Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Black Ops Declassified

Anoniem's avatar

Nog heel eventjes en dan komt die toch echt uit.. Call of Duty: Black Ops 2: Declassified.
Een gigantische vooruitgang voor de Call of Duty franchise, en grafisch sterk voor een kleine handheld.

Sony heeft op 5-6-2012 aangekondigd op de E3 2012 dat de game naar de PS Vita gaat komen. De game zal een Singleplayer en zowel een Multiplayer bevatten waardoor je je extreem goed kan vermaken op je kleine handheld. De details over de game zal worden gepost en zal hier te vinden zijn.
De nieuwsposts et cetera ook.

Persoonlijk ben ik een gigantische Call of Duty fan, en neem aan dat deze game de bom gaat worden! Niet alleen omdat het van Treyarch is, of het de naam: “Call of Duty” heeft, maar voornamelijk omdat de game een nieuwe “Swirl” krijgt, en dus een totaal andere gameplay. Op een PS Vita! Ben er zeer benieuwd naar!

Hoe denk jij dat de game het gaat doen op de PS Vita? En hoe zal het gaan liggen in je hand? Lijkt het je wat?

Praat erover in dit topic!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    heerlijke topic robbert zoals altijd!
    Ga hem sowieso kopen (is een reden waarom ik me vita heb gekocht).
    Verwacht er echt heel veel van en kan dan ook niet wachten!

    p.s this 5/6/2012(A)

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik ga hem sowieso wel kopen, alleen mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Ik denk niet dat het een knaller wordt, maar zeker een spel waar ik me voldoende mee ga vermaken.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    is er al iets bekend over de zombie mode of de wapens???

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    is er al iets bekend over de zombie mode of de wapens???

    Zowel ikzelf als PSX-Sense hebben nog vrij weinig info over de game binnen gekregen. Persoonlijk gok ik dat er geen zombie-mode word ontwikkeld.

    Ik ga hem sowieso wel kopen, alleen mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Ik denk niet dat het een knaller wordt, maar zeker een spel waar ik me voldoende mee ga vermaken.

    Verwachtingen v/d meeste gamers hier rondom zijn niet meer zo hoog, maar ik neem aan dat deze game het wel anders gaat doen, namelijk: ‘Awesome’.

    heerlijke topic robbert zoals altijd!
    Ga hem sowieso kopen (is een reden waarom ik me vita heb gekocht).
    Verwacht er echt heel veel van en kan dan ook niet wachten!

    p.s this 5/6/2012(A)

    Thanks thanks! 🙂
    Haha, ja klopt, excuses en bedankt voor de tip(A)

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Een nadeel: Als de game geen succes wordt maar wel vermakelijk, zal de prioriteit bij Activision voor DLC ook niet erg hoog zijn. Een Call of Duty zonder DLC verveelt gewoon snel.

    Veel mensen zijn eerst overexcited bij aankondigingen van een nieuwe Call of Duty, dan hebben ze het spel en zijn ze nog overexcited. Na een tijdje zeggen ze dat het een slecht spel is dit dat. Dan komt er DLC en dan zijn ze weer tevreden.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    niet teveel over nadenken mensen hij word gewoon echt awesome vooral met je vrienden die een vita hebben!

  7. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ja dit wordt ook een must-have voor mij een een pijnscheut in de portemonnee. Ben heel benieuwd hoe deze game gaat verkopen, hoop dat dit samen met LBP en AC3:Liberation de verkoophits van het najaar gaan worden!

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja dit wordt ook een must-have voor mij een een pijnscheut in de portemonnee. Ben heel benieuwd hoe deze game gaat verkopen, hoop dat dit samen met LBP en AC3:Liberation de verkoophits van het najaar gaan worden!

    Dat is zeker! 3 games die ik allebei ga kopen, mits mijn budget hoog genoeg is.

  9. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Precies want er gaan ook zoveel vette titels uitkomen voor de PS3, dat wordt waarschijnlijk keuzes maken en de rest doorschuiven naar het voojaar van 2013. Heb ik nu ook gedaan met titels zoals Mass Effect 3 en AC: Revelations. Denk wel dat ik in ieder geval beide AC games ga halen.