Forum

Topic: Playstation & HTC

Anoniem's avatar

Playstation & HTC

Vorig jaar werd de eerste Playstation phone aangekondigd in Barcelona op de Mobile World Congress door destijds Sony Ericsson. De Xperia-Play

Erg logisch aangezien deze fabrikant onder Sony valt. Maar Sony heeft met hun Playstation-certificerings programma nu ook een deal geregeld met HTC. Deze maakt het mogelijk voor de fabrikanten om een mobiel te maken in een Playstation omgeving en Playstation gecertificeerde games te spelen.

De geruchten gaan dat HTC deze dagen ook op het Mobile World Congress de mobiele gaat aankondigen. Op 27 Februari begon het Congres dat tot 1 Maart loopt. Dus vandaag is de laatste dag en ik heb tot nu toe nog niets vernomen dat de ‘HTC Playstation?’ aangekondigd is.

Wat vinden jullie van het idee dat je met een Playstation mobiel rondloopt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 1562 XP
    dikked's avatar

    ligt er maar net aan hoe ze het uitwerken, ik heb zelf de sony tablet S (die heeft dat ook) en als ik een playstation spel doe dan worden de knopjes gewoon over het scherm gezet (geen echte knoppen maar touchscreen)
    En ik vind het wel leuk maar ook een beetje overbodig, ik heb liever telefoon en game apparaat apart