Forum

Topic: Mw3 Controller

Anoniem's avatar

Hey allemaal,
Ik heb al een tijdje de mw3 controller werkte echt ideaal.
Hoor veel mensen zeggen dat het maar niks is etc maar die controller licht echt ideaal in de hand.

Alleen heb ik sinds eergisteren de ps3 bij mijn vriendin thuis staan en nu werkt hij plots niet meer.
Ik heb de USB stick van de controller in de USB die knippert. En de controller knippert ook steeds.
Heb al met de kabel geprobeerd en dat wil ook niet lukken. Heb hem de hele nacht laten opladen dus is die vol.

Weet iemand hier misschien wat meer van iemand die me verder kan helpen?

Alvast onwijs bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Test hem eens met een spel op de PC, kijk of hij het daar wel op doet.

    Laat me maar weten als je het getest hebt.

  2. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Test hem eens met een spel op de PC, kijk of hij het daar wel op doet.

    Laat me maar weten als je het getest hebt.

    Bedankt voor je reactie,
    ik heb geen spellen voor mijn laptop, heb hem wel in mijn pc gestopt maar kreeg geen reactie.
    Moet wel zeggen dat die stick wel begon te knipperen.
    Vind het maar vreemd. Heb trouwens ook gekeken of er een reset knopje op zit maar kan deze nergens vinden.

    Gr. Kevin

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bedankt voor je reactie,
    ik heb geen spellen voor mijn laptop, heb hem wel in mijn pc gestopt maar kreeg geen reactie.
    Moet wel zeggen dat die stick wel begon te knipperen.
    Vind het maar vreemd. Heb trouwens ook gekeken of er een reset knopje op zit maar kan deze nergens vinden.

    Gr. Kevin

    Ok, zonder games op je laptop kan je ook testen of de controller nog werkt.

    Als je naar het configuratie scherm gaat van Windows moet er ergens een controller icoon te vinden zijn. Ik weet niet precies bij welke ‘locatie’ deze staat in het configuratie scherm, maar dat moet je zelf anders even opzoeken. Zorg er wel voor dat je je controller hebt aangesloten. Als je het icoon gevonden hebt klik je er twee keer op en dan kan je als het goed is je controller selecteren die je op je laptop hebt aangesloten. Vervolgens kan je volgensmij alle knoppen testen.

    Laat maar weten als het gelukt is of niet gelukt is, en wat het ev. resultaat is of wat je bevindingen zijn. 😉

  4. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Ok, zonder games op je laptop kan je ook testen of de controller nog werkt.

    Als je naar het configuratie scherm gaat van Windows moet er ergens een controller icoon te vinden zijn. Ik weet niet precies bij welke ‘locatie’ deze staat in het configuratie scherm, maar dat moet je zelf anders even opzoeken. Zorg er wel voor dat je je controller hebt aangesloten. Als je het icoon gevonden hebt klik je er twee keer op en dan kan je als het goed is je controller selecteren die je op je laptop hebt aangesloten. Vervolgens kan je volgensmij alle knoppen testen.

    Laat maar weten als het gelukt is of niet gelukt is, en wat het ev. resultaat is of wat je bevindingen zijn. 😉

    Ik zal het vanavond eens proberen. Ik laat dan wat weten of het gelukt is.
    Bedankt!

  5. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Hey daar ben ik weer,
    Ik heb het zojuist geprobeerd wat je zei, ik heb de stick in de laptop toen kreeg ik gelijk een popup balkje om hem te installeren dat heb ik gedaan. de lampjes doen nog steeds knipperen zodat hij zoekt maar ze vinden elkaar gewoon echt niet. zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen.

    gr

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hey daar ben ik weer,
    Ik heb het zojuist geprobeerd wat je zei, ik heb de stick in de laptop toen kreeg ik gelijk een popup balkje om hem te installeren dat heb ik gedaan. de lampjes doen nog steeds knipperen zodat hij zoekt maar ze vinden elkaar gewoon echt niet. zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen.

    gr

    Niet dat ik weet. Zoek anders even op Google naar mensen die hetzelfde probleem hebben / hadden. 😉