Forum

Topic: Even voorstellen : CoenRSD

Anoniem's avatar

Hallo leden van PSX-Sense.

Ik ben nieuw hier, en dus vind ik het op z’n plaats dat ik me ook even voorstel.

Ik ben Coen, 16 jaar jong en kom uit Roosendaal (Noord-Brabant)
Momenteel werk ik in de Plus in Roosendaal, waar ik mijn centjes verdien.

Sinds 2010 ben ik in het bezit van een PlayStation 3 Slim, puur omdat ik me vaak verveelde en niet graag buiten ben. Daarvoor speelde ik uiteraard veel op de PlayStation 2, en de PlayStation 1 staat hier ook nog stof te happen.

Ik hou vooral van shooters,race en voetbal games.
Speel ook graag een kinderspelletje met m’n 11-jarige zusje, en ik dus ook zo mijn trophies mee pik.

Voor verdere vragen of opmerkingen kun je deze uiteraard stellen.

Met vriendelijke groet,
CoenRSD.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Welkom op PSX Sense Koen! Je zult je tijd hier leuk benutten.
    Voor verdere vragen betreft PSX Sense kan je bij de Crew terecht.

    Leuk, ik werk ook bij de Plus in Deventer als Vakkenvuller & Cassiere.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Welkom man. 🙂

    Speel je Battlefield 3? 😛

  3. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Welkom! 😀
    wel je gedragen anders gaat IRobbert je opeten

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wel grappig dat heel veel jongeren bij een supermarkt werken.

    Maar, welkom aan boord.

  5. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Wel grappig dat heel veel jongeren bij een supermarkt werken.

    Maar, welkom aan boord.

    Klopt. Komt ook omdat er op deze leeftijd nog niet erg veel te doen is.

    Welkom man. 🙂

    Speel je Battlefield 3? 😛

    Yep. Alleen maar, ben de tijd van Call of Duty wel een beetje voorbij, komt ook omdat ik Modern Warfare 3 niet zo leuk vind.

    Als je wilt, kunnen we wel is een potje knallen. (Ben in bezit van een goede headset.)

    Bedankt allen, voor het warme onthaal, nu mijn eerste vraag : Waar staat het XP voor? Voor het aantal berichten dat je post? (Was mijn eerste indruk, ghehe.)

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Welkom Coen !

    Moge, de sfeer van PSX uw goed bekomen !

  7. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Veel plezier hier, het aantal XP is je bijdrage aan de community hier. Zoals je net zei het aantal berichten etc.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Klopt. Komt ook omdat er op deze leeftijd nog niet erg veel te doen is.

    Yep. Alleen maar, ben de tijd van Call of Duty wel een beetje voorbij, komt ook omdat ik Modern Warfare 3 niet zo leuk vind.

    Als je wilt, kunnen we wel is een potje knallen. (Ben in bezit van een goede headset.)

    Bedankt allen, voor het warme onthaal, nu mijn eerste vraag : Waar staat het XP voor? Voor het aantal berichten dat je post? (Was mijn eerste indruk, ghehe.)

    Nice, nog een BF3 fan. 😛 Join mijn PS3 BF3 server maar eens als je wilt. Check het topic in het PlayStation 3 Games forum. 😉

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Een Bf3 fan is meteen geaccepteerd 😛 Nou ik ben de Zak Aardappelen en welkom op Sense 😉

  10. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Een Bf3 fan is meteen geaccepteerd 😛 Nou ik ben de Zak Aardappelen en welkom op Sense 😉

    Goed om te horen. Jullie zijn dus ook allemaal geil van Battlefield 3? Wink2

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Goed om te horen. Jullie zijn dus ook allemaal geil van Battlefield 3? Wink2

    Ja, er is hier een clubje dat erg van BF3 houdt en soms met elkaar speelt.
    Maar bij het Mw3 topic zijn er tuuk ook veel mensen die van Mw3 houden enz. 😛

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sorry Koen, je bent niet geaccepteerd. Hoe kan je Call of Duty links laten liggen en Battlefield goed vinden? Haha… Oke.. Iedereen z’n game! xD Join de PSX-Sense server voor de laatste dagen tot dat die helemaal online gaat!

  13. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Sorry Koen, je bent niet geaccepteerd. Hoe kan je Call of Duty links laten liggen en Battlefield goed vinden? Haha… Oke.. Iedereen z’n game! xD Join de PSX-Sense server voor de laatste dagen tot dat die helemaal online gaat!

    Het is Coen btw. Modern Warfare 3, tja ik wil er liever geen woorden aan vuil maken.

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    haha welkom bro het zal je zeker bevallen laat de verslaafdheid maar beginnen!

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het is Coen btw. Modern Warfare 3, tja ik wil er liever geen woorden aan vuil maken.

    Whahaha. xD

    Maar Robbert draait binnenkort hopelijk bij, en hopelijk begrijpt hij dan waarom wij BF3 gamers bij BF3 zweren. 😉

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maar Robbert draait binnenkort hopelijk bij, en hopelijk begrijpt hij dan waarom wij BF3 gamers bij BF3 zweren.

    Ja, zweren op hun controller dat die niet uitvalt tijdens een goed potje, ahhh Patty?? xD
    Ja, zweren op hun Playstation dat ze geen stroomuitval krijgen?
    Ja, zweren op hun Stoel dat die het houd.
    Ja, zweren op hun … Ach laat maar!

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja, zweren op hun controller dat die niet uitvalt tijdens een goed potje, ahhh Patty?? xD
    Ja, zweren op hun Playstation dat ze geen stroomuitval krijgen?
    Ja, zweren op hun Stoel dat die het houd.
    Ja, zweren op hun … Ach laat maar!

    Maaaaarrr… wat heeft dit met BF3 te maken? ^^

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maaaaarrr… wat heeft dit met BF3 te maken?

    Nou, link het maar is met elkaar!

    En dan gaan we weer even on-topic, alle aandacht aan Coen!

  19. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Bedankt allen, voor het warme onthaal, nu mijn eerste vraag : Waar staat het XP voor? Voor het aantal berichten dat je post? (Was mijn eerste indruk, ghehe.)

    eigenlijk meer xp hoe hogere rank maar dat maakt niet zo veel uit als je maar je vragen enzo kunt stellen welkom