Forum

Topic: PSX-Sense sterft beetje uit…

Anoniem's avatar

Ik kijk dagelijks op PSX-Sense maar wat me opvalt laatste tijd is dat er heel weinig nieuws komt en bijna geen forum topics worden aangemaakt wand vroeger werd er elke dag heel veel nieuws gepost maar ik vind het wel een beetje jammer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wij doen ons uiterste best om deze community levendig te houden.

    De redacteurs zijn altijd druk bezig om de beste latest nieuwtjes te posten. We zitten nu in een periode met drukke weken waardoor het erg lastig word. Wij beloven een vergoeding met goede nieuwtjes terug uiteraard.

    De moderators zijn altijd bezig, voornamelijk ik, om dit netjes te houden en wat interessants te verzinnen wat jullie aanspreekt. Naar genoeg komt er nog geen vlam die aanspringt.

    Wat lijkt jou leuk om erbij te hebben op deze community, zeg maar als verbetering.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je moet wel begrijpen dat er op het moment echt weinig nieuws te krijgen is, er komen haast geen games uit, bijvoorbeeld de hele maand april is er nog niks uitgekomen. We zijn niet de enige site die nu weinig nieuws hebben, en dingen als een nieuw zwaard als DLC voor game X, ja dat is niet echt het posten waard. Het is nog altijd kwaliteit boven kwantiteit bij ons.

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Het is inderdaad een rustige periode, en als je kijkt naar sommige nieuws items, dan wordt daar op nog volop reageert. Ik denk ook dat members en non members nog dagelijks even kijken, maar misschien niks posten.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het is inderdaad een rustige periode, en als je kijkt naar sommige nieuws items, dan wordt daar op nog volop reageert. Ik denk ook dat members en non members nog dagelijks even kijken, maar misschien niks posten.

    Qua reacties op de frontpage en artikelen doet PSX-Sense het beter dan menig NL gamesite, daarnaast moet je niet vergeten dat wij enkel PlayStation Nieuws posten. 25 artikelen per dag die je wellicht op een andere site ziet bevat ook bijvoorbeeld de aankondiging van Farmville 2 of een nieuw paard voor De Sims 3.

    De hoofdpagina is ook altijd onze focus geweest, reacties en sterke artikelen over PlayStation is waar we voor staan en willen staan. We werken natuurlijk hard aan het forum, maar helaas kan niet alles tegelijk en hebben we ook nog altijd gewoon redactie tekort.

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Naar mijn ervaring, zijn de grootste nieuws maanden Juni (vanwege de E3), en December (vanwege Kerst).
    Qua PlayStation nieuws die wij binnen krijgen op dit moment, gaan over Sony Music Unlimited, en Raceopleiding voor gamers GT Academy.
    Beide onderwerpen vind ik niet heel relevant aan PlayStation.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kijk dagelijks op PSX-Sense maar wat me opvalt laatste tijd is dat er heel weinig nieuws komt en bijna geen forum topics worden aangemaakt wand vroeger werd er elke dag heel veel nieuws gepost maar ik vind het wel een beetje jammer

    Wacht maar af tot de E3. xD April is gewoon een rustige maand, zoals hier al gezegd werd. In het derde en vierde kwartaal van elk jaar is er het meest te beleven in de game wereld als je het mij vraagt. Veel mensen hebben deze maand School Examens of hebben het vooral nu erg druk op het werk en hebben gewoon niet de tijd om ff een nieuw topic te openen op PSX.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bij de E3 wordt het echt leip weet ik nog van de vorige keer πŸ˜‰
    En er komen straks steeds meer speculaties over grote games die dit jaar zullen gaan uitkomen πŸ˜‰

  8. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Op een forum waar ik ook erg veel actief ben, merk ik dit ook. Erg rustig daar. Mensen komen alleen maar naar het Forum om de spelletjes te spelen zoals ‘ Raad de leden” en ”Zeg iets over de persoon boven u” topics. Jammer, maar komt wel goed. Is gewoon even een saaie periode.

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yep inderdaad maar begrijpelijk daarom ben ik niet/nauwelijks te vinden bij de frontpage in de comment sectie..
    Maarja je kan niet alles hebben uiteraard wanneer de E3 komt ga je echt genieten kan niet wachten.

    Forum is altijd wel leuk:)

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Op onze Forum, is het nu zelfs een feest.
    Maar dan niet omdat er weinig Games News is, maar omdat we eindelijk zo ver zijn, om in MKDS Custom Tracks te kunnen maken.

  11. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Misschien is het tijd voor een ‘MAKE PSX-SENSE POPULAIR’ campagne, dit aangezien bijna niemand PSX-Sense uberhaupt kent terwijl het toch een van de grootste Playstation sites van Nederland en vast ook Belgie is.

    Misschien moeten WIJ ook wat interresantere forum-topics aanmaken?

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Of meer Adverteren?
    Het duurde onze publicatie ook een heel jaar, totdat we steevast op de 10.000 unieke bezoekers per maand kwamen, met alle moeite en zweet.
    Ik weet dan wel zeker, dat PSX-Sense er veel meer heeft per maand.

    Want met een paar interessantere Forum Threads, kom je ook niet aan duizenden mensen meer.

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Of meer Adverteren?
    Het duurde onze publicatie ook een heel jaar, totdat we steevast op de 10.000 unieke bezoekers per maand kwamen, met alle moeite en zweet.
    Ik weet dan wel zeker, dat PSX-Sense er veel meer heeft per maand.

    Want met een paar interessantere Forum Threads, kom je ook niet aan duizenden mensen meer.

    PSX schommelt tussen de 60 en 125k uniek per maand, is echt heel verschillend, niet normaal af en toe die grafieken lol.

  14. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Heb vandaag YLOD gekregen. Heb me ps3 uit elkaar gehaald
    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/bbce88c7.jpg
    en het lijkt erop dat mijn gpu en cpu zijn doorverbrand.
    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/907f1dee.jpg
    Zal dus niet meer op www.psxsense.nl komen. Ik zal misschien nog twee threads openen bij > helpdesk.
    Eerste hoe je ps3 hdd vervangt
    Tweede hoe je ps3 uitelkaar haalt en schoonmaakt om YLOD te voorkomen en fan problemen te fixen. (dat hij heel hard bezig is)

  15. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat is dus minstens 6 keer zo veel, M4GN3T.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb vandaag YLOD gekregen. Heb me ps3 uit elkaar gehaald
    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/bbce88c7.jpg
    en het lijkt erop dat mijn gpu en cpu zijn doorverbrand.
    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/907f1dee.jpg
    Zal dus niet meer op www.psxsense.nl komen. Ik zal misschien nog twee threads openen bij > helpdesk.
    Eerste hoe je ps3 hdd vervangt
    Tweede hoe je ps3 uitelkaar haalt en schoonmaakt om YLOD te voorkomen en fan problemen te fixen. (dat hij heel hard bezig is)

    Ik heb iets gelezen over een fΓΆhn? πŸ˜› Dat je dan YLOD kunt fixen? Of is dat met iets anders? xD

  17. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Als de E3 dadelijk hier komt hoop ik dat Roy weer zo live dinges kan fixen, met ze allen tegelijk E3 kijken en in de chatbox met ze allen praten. dat was vorig jaar een GROOT succes, erg leuk om al die reacties te zien, vooral bij BF3 zoals: WOOOOOAOAOAAAW FIGHTERJETS!! of WOAAAAAAAWWW KAPOT GROOTE MAPS. die dingen πŸ˜€

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik heb iets gelezen over een fΓΆhn? πŸ˜› Dat je dan YLOD kunt fixen? Of is dat met iets anders? xD

    Jah, maar die van mij is te erg doorverbrand gaat niet lukken.

  19. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    We kregen net een mailtje binnen van Sony, over een nieuwe God of War Trailer.
    Dit zou PSX-Sense wel wat meer leven moeten geven, toch?

  20. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dubbelpost om op te vallen, want er is weer een nieuwtje over nieuwe PS3 kleuren gekomen.

  21. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik vind het niet echt uitsterven maar er zijn geen nieuwe games en spelen daardoor komen er geen nieuwe niews denk ik tenminste maar de mods en de redacteurs en management doen wel er hun best

  22. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat er geen Games uitkomen, heeft niks met nieuws te maken, tenzij PSX-Sense opeens alleen maar “[GAME_HIER] is nu verkrijgbaar” schrijft.

  23. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het is echt niet zo dat het alleen hier wat rustiger is. En dat het wat rustiger is is zo erg ook weer niet. Ik zou het veel storender vinden als er van alles geplaatst gaat worden wat niet relevant is of eigenlijk geen nieuws is. psx-sense is voor mij eigenlijk de enige site die ik dagelijks bezoek. De ene keer zijn er veel nieuws posts de andere keer wat minder, en ook niet onbelangrijk in een heldere en duidelijke layout, zeker op mijn HTC Sensation.

    Voorheen las ik eigenlijk altijd op PS3CLan, totdat het InTheGame werd… Toen vond ik ze wel erg commercieel gaan, met veel nieuws wat mij niet zo kan boeien en met een bagger layout. Maar ook daar bestonden rustigere tijden.

    En ik ben ook niet een type wat 100.000 sites gaat bezoeken om te zien waar wat als eerste wordt geplaatst. Er werken mensen aan deze posts en er zal vast een reden voor zijn waarom iets eerder of later wordt gepost of misschien wel helemaal niet.

    Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen hebben is over de kinderachtige reacties die worden gegeven. Maar dat puntje kritiek ligt voornamelijk richting de posters van deze reacties.

  24. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Misschien een idee om mensen op te roepen om te helpen met het samenstellen van de game database of trophy lists te genereren. Ook zou het leuk zijn om misschien polls of iets dergelijks te houden. Wat ik nog wel mis op de site is een releaselijst die bijgehouden wordt… Release data zijn dingen die ik (nu nog) op andere sites moet zoeken…

    Verder moet ik zeggen dat ik PSX-sense nog steeds dagelijks bekijk, maar reageren doe ik niet vaak… Nu ben ik op vakantie en kan ik dus niet aan mijn ps3 zitten, vandaar dat ik nu wel de tijd neem om te reageren. Keep up the good work guys.

  25. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Misschien een idee om mensen op te roepen om te helpen met het samenstellen van de game database of trophy lists te genereren. Ook zou het leuk zijn om misschien polls of iets dergelijks te houden. Wat ik nog wel mis op de site is een releaselijst die bijgehouden wordt… Release data zijn dingen die ik (nu nog) op andere sites moet zoeken…

    Verder moet ik zeggen dat ik PSX-sense nog steeds dagelijks bekijk, maar reageren doe ik niet vaak… Nu ben ik op vakantie en kan ik dus niet aan mijn ps3 zitten, vandaar dat ik nu wel de tijd neem om te reageren. Keep up the good work guys.

    hier staan toch alle releases met data en alles erbij. πŸ˜‰

  26. 414 XP
    Milkyray's avatar

    hier staan toch alle releases met data en alles erbij. πŸ˜‰

    Dat weer ik, maar ik mis hier nog best wel wat games op… Tales of Graces F bijvoorbeeld, The Ratchet and Clank HD collection… Ook denk ik dat het wel een idee is om voor de fans een import-pagina te maken. japans of amerikaans.