Forum

Topic: Ice Age: Village – Android

Anoniem's avatar

Jazeker, Ice Age: Dorp van Gameloft. Dus dat beloofd zekers wel wat goeds!

Ik zag dit staan tussen de apps, en dacht laat ik hier maar is mee gaan spelen!
De officiële Ice Age app! De game krijgt een totaal score van alle gebruikers in de app-store een 4.6 v/d 6! Van mij krijgt die een 4.3 omdat de game grappig is , maar je mist toch hier en daar wat dingetjes.

Ice Age? .. Are you kidding?

Ja, echt waar. Wat kan je ermee?

STAP IN DE DE WERELD VAN ICE AGE
• Laat jezelf onderdompelen in de unieke wereld van Ice Age en geniet van de interactie met je favoriete personages tijdens allerlei zoektochten en missies.
• Speel minigames met Scrat, de door iedereen geliefde sabeltandeekhoorn.

BOUW JE EIGEN UNIEKE DORP
• Bouw het meest prachtige dorp voor alle figuren uit de wereld van Ice Age
• Voltooi levels om nieuwe diersoorten, vette gebouwen, unieke decoraties en veel meer vrij te spelen
• Grappige zoektochten, extra missies en dagelijkse uitdagingen zorgen ervoor dat je dorp bruisend blijft

LAAT VRIENDEN MEEGENIETEN EN ZIE WIE HET BESTE DORP KAN BOUWEN
• Nodig vrienden van Gameloft LIVE! en Facebook uit om mee te spelen
• Bezoek de dorpen van je vrienden en klik op de knop “Vind ik leuk”. Help mee en word beloond voor je inzet.

EN ZET JE SCHRAP VOOR NOG VEEL MEER…
• Regelmatige updates met nieuwe personages, gebouwen, zoektochten en minigames
• Misschien kun je zelfs exclusieve sneak peeks bekijken van de nieuwe film, Ice Age: Continental Drift, die deze zomer in de bioscoop te zien is.

En er komt nog een nieuwe Ice Age Film uit!

ICE AGE: CONTINENTAL DRIFT, vanaf 4 juli 2012 in de bioscoop. Scrat’s doldwaze jacht op het vervloekte beukennootje waar hij sinds jaar en dag al naar op zoek is, heeft wereldveranderende gevolgen: een continentale catastrofe die Manny, Diego en Sid op hun grootste avontuur ooit stuurt. In het spoor van deze aardverschuiving wordt Sid herenigd met zijn eigenzinnige grootmoeder en de groep staat oog in oog met medogenloze piraten die vastbesloten zijn om hun reis huiswaarts te saboteren. Bekijk filmtrailers via de Ice Age Village app!

Ben je toch nieuwsgierig, of lijkt de game je wat op je Android Smartphone?

Klik dan hier voor de download!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.