Forum

Topic: [BETA] Ghost Recon: Future Soldier key

Anoniem's avatar

Hallo mensen van PSX-Sense. Ik heb vandaag een tweede beta key van Ubisoft ontvangen voor de nieuwe Ghost Recon. Natuurlijk heb ik geen twee keys nodig dus geef ik er een weg.
Dit is mijn eerste post omdat ik voor het maken van dit topic heb geregistreerd, hiervoor gaf ik comments op nieuwsberichten waardoor een deel van mijn ip te zien is.

Het spelletje is als volgt: Degene die raad welke 2 ip’s in de volgende comments aan mij toebehoren krijgt de key. Dit is zo omdat ik van 2 locaties heb gepost die dag.

De link: OHAI

Een hint: Ik studeer ICT

Wil je met mij de beta spelen van het weekend dan kan je mij toevoegen op PSN: MacroxD

– Macrox

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vet!

    145.33.161..xxx en 94.213.195.xxx

    ? 😛

  2. 16 XP
    Macrox's avatar

    Gefeliciteerd patty! Ik stuur je zo de PM met de key 😉

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Gefeliciteerd patty! Ik stuur je zo de PM met de key 😉

    Haha, ik wist het! 😀

    Thx man!! 😀

    Tot wanneer blijft de beta online eigenlijk? :p

    Ik zal je binnenkort wel ff toevoegen op PSN, dan kunnen we wel eens ff een potje spelen. 🙂

  4. 16 XP
    Macrox's avatar

    Er stond geen datum bij wanneer de beta eindigt. En ik kijk er naar uit om eens samen te spelen. Ik zag je BF3 server thread net. Als hij nog online was zou ik er vaak opkomen omdat ik onlangs weer tijd heb gekregen om te gamen en ik me al eerder wou verdiepen in BF3. Maar ik zie je request dan wel verschijnen binnenkort. 😉

  5. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Haha, hoezo kreeg je een tweede key dan?

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Er stond geen datum bij wanneer de beta eindigt. En ik kijk er naar uit om eens samen te spelen. Ik zag je BF3 server thread net. Als hij nog online was zou ik er vaak opkomen omdat ik onlangs weer tijd heb gekregen om te gamen en ik me al eerder wou verdiepen in BF3. Maar ik zie je request dan wel verschijnen binnenkort. 😉

    Haha, is goed. 😛

  7. 16 XP
    Macrox's avatar

    Haha, hoezo kreeg je een tweede key dan?

    Een heb ik gekregen door hun Facebook actie waarbij je er een kon winnen. De ander kreeg ik waarschijnlijk doordat ik een aantal games op mijn Uplay account heb geregistreerd.