creditkaart is momenteel mogelijk, we zitten met zijn alle te wachten op de PSN Cards.

  2. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    Nee, alleen creditkaart is momenteel mogelijk, we zitten met zijn alle te wachten op de PSN Cards.

    Yess menn.

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    enige manier is nu een online creditcard aan te maken (www.wirecard.com):(

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm…Ik zal wel kijken van die www.wirecard.com anders wacht ik wel op de PSN cards. Weet iemand wanneer ze komen??

  5. 257 XP
    Joost's avatar

    Hmmm…Ik zal wel kijken van die www.wirecard.com anders wacht ik wel op de PSN cards. Weet iemand wanneer ze komen??

    voorlopig niet, check brieven maandag van Gamekings. Gaat nog heeeeeeeeel lang duren

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja, al gekeken. Dikke brievenmaandag van 35 minuten ofzo XD. Dan hoop ik dat ze er z.s.m. voor zorgen dat je kan betalen met paypal want dat kan ik wel:D Maar als je PSN cards importeert uit USA en je hebt een USA Account dan kan je er toch ook gewoon mee betalen???

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    lijkt mij wel , maar sony moet zowieso wat gaan doen aan die betalings regelingen , dit zal voor hun ook voor heel wat meer winst zorgen btw..

    -Ideal
    -Paypal
    -PSNcards
    -etc..etc..

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik hoop het. Maar ik kan toch ook gewoon PSN cards importere uit Amerika en dan gebruiken via mijn Amerikaanse Master account:S?

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    volgensmij wel maar heb eingelijk nog niet van iemand gehoord dat hij dat heeft gedaan eff googlen en je komt er vast wel achter

  10. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    enige manier is nu een online creditcard aan te maken (www.wirecard.com):(

    Kan je dat effe uitleggen met dat www.wirecard.com want ik snap er niks van:p

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    pak een kaart / pasje (card)
    pak een kabel / touwtje (wire)

    prik een gat in het kaartje / pasje en steek het kabeltje / touwtje er door heen
    tadaa!! een ”wired card” …. Wirecard!

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol, dan heb je een ‘Wired card’.

  13. 137 XP
    Yavar's avatar

    Jongens, via wirecard werkt het niet meer!
    Dit is geblokkeerd door Sony! Dus ga je niet voor wirecard aanmelden!

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ooo das zielig:( Hoezo heeft Sony dat geblokkeerd:S

  15. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ooo das zielig:( Hoezo heeft Sony dat geblokkeerd:S

    Zeker zielig, maar ook dom van Sony.

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Idd man kunnen wij al alleen maar betalen met Visa/Mastercard, en dan net met wirecard, blokkeren ze dat-.-:(

  17. 356 XP
    Godfather's avatar

    Voor apple zijn er nog online kaarten die je kan gebruiken…Sony doet het weer eens fout.

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Wat voor online kaarten van Apple? Kan ik daarmee ook betalen in de PSN Store?

  19. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Nee ik denk dat hij bedoelt dat je in de Apple store met online kaarten kan betalen…

  20. 131 XP
    bnk90's avatar

    ik hoop dat er snel een mogelijkheid komt voor paypal dan kunnen wij in de EU ook is wat kopen.
    ik ik snap wat dat betreft niet wat sony aan het doen is.
    ze lopen zo veel winst mis

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    PSN cards, of IDeal zou fijn zijn. 🙂

  22. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    PSN cards of wallie cards als die nog bestaan:P

  23. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    voorlopig niet, check brieven maandag van Gamekings. Gaat nog heeeeeeeeel lang duren

    Volgens David “zit het er niet meer in”. Letterlijk vertaald, nooit 😉

  24. 356 XP
    Godfather's avatar

    Wat voor online kaarten van Apple? Kan ik daarmee ook betalen in de PSN Store?

    Ja dat is alleen voor Apple store. Jammer dat Sony dit systeem niet gebruikt. Is wel erg handig. Binnenkort word ik toch 18 dus kom maar op met die creditcard:D

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Als ik 18 ben is de PS4 er al :p. Dus dat duurd nogwel ff 😉

  26. 209 XP
    chrisnl's avatar

    had graag gewild dat je met een pinpas kan betalen

  27. 266 XP
    the_stigo55's avatar

    was het maar waar dat je een ander manier was om te betalen

  28. 53 XP
    bravefencer's avatar

    virtuele creditcard die je met paypal kan loaden.
    ik doe ook zoiets voor us store maar met entropay (kan je niet met paypal loaden)
    google de rest

  29. 52 XP
    tevash's avatar

    Ideal of Paypal betalingen zouden heerlijk zijn…
    Heb nu ook mijn Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld; dan heb je je Credit Card helemaal niet meer nodig ;P

    Moet nu wel opletten met wat ik uitgeef :whistling2:

  30. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    wat is paypal

  31. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Voor meet info ga je naar www.paypal.nl.

    Een ander betaal middel zal vast niet komen, Jammer is dat en het schiet ook nog niet eens op met die kaarten!

  32. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik denk eigenlijk niet dat die kaarten nog komen.

  33. 1386 XP
    Redd's avatar

    Niet voor oud en nieuw in ieder geval. :p

  34. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    of visa.nl gaan maar je moet 18 en ouder zijn en werk moet je hebben en bedrag van 1000 mag beslissen hoeveel je wil 200 neerzetten ofzo ik kan niet nemen want ik krijg uitkering geld anders had ik er 1 tuurlijk

  35. 1402 XP
    Selec1's avatar

    of visa.nl gaan maar je moet 18 en ouder zijn en werk moet je hebben en bedrag van 1000 mag beslissen hoeveel je wil 200 neerzetten ofzo ik kan niet nemen want ik krijg uitkering geld anders had ik er 1 tuurlijk

    Interpunctie bijt niet.

    Je hebt het waarschijnlijk over aanmaken van een creditcard?

  36. 20 XP
    jordygrunn's avatar

    paypal betaalmogelijkheid moet snel komen..!

  37. 1386 XP
    Redd's avatar

    Interpunctie bijt niet.

    Je hebt het waarschijnlijk over aanmaken van een creditcard?

    Waarschijnlijk zo’n digitale creditcard. Ik heb alleen op meerdere plekken al gelezen dat die digitale CC’s niet allemaal ondersteund worden.

  38. 6 XP
    sonic's avatar

    Ik wil soms wel is dingen kopen in de PSN store maar ik heb helaas geen Visa/Mastercard, alleen een ABN Amro kaart. Weet iemand of je zo ook kan kopen op een of andere manier??? Of komen er ook binnenkort PSN Cards zodat je games/DLC etc. kan kopen met die cards???

    Hallo,

    Ik kan u helpen als voor de ps store wil betalen.
    U kunt mij bellen of mailen.

    Mobile: 0610561219
    [email][email protected][/email]

    U kunt ook via deze link even wat informatie lezen.
    http://link.marktplaats.nl/256909937

    Gr,
    Betor

  39. 6 XP
    sonic's avatar

    Ik wil soms wel is dingen kopen in de PSN store maar ik heb helaas geen Visa/Mastercard, alleen een ABN Amro kaart. Weet iemand of je zo ook kan kopen op een of andere manier??? Of komen er ook binnenkort PSN Cards zodat je games/DLC etc. kan kopen met die cards???

    Dit is geen advertentie!

    Dames en heren, al maanden hoor ik dat men problemen en klachten hebben met games op Playstation store dat je alleen met CC kan betalen. Ik heb al mij vrienden geholpen met dat probleem. Ik heb namelijk wel een Creditcard, met mij krediet kaart kan ik jullie account opwaarderen, zoveel als jullie maar willen. Als deze word gezien als advertentie zal ik jullie niet meer lastig vallen hoop dat Sony Playstation een oplossing zal komen.

    Gr,
    Sonic

  40. 537 XP
    acardipane's avatar

    Dit is geen advertentie!

    …………..
    Gr,
    Sonic

    Nou wel een link naar jouw MP advertensie….

    Dat doe je via de SUB en MASTER account toch ?
    Dan moet je een nieuw sub account aan maken en die onder zijn master account hangen…

    En dan kun je met jouw subaccount games downloaden en dan vervolgens spelen met jouw (huidige) masteraccount….

    En hij kan via zijn acocunt geld overmaken naar jouw subaccount…. moet volgens mij wel werken….

    Wel een opmerking: hij is (nog) geen gecontroleerde verkoper……:huh:

    P.s.. Hij is ook schoonmaker en maakt voor een leuk prijsje jouw matras schoon

  41. 871 XP
    -Sander's avatar

    ………….

    P.s.. Hij is ook schoonmaker en maakt voor een leuk prijsje jouw matras schoon

    misschien masseert hij ook wel zweetvoeten.

    ontopic; Ik vind echt iemand stupid als je dit doet, maar dat is mijn mening. Er zit vast wel een addertje onder het gras waar je achteraf pas achterkomt.

  42. 6 XP
    sonic's avatar

    Nee, alleen creditkaart is momenteel mogelijk, we zitten met zijn alle te wachten op de PSN Cards.

    Dames en heren,
    Al maanden hoor ik dat men klagen dat zij niet games kunnen kopen i.v.m. Creditcard betaling op Playstation store.

    Ik kan jullie wel helpen op je ps account opwaarderen.

    Meer weten?
    Mijn msn: [email][email protected][/email]

    Gr
    Luiz

  43. 8864 XP
    7th-son's avatar

    leuk voor je, doe het wel op me eigen manier
    en voor de rest wacht ik het wel af

  44. 537 XP
    acardipane's avatar

    @ Sonic,

    hoeveel moet jij er dan voor hebben per betaling ? 10%

  45. 871 XP
    -Sander's avatar

    i dont trust the dude

  46. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    PSN cards of wallie cards als die nog bestaan:P

    Op www.psncode.nl kan je met wallie een kaart van $20,- kopen, je kan er betalen met Wallie (het zal je voor een $20,- kaart ruim €28,- kosten) maar je hebt het wel. De code krijg je meteen via mail. 😉 Je kan ook betalen met iDeal en dat kost €23,99. Je moet naar beneden scrollen voor de betaalmogelijkheden, succes. 😉

  47. 871 XP
    -Sander's avatar

    1. Die tip heb je van mij
    2. Je krijgt de code op je beeldscherm te zien dus geen mail.

  48. 537 XP
    acardipane's avatar

    i dont trust the dude

    Ik ook totaal niet……

  49. 871 XP
    -Sander's avatar

    😀 XD iemand met cc die dit aanbied zit wel addertje achter

  50. 8864 XP
    7th-son's avatar

    vandaar dus ook mijn reactie

  51. 871 XP
    -Sander's avatar

    www.psncode.nl dan isbeter.

  52. 8 XP
    oOoAustinoOo's avatar

    ja kan wel usa psn cards inporten en gebruiken op een usa account ik heb een usa account
    maar 1 probleem die spel voor watje wil gebruiken bijvoorbeeld cod waw mappacks
    alsje die mappacks download dan kanje het niet gebruiken op een eur versie van de game
    dan moetje ok nog een Eur versie kopen

  53. 8864 XP
    7th-son's avatar

    of gewoon de US versie van de game importeren, is nog goedkoper ook!

    maar wat je zegt staat al ergens in het begin van het topic, oud nieuws 😉

  54. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    op 1 oktober komen de psn cards samen met psp go

  55. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    op 1 oktober komen de psn cards samen met psp go

    IS te hopen xD

  56. 98 XP
    deddentje's avatar

    als dat zo is dan gaan de inkomsten van sony flink omhoog denk ik:P

  57. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Is niet zo -_-.