Forum

Topic: [PS3] [PSX] Instant Action Battlefield 3 Server [2012]

Anoniem's avatar

De test server is alweer een tijdje offline. Deze test server is goed bevallen, en als deze goed zou bevallen zou de server voor een veel langere tijd gehost gaan worden. Dit gebeurd ook! De server is namelijk sinds 11 Juni weer ONLINE voor maar liefst 3 maanden! De server zal gefinancierd worden door Patrick (PattyS3). Donateurs zijn natuurlijk van harte welkom en zullen als dank gratis VIP krijgen in de server!

NIEUWS: Bij deze is de server een OFFICIËLE PSX-Sense PS3 Battlefield 3 Game Server!

Server naam:
[PSX] Instant Action [No Stupid Rules!]

Hoe join ik de server?
Start Battlefield 3 op, in het menu: klik op Multiplayer, dan op Server Browser, vervolgens op “Search” en zoek naar PSX en join de server met bovenstaande naam!

Server type
De server zal een Instant Action type server zijn. D.w.z. dat ik maps ga selecteren waar veel (de meeste) actie in is. Dus dat zullen vooral de maps zijn van de nieuwe DLC, samen met maps als Sharqi, Karkand, Gulf, Métro, Canals en misschien nog een paar. (gemixte gamemodes) Later, wanneer zo goed als iedereen de assignments van de nieuwe Close Quarters DLC heeft unlocked, wil ik er ook gewoon wat grote voertuigen maps doorheen gooien, met jets en heli’s natuurlijk. Maar ook degene met de meeste actie. Kortom, in de server zullen alleen de maps & gamemodes zitten waar de meeste actie in zit!

We draaien doordeweeks meestal Close Quarters maps, samen met andere TDM maps op de server. (16 Spelers max) En in het weekend draaien we vooral grotere maps met voertuigen op de server! (24 Spelers max) Maar let op: dit is variabel.

VIP beleid
VIP zal niet weer zomaar aan iedereen gegeven worden, omdat het ten eerste veel werk is om steeds VIP status voor een hele club mensen aan te passen in de server (en op het forum), en uiteindelijk geen nut meer heeft omdat er dan te veel VIP’s zijn. Én bovendien omdat je als VIP een bijdrage zou moeten leveren aan de server. Dat kan op twee manieren: heel veel online zijn in de server of (/en) de server steunen met een kleine donatie. De prijs voor VIP zal €2,49 zijn voor alle andere mensen die niet doneren of heel veel online zijn in de server. Je bent dan 3 maanden VIP in de server.

DLC
Zoals ik al eerder (indirect) zei, we zullen veel op de nieuwe DLC maps gaan spelen. Dus bedenk alvast je ideale CQC close range kit om de nieuwe wapens mee te unlocken. De nieuwe Close Quarters DLC komt begin Juni uit voor de PS3. Maar denk er dus ook aan dat je de nieuwe DLC moet hebben wil je voluit kunnen genieten van de server.

Regels
Ik ben iemand die zich ergert aan al die domme regels van andere servers die nergens op slaan. (zoals dat je geen Frag ammo mag gebruiken, terwijl Frag ammo allang gepatched (lees: enorm generfd) is) Onnozele regels hoef je dus echt niet te verwachten. Shotguns, Mortars, RPG, SMAW en de M320 / GP-30 zijn dus gewoon toegestaan. Ik zie geen reden om die dingen te verbieden in de server omdat die ook met de laatste patch (haast) allemaal al generfd zijn.

Details
Game: Battlefield 3
Platform: PS3
Max players: 16 / 24
Preset: RANKED
DLC: Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill
Gamemodes: Variabel
Map Rotation: Variabel
Admin: Pevc (PattyS3)
Server Status: OFFLINE (Gesloten)

Server VIP’s:
– Wouter1980 (PSN: Wouterv1980)
– Robin Oostendorp (PSN: crazyforlive)

Dit topic zal constant geüpdate worden!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

249 reacties

  1. 846 XP
    Thijs's avatar

    De voordelen van VIP moeten ik en Robbert nog ffkes bespreken. Je krijgt in ieder geval die queue voorrang en kan altijd de server joinen als je Robbert of mij een berichtje stuurt op het PSN. (Tenzij er meer dan 24 VIP’s in de server zitten, maar die kans is heel erg klein) En je krijgt erkenning hier in dit forum. Verder maak je het mede mogelijk om de server überhaupt online te houden.

    We kicken niet meer standaard voor PSX members, sorry man. Anders heeft VIP natuurlijk niet erg veel voordelen in de server namelijk. Met server evenementen kicken we wel voor PSX members. Maar ook dan geld dat VIP’s voorrang hebben. 🙂

    We moeten ook nog eens boten gaan lanceren op jou server 😛

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    We moeten ook nog eens boten gaan lanceren op jou server 😛

    Bijvoorbeeld. xD

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zal er vaak te bewonderen zijn:D

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    Vandaag online?

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vandaag online?

    Nee, deze week. xD Ik moet eerst de nieuwe Maps spelen om de goede Map Rotation te bedenken. 😛

    Tips zijn welkom btw. (Dus zeg ff welke gamemode met welke map jij het best vindt) 🙂

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Nee, deze week. xD Ik moet eerst de nieuwe Maps spelen om de goede Map Rotation te bedenken. 😛

    Tips zijn welkom btw. (Dus zeg ff welke gamemode met welke map jij het best vindt) 🙂

    Alles best maar geen fire storm:P

  7. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    even snel een video gemaakt van CQ http://www.youtube.com/watch?v=WpvGeD2bP6A&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

  8. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    even een filmpje gemaakt op school xD http://www.youtube.com/watch?v=N8cH-UeyRac&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    www.psncode.nl is makkelijker 😛

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    even een filmpje gemaakt op school xD http://www.youtube.com/watch?v=N8cH-UeyRac&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

    Ziet er duidelijk en “HD” uit xD, netjes gemaakt man, je kunt d’r wat van!

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    www.psncode.nl is makkelijker 😛

    Aww f*ck kom ik nu ook pas achter, wel handig voor in de toekomst XD

  12. 107 XP
    Slmii's avatar

    Is die site wel vertrouwbaar, want dan koop ik er gelijk eentje. 😀

  13. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    even een filmpje gemaakt op school xD http://www.youtube.com/watch?v=N8cH-UeyRac&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

    Serious man je hebt echt talenten ^^

    zo ff battlefield premium halen

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wanneer gaat de server dan online? Morgen? Overmorgen?

  15. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wanneer ik geld gedoneerd heb aan Patty, gok dat ik dat vandaag of morgen doe.
    Ik gok morgen aangezien ik vandaag moet werken zeer vroeg.

    Wanneer gaat de server dan online? Morgen? Overmorgen?

    Ps, komt goed, leuk dat je interesse toont in de server =)

  16. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wanneer ik geld gedoneerd heb aan Patty, gok dat ik dat vandaag of morgen doe.
    Ik gok morgen aangezien ik vandaag moet werken zeer vroeg.

    Ps, komt goed, leuk dat je interesse toont in de server =)

    Die psx community toch 🙂

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hierbij wil ik bevestigen dat Robin Oostendorp, genaamd “crazyforlive” V.I.P. is geworden op deze server met de Donatie.

  18. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Als het me bevalt misschien dat ik dan doneer, wil er eerst gewoon een paar keer in gespeeld hebben. 🙂 Had BF3 nog niet tijdens de testserver.

  19. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wanneer ik geld gedoneerd heb aan Patty, gok dat ik dat vandaag of morgen doe.
    Ik gok morgen aangezien ik vandaag moet werken zeer vroeg.

    Ps, komt goed, leuk dat je interesse toont in de server =)

    Al geld gegeven aan Pat? Kan de server eerder online =D

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Al geld gegeven aan Pat? Kan de server eerder online =D

    Nein men mobiel is verkrekt kan niet overmaken via ing

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat willen jullie:

    De server vandaag om 15:00, morgen ochtend om 10:00, of volgende week online? 🙂

    Want vandaag is wel Nederland – Denemarken (EK) … 😛

  22. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wat willen jullie:

    De server vandaag om 15:00, morgen ochtend om 10:00, of volgende week online? 🙂

    Want vandaag is wel Nederland – Denemarken (EK) … 😛

    Zo snel als mogelijk, dus 15:00. Nederland-Denemarken moet een keertje afgelopen zijn heh? 😛

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zo snel als mogelijk, dus 15:00. Nederland-Denemarken moet een keertje afgelopen zijn heh? 😛

    Robbert moet dan ff op MSN komen, als hij het goed vind gaat hij meteen online! 🙂

  24. 846 XP
    Thijs's avatar

    Het wordt dus morgen om 10:00?

  25. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Het was niet veel, dus zet maar aan xD

  26. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    PSN is down, wtf! 🙁 Gelukkig heb ik de server nog niet gekocht!

  27. 846 XP
    Thijs's avatar

    PSN is down, wtf! 🙁 Gelukkig heb ik de server nog niet gekocht!

    Wat een achterlijk gezeur man, echt kutzooi! Hebben we weer 2 maanden geen PSN? Dan ga ik toch meer lekker op mijn PC gamen hoor…

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat een achterlijk gezeur man, echt kutzooi! Hebben we weer 2 maanden geen PSN? Dan ga ik toch meer lekker op mijn PC gamen hoor…

    http://i.imgur.com/g7c1W.jpg

    …..

  29. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Is alweer online hoor 🙂

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Is alweer online hoor 🙂

    Klopt. 😛

    Waarschijnlijk zet ik de server begin volgende week (= maandag) online. Heel waarschijnlijk. (dan bedoel ik dus 99% kans) 🙂

  31. 846 XP
    Thijs's avatar

    Klopt. 😛

    Waarschijnlijk zet ik de server begin volgende week (= maandag) online. Heel waarschijnlijk. (dan bedoel ik dus 99% kans) 🙂

    Vandaag!

  32. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Wanneer gaat de server dan online? Morgen? Overmorgen?

    Ja daar haal ik ze ook elke x vandaan

  33. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Klopt. 😛

    Waarschijnlijk zet ik de server begin volgende week (= maandag) online. Heel waarschijnlijk. (dan bedoel ik dus 99% kans) 🙂

    Waarom niet vandaag dan?

  34. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=S8Jh0zuCrpU&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Waarom niet vandaag dan?

    Morgen komt beter uit. 😛

  36. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=S8Jh0zuCrpU&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

    NICE :3

    —-

    Dus vandaag, ik ben er bij Patteh en ik bookmark de server meteen

  37. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    De PSX Instant Action Battlefield 3 Gaming Server gaat definitief om 12:30 (11 Juni) online! 😀

    In het begin is het ff een lol server. Ik moet even kijken of 16-spelers Rush, CQ en TDM op bepaalde maps leuk is. Want die nieuwe maps ondersteunen helaas maar 16-spelers max… 🙁

  38. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    mooi, ik ga proberen er vanavond bij te zijn xD
    goed bezig PatMakz xD

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha. xD

    De server is ONLINE! 😀

    Wat willen jullie:

    24 speler matches = zonder de nieuwe maps

    of

    16 speler matches = met de nieuwe maps

    ? 😛

    Dit wordt de server description ongeveer:

    [NL Server & Official PSX Server]
    Just Some Gameplay Improving Rules:
    – Baserape: allowed IF your team is clearly dominating
    – Jet / Heli Ramming: not allowed (one accident is ok)
    – Weapons: all weapons are allowed! No noob Rules!
    – Noobs and others: PLEASE help your team by spotting enemies (Press SELECT) and resupply/medic/revive/repair your teammates!

    Visit our topic at psx-sense.nl/forum for more information. (Dutch only)

  40. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wissel, doe bijvoorbeeld in het weekend grote maps en door de week de kleine maps (CQC en kleine maps waar 16 player mogelijk is).

  41. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wissel, doe bijvoorbeeld in het weekend grote maps en door de week de kleine maps (CQC en kleine maps waar 16 player mogelijk is).

    Goed idee

  42. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wanneer gaan we met heel veel mensen tegelijk op jou server op wake island een boat launchen?

  43. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wanneer gaan we met heel veel mensen tegelijk op jou server op wake island een boat launchen?

    Zonet, Nu, Zometeen. xD

  44. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    was wel lachen, maar volgens mij heeft mijn headset een echo. xD
    ik verstond alleen niet wat je zei toen je wegging patty.

  45. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    was wel lachen, maar volgens mij heeft mijn headset een echo. xD
    ik verstond alleen niet wat je zei toen je wegging patty.

    Jouw headset heeft een echo ja. XD Dat komt misschien omdat je het Chat-geluid op je TV hebt? 😛

    Ik weet niet meer wat ik zei. 😛 Doei? xD

  46. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    nee, ik hoorde iets met server. maar ik heb mijn geluid gewoon op mijn oortje, daarom is het zo raar. xD

  47. 1 XP
    crazyforlive's avatar

    Hey psx-sensers, ik ben nieuw hier en heb een suggestie voor de server!
    Ik ben ook al VIP, en goede vriend van iRobbert-.

    De suggestie die ik heb is het volgende:
    IK SPEEL HEEL VEEL BATTLEFIELD EN IK ZOU ER ANDERE MAPPEN OP ZETTEN EN WEL DE VOLGENDEN
    ZIBA TOWER 300% TICKETS DONYA FORTRESS 300%TICKETS SCRAP METAL 300%TICKETS

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    nee, ik hoorde iets met server. maar ik heb mijn geluid gewoon op mijn oortje, daarom is het zo raar. xD

    Oh, ik zei dat ik de server weer op Ranked zet. 😛

    Maar wat raar dan…

    Hey psx-sensers, ik ben nieuw hier en heb een suggestie voor de server!
    Ik ben ook al VIP, en goede vriend van iRobbert-.

    De suggestie die ik heb is het volgende:
    IK SPEEL HEEL VEEL BATTLEFIELD EN IK ZOU ER ANDERE MAPPEN OP ZETTEN EN WEL DE VOLGENDEN
    ZIBA TOWER 300% TICKETS DONYA FORTRESS 300%TICKETS SCRAP METAL 300%TICKETS

    Add mij ff op PSN dan kan ik je VIP geven in de server. 🙂

    Ik heb nu alles op 200% tickets. Dat komt omdat ik er ook Rush Maps doorheen heb. Maar als jullie het willen kan ik ook alleen Conquest Domination en Team Deathmatch CQ @300% tickets laten draaien op de server. Met die Maps dus, en samen met andere coole TDM Maps. 😛

  49. 846 XP
    Thijs's avatar

    Godver me headset is bijna helemaal stuk nu… Misschien laat ik hem opsturen maar dat duurt een paar weken 🙁

  50. 636 XP
    klapper's avatar

    Godver me headset is bijna helemaal stuk nu… Misschien laat ik hem opsturen maar dat duurt een paar weken 🙁

    WhahahaaaaaaaaaA dat word moeilijk voor je:-)

  51. 846 XP
    Thijs's avatar

    WhahahaaaaaaaaaA dat word moeilijk voor je:-)

    Neh me broertje heeft me oude 😛

  52. 636 XP
    klapper's avatar

    Neh me broertje heeft me oude 😛

    Ow wat smerig zeg 🙂
    Ik heb al 4 jaar een sony ps3 headset nooit problemen mee 🙂

  53. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb dezelfde als Thijs. (Die nu kapot is dus) Maar extra voorzichtig doen dan. xD

  54. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik heb dezelfde als Thijs. (Die nu kapot is dus) Maar extra voorzichtig doen dan. xD

    Als je er niets geks mee doet gaat hij niet zo snel kapot hoor 🙂

  55. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha. Ja. 😛

    De PSX server is nog steeds leeg… Echt jammer. Meer mensen moeten joinen!

  56. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    We moeten er idd een keer met z’n allen in en dan komen vanzelf meer mensen maar we moeten dus een tijd afspreken 😉
    Want dan gaan mensen in en uit en als wij soms weg zijn zitten er soms nog andere random mensen in maar soms krijg je bijv. een hele lobby en dan zit ie weer vol maar nu zeker jammer.

  57. 650 XP
    marty's avatar

    Op welke tijden zijn jullie online? Dan kunnen we proberen de server vol te houden. Ik had dit probleem ook met mn eigen server. Heb m daarom maar opgezegd.

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Sowieso in het weekend ben ik in de avond wel online. 😛

  59. 650 XP
    marty's avatar

    Oh oke, dan ik juist weer niet 🙂 Ik meestal door de weeks laat in de avond. Maar goed, we gaan m gewoon proberen vol te krijgen 😀

  60. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Oh oke, dan ik juist weer niet Click here to enlarge Ik meestal door de weeks laat in de avond. Maar goed, we gaan m gewoon proberen vol te krijgen Click here to enlarge

    Precies, we moeten toch wat he. Really famous word je toch niet meteen.

  61. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Precies, we moeten toch wat he. Really famous word je toch niet meteen.

    Alles kan! xD

  62. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Alles kan! xD

    Staatsloterij xD

  63. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Zijn de bf3 servers offline? Kom er niet op.. 🙁

  64. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kan gwn spelen, maar wil starks wel in je Server Patty, heb alleen CQ niet 🙁

  65. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Staatsloterij xD

    Jazeker! xD

    Kan gwn spelen, maar wil starks wel in je Server Patty, heb alleen CQ niet 🙁

    In het weekend draaien er geen CQ DLC maps op de server. 😛 Dus vandaag tot zondag alleen grote maps enzo. 😉

  66. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oh verander je dat dan steeds? ( Dus Vrijdag-Zondag alleen grote maps oke, chill ) 😉
    Zullen we dan vanavond met wat mensen in de Server en kijken of ie vol raakt?

  67. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Oh verander je dat dan steeds? ( Dus Vrijdag-Zondag alleen grote maps oke, chill ) 😉
    Zullen we dan vanavond met wat mensen in de Server en kijken of ie vol raakt?

    Vanavond kan ik niet. Maar jullie kunnen er gewoon in hoor!

    En ik wissel de Map rotation idd. Maandag – Donderdag: CQ DLC Maps & TDM Maps en Vrijdag – Zondag: 24 spelers Maps, vaak met voertuigen enzo. 🙂

  68. 227 XP
    wimb00's avatar

    Over weekje heb ik weer wat tijd en zal ik me weer op BF3 storten 😀 Heb alleen nog geen premium, twijfel er ook over aangezien ik erg weinig tijd heb om te gamen 🙁

  69. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    De server is overigens online tot 9 September 2012. (12:45) 😉

    Als er bijna geen gebruik van wordt gemaakt (wat nu het geval is) dan zal ik de server niet verlengen. We kunnen waarschijnlijk maar 4 à 5 dagen de nieuwe DLC (Armored Kill) draaien op de server in September. (Premium) 🙁

    Ik hoop dat Roy binnenkort ff het artikel over de PSX server plaatst op de Home-page. 😛

  70. 846 XP
    Thijs's avatar

    Kun je in het dubbel xp weekend 24/7 cqc doen?

  71. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kun je in het dubbel xp weekend 24/7 cqc doen?

    Met TDM Maps er door heen gemixt, jazeker. 😛

  72. 131 XP
    lordsem's avatar

    Ok worden er game avonden gehouden?

  73. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ok worden er game avonden gehouden?

    We hebben eerst meer vaste spelers nodig voor in de server, dan zullen er zeker game avonden worden gehouden! 😉

    Dit weekend knallen in de server met Double XP! (Voor Premium members althans) 😀

  74. 131 XP
    lordsem's avatar

    count me in ben altijd wel in voor een potje al niet elke avond maar vaak zat

  75. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    count me in ben altijd wel in voor een potje al niet elke avond maar vaak zat

    Cool. 😀 En zoals je misschien gelezen hebt op de main-page van dit topic: je krijgt gratis VIP in de server als je er vaak in online bent. 😉

    Just Saying. 😛

  76. 131 XP
    lordsem's avatar

    euh dan moet er iemand inzitten haha heb hem toegevoegd aan favo 😉

  77. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heb de server inderdaad een paar keer opgezocht maar toen zat er niemand in. Ik blijf regelmatig kijken als er mensen op online zijn.

  78. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je moet met z’n allen in 1x joinen. Anders blijft ie leeg. xD

  79. 846 XP
    Thijs's avatar

    Met TDM Maps er door heen gemixt, jazeker. 😛

    Heb je wel TDM 8v8 gedaan? Dan joinen de mensen volgensmij eerder, aangezien het maximaal 8v8 is.

  80. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Precies, zodra ze 1 of 2 spelers erin zien stroomt het vanzelf..

  81. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb je wel TDM 8v8 gedaan? Dan joinen de mensen volgensmij eerder, aangezien het maximaal 8v8 is.

    Ja, TDMC. 😛

    Precies, zodra ze 1 of 2 spelers erin zien stroomt het vanzelf..

    Wel iets meer moeten er in zitten, anders stuurt quick match geen mensen naar de server.. 😛

  82. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Zag er vandaag een paar spelers inzitten, helaas… ik heb de juiste maps niet xd

  83. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Zullen we een tijd doen dat iedereen komt? Dan zetten we die tijd ook meteen als reactie neer bij de Post van Roy op de voorpagina 🙂 Dan zien ook mensen het die niet op het Forum zitten maar volgens moet dat dan wel lukken. Anders blijft ie leeg ja xD

    Zocalox, je moet idd Back to Karkand aanschaffen en Close Quarters om een beetje mee te draaien in de Server anders wordt het lastig 😛

  84. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zullen we een tijd doen dat iedereen komt? Dan zetten we die tijd ook meteen als reactie neer bij de Post van Roy op de voorpagina 🙂 Dan zien ook mensen het die niet op het Forum zitten maar volgens moet dat dan wel lukken. Anders blijft ie leeg ja xD

    Zocalox, je moet idd Back to Karkand aanschaffen en Close Quarters om een beetje mee te draaien in de Server anders wordt het lastig 😛

    Ben vanavond pas laat thuis.. 🙁

  85. 131 XP
    lordsem's avatar

    Ben vanavond pas laat thuis.. 🙁

    Deze week kan ik elke avond wel potje spelen op donderdag na en volgend weekend kan ik hele dag tot laat

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Deze week kan ik elke avond wel potje spelen op donderdag na en volgend weekend kan ik hele dag tot laat

    Cool. 🙂

    De server raakt nu gemakkelijk vol wanneer je joint btw. Ik had de server op Custom ingesteld, maar hij moest op Normal staan. Anders stuurt Quick Match geen mensen naar je server namelijk.. :$ xD

  87. 131 XP
    lordsem's avatar

    zat er net in ff met paar frambozen hehe

  88. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Ik zie dat jullie alles toelaten op de server, wat als resultaat heeft dat de server wordt gedomineerd door Shotgun en C4 noobs.
    Echt het is zo simpel om c4 op een vlag te droppen en daar omheen te bewegen met je shotgun.

    Probeer eens om de server in ballans te brengen door verschillende wapens te bannen, hiermee bereik je een beter publiek.
    Nadeel is uiteraard dat je blijft kicken.. maja daar zijn admins voor he.
    Hopelijk komen ze met een uitbreiding waarin je wapens kan uitzetten..

  89. 131 XP
    lordsem's avatar

    kunnen we meer players toegelaten worden ipv 16 naar 24?

  90. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik zie dat jullie alles toelaten op de server, wat als resultaat heeft dat de server wordt gedomineerd door Shotgun en C4 noobs.
    Echt het is zo simpel om c4 op een vlag te droppen en daar omheen te bewegen met je shotgun.

    Probeer eens om de server in ballans te brengen door verschillende wapens te bannen, hiermee bereik je een beter publiek.
    Nadeel is uiteraard dat je blijft kicken.. maja daar zijn admins voor he.
    Hopelijk komen ze met een uitbreiding waarin je wapens kan uitzetten..

    Het is juist bedoeling, sommige mensen zijn al die k*tregels zat!

  91. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    kunnen we meer players toegelaten worden ipv 16 naar 24?

    Dat gaat dan niet erg werken op Close Quarters omdat 16 players max is, maar hij wisselt, volgens mij is weekend meer grotere maps met 24 players en dan doordeweeks meer wat kleinere maps met CQ ertussen door.

  92. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Ik vind het een zwak argument om te beweren dat we die regels zat zijn…. sommige mensen ?? je bedoelt dus die KD noobs.
    Die regels zijn er juist voor om die Noobs te kicken van de servers.
    Shotguns en c4 zijn te dominant en alleen gasten die zich om hun KD bekommeren gaan hiermee lopen schieten.

  93. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik vind het een zwak argument om te beweren dat we die regels zat zijn…. sommige mensen ?? je bedoelt dus die KD noobs.
    Die regels zijn er juist voor om die Noobs te kicken van de servers.
    Shotguns en c4 zijn te dominant en alleen gasten die zich om hun KD bekommeren gaan hiermee lopen schieten.

    Dus, jij wilt nooit even gewoon een shotgun gebruiken, of je team ondersteunen om de enemys met allemaal levenloze colonel 80+ gastjes door C4 te gebruiken? Jij lijkt me eerder een KD gastje die steeds word gedood door een shotgun of door C4, gewoon puur omdat hij vergeet een granaatje te gooien.

  94. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zie dat jullie alles toelaten op de server, wat als resultaat heeft dat de server wordt gedomineerd door Shotgun en C4 noobs.
    Echt het is zo simpel om c4 op een vlag te droppen en daar omheen te bewegen met je shotgun.

    Het is ook simpel om bij een vlag te spotten om te kijken of er C4 ligt. Of je gooit er gewoon een granaat heen.

    En over die shotguns, wat is er erg aan? Ik schiet iemand meestal met een PDW of SMG of Assault Rifle sneller dood dan iemand mij met een shotgun hoor.

    Maar het is ook niet zo dat wij alles toelaten op de server. Als iemand heel irritant gaat doen of gaat cheaten zal diegene gewoon gebanned worden.

    Probeer eens om de server in ballans te brengen door verschillende wapens te bannen, hiermee bereik je een beter publiek.
    Nadeel is uiteraard dat je blijft kicken.. maja daar zijn admins voor he.
    Hopelijk komen ze met een uitbreiding waarin je wapens kan uitzetten..

    Ik word zelf juist ZIEK van al die andere servers met stomme regels. Daarom heb ik deze server dus ook. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik zomaar gekickt werd. En dat zuigt. Ik word dan of zonder reden gekickt (ik heb een te hoge score o.i.d.) of ik gebruik een wapen dat ik niet mag gebruiken ofzo. Ik wil gewoon de game spelen zoals die is, niet met domme regels. 🙂

  95. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dus, jij wilt nooit even gewoon een shotgun gebruiken, of je team ondersteunen om de enemys met allemaal levenloze colonel 80+ gastjes door C4 te gebruiken? Jij lijkt me eerder een KD gastje die steeds word gedood door een shotgun of door C4, gewoon puur omdat hij vergeet een granaatje te gooien.

    Ik vind Colonel 50+ ook al aardig levenloos hoor :p Tenzij je natuurlijk erg goed bent en dit veel sneller doet etc kan dit anders zijn. Maar toch moeten velen toch wel veel uurtjes spelen om zo ver te komen 😛

  96. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat gaat dan niet erg werken op Close Quarters omdat 16 players max is, maar hij wisselt, volgens mij is weekend meer grotere maps met 24 players en dan doordeweeks meer wat kleinere maps met CQ ertussen door.

    Precies. Maar dat is variabel. 😛

    Meestal doordeweeks 16 spelers en in het weekend 24 spelers idd. 🙂

  97. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Het is jullie server en dus jullie bepalen de regelt of geen regels, maar lees de diverse forums er eens op na en dan kun je lezen waar vooral Close Quaters in zuigt.
    Het is niet zo dat ik een grote hekel hebt aan C4 en shotguns, maar het is juist de manier waarop dit wordt gebruikt, het is gewoon te makkelijk en daarom zo aantrekkelijk voor KD gastjes die niet met objectives bezig zijn waardoor het geheel niet in ballans is.

    Juist de betere servers bannen deze dingen en zorgen er dan ook voor dat die regels worden gehandhaafd, want als je een server opzet dan moet je er ook zorg voor dragen, alhoewel dat 24/7 lastig zal zijn.
    En nogmaals jullie betalen die server en ik heb er vanmiddag even op gespeeld en lol gehad, totdat er een stuk of 4 gasten uitsluitend C4 op de bom gooiden en met shotguns speelden.
    Mischien was er wel iemand van jullie aanwezig, maar je hebt daar zelf kunnen zien dat de server binnen 5 minuten geheel van spelers wisselden want nagenoeg iedereen ging daar weg, puur uit frustratie tov die noob spelers.

    En zoals je zegt , 1 iemand met een shotgun is leuk, en als je dit als admin binnen de perken houd is dat prima.

  98. 131 XP
    lordsem's avatar

    Dat gasten met c4 en shotgun spelen zag ik al steeds meer maar goed misschien als er wat vaste game avonden zijn dat er beter op gelet gaat worden als het te veel word want het is wel frustrerend

  99. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het is jullie server en dus jullie bepalen de regelt of geen regels, maar lees de diverse forums er eens op na en dan kun je lezen waar vooral Close Quaters in zuigt.
    Het is niet zo dat ik een grote hekel hebt aan C4 en shotguns, maar het is juist de manier waarop dit wordt gebruikt, het is gewoon te makkelijk en daarom zo aantrekkelijk voor KD gastjes die niet met objectives bezig zijn waardoor het geheel niet in ballans is.

    Juist de betere servers bannen deze dingen en zorgen er dan ook voor dat die regels worden gehandhaafd, want als je een server opzet dan moet je er ook zorg voor dragen, alhoewel dat 24/7 lastig zal zijn.
    En nogmaals jullie betalen die server en ik heb er vanmiddag even op gespeeld en lol gehad, totdat er een stuk of 4 gasten uitsluitend C4 op de bom gooiden en met shotguns speelden.
    Mischien was er wel iemand van jullie aanwezig, maar je hebt daar zelf kunnen zien dat de server binnen 5 minuten geheel van spelers wisselden want nagenoeg iedereen ging daar weg, puur uit frustratie tov die noob spelers.

    En zoals je zegt , 1 iemand met een shotgun is leuk, en als je dit als admin binnen de perken houd is dat prima.

    Bedankt voor je onderbouwde reactie. (Y)

    Hoewel IK het makkelijk vind om gasten die shotguns gebruiken te flanken/killen en om op een vlag te spotten om te kijken of er C4 ligt, begrijp ik nu wel wat jullie er precies zo erg aan vinden. We zullen de server description binnenkort even aanpassen om de spelers duidelijk te maken dat ze niet Noob/irritant moeten gaan doen en eerlijk moeten spelen. Als iemand heel irritant/Noob doet dan kan deze persoon gebanned worden. (dat is nu ook al het geval overigens, maar dan moet er wel een Admin online zijn)

  100. 23 XP
    FATALITY!!!'s avatar

    Word er in de server op hardcore of normal gespeeld? (Ik speel liever hardcore).