Forum

Topic: White Knight Chronicles II

Anoniem's avatar

Zijn er hier mensen op het forum die WKC2 online spelen?
ik ben nou samen met een maat van me een guild begonnen, maar met 2 man schiet het niet echt op helaas.
We zitten nou rond de lvl 50 en Guild Rank 11
Maar we hebben wat meer mensen nodig om quests te doen online (sommige heb je echt meerdere mensen nodig!)
mocht je een lager level hebben is dat geen probleem, dan kunnen we je helpen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    als ik terug ben van vakantie doe ik mee Stefan!

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    about freakin time! 😛
    1 heeft al weer afgehaakt, omdat z’n ps3 naar de klote is (ylod), en z’n savegame niet gebackupped had!
    ik had het van de week nog gedaan dan, en voila, vanavond me ps3 ook al stuk… 🙁

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb er drie. 🙂 (Playstation 3’s, niet savegames…) Ik heb ook geleerd van mijn fouten door niet op tijd een backup te maken… Playstation PLus is wat dat betreft een uitkomst!

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    nou, ik vind het belachelijk dat het via plus moet!
    daarentegen, de savegames die ik wel kan kopieren staan gelukkig op me telefoon 😉

    ik zit nu alleen te klooien dat ik niets van me US account kan downloaden, van wat ik heb aangeschaft..
    er staan nu nog 2 consoles op geregristreerd, en ik heb vrij recent geleden alles via de SEN gedeactiveerd, en dat kan maar 1 keer per half jaar…