Forum

Topic: playstation network card of voucher

Anoniem's avatar

goedenavond,

ik heb een vraagje die voucher van het playstation network van 20 of 50 euro, zijn die voor meerdere games te gebruiken of alleen maar voor 1 spel? ik hoop zo snel mogelijk een reactie te krijgen.. vriendelijke marco dekker

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Het is afhankelijk van de totaal spellen van welke prijs je het koopt bijv.
    Als je Crysis 1 koopt in store heb je geen geld meer over als je een spel van 10 euro koopt heb je nog 10 euro erop om iets anders te kopen

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    goedenavond,

    ik heb een vraagje die voucher van het playstation network van 20 of 50 euro, zijn die voor meerdere games te gebruiken of alleen maar voor 1 spel? ik hoop zo snel mogelijk een reactie te krijgen.. vriendelijke marco dekker

    Het is gewoon digitaal geld. Je kan kopen wat je wilt tot het op is. 😉

  3. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Het is gewoon digitaal geld. Je kan kopen wat je wilt tot het op is. 😉

    xd eerst koop je het met echt geld dan word het gewoon digitaal en dan kan je bijvoorbeeld een nieuwe tthema of een achtergrond of nieuwe games kopen XD

  4. 3 XP
    marco32's avatar

    bedankt voor de hukp, ik ben totaal nieuw met dit dus vandaar dat ik het vraag. vriendelijke groet marco

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Als je een Voucher of PSN Card hebt, dan is dat net geld: Je kunt spellen kopen, tot het op is.
    Als je een Code hebt, dan geldt dat voor 1 specifieke game, en je zult niks anders van kunnen ‘kopen’.

    Deze Codes worden voornamelijk aan Reviewers verstrekt, soms ook via prijsvragen aan consumenten.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als je een Voucher of PSN Card hebt, dan is dat net geld: Je kunt spellen kopen, tot het op is.
    Als je een Code hebt, dan geldt dat voor 1 specifieke game, en je zult niks anders van kunnen ‘kopen’.

    Deze Codes worden voornamelijk aan Reviewers verstrekt, soms ook via prijsvragen aan consumenten.

    Bedankt voor het halve citaat en je nuancering. xD

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Je kunt ook met je creditcard geld toevoegen aan je PSN portemonnee, dan kun je bijvoorbeeld 15 euro toevoegen in plaats van een voucher van 50 euro kopen.

  8. 417 XP
    Omer58's avatar

    Je kunt ook met je creditcard geld toevoegen aan je PSN portemonnee, dan kun je bijvoorbeeld 15 euro toevoegen in plaats van een voucher van 50 euro kopen.

    Kan je ook zelf bepalen hoeveel je erop doet via je creditcard? dus kan je ook 5 euro erop doen ofso??

  9. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb nog 2 3VCards, met 9 Euro elk (ik had van beide 10 Yen op mijn eShop Account gezet).
    Nu wil ik de kaarten opmaken aan PSN, maar ik zit met dezelfde vraag als Omer58.
    Ik dacht ook nog aan de Mac App Store, maar dat kan schijnbaar niet meer (in Mountain Lion)?
    Als PSN geen optie is, gebruik ik het wel voor Google Play.

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    met een creditcard kun je inderdaad zelf bepalen hoeveel geld je er op zet, je zult alleen wel je creditcard gegevens in moeten vullen op je ps3

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    met een creditcard kun je inderdaad zelf bepalen hoeveel geld je er op zet, je zult alleen wel je creditcard gegevens in moeten vullen op je ps3

    Iets wat iedereen heel graag zou doen nadat het PSN gehackt is. 🙂

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Alleen heb ik geen PS3, enkel een PS Vita.
    Reden: Ik ben er erg laat mee nu, en wacht dus liever op de PS4.

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Alleen heb ik geen PS3, enkel een PS Vita.
    Reden: Ik ben er erg laat mee nu, en wacht dus liever op de PS4.

    Dan kan je nog wel even wachten… xD

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Iets wat iedereen heel graag zou doen nadat het PSN gehackt is. 🙂

    Ik heb ze erna er meteen weer afgehaald.