Forum

Topic: Europees Kampioenschap 2012

Anoniem's avatar

Europees Kampioenschap 2012

Misschien niet het juiste moment om dit topic te openen nu net na die 1-0 verlies tegen Denemarken… Maar het is toch echt de realiteit. Hopelijk wordt Duitsland-Portugal gelijk en tijdens het schrijven staat het nog altijd 0-0. Dan heeft Nederland het namelijk zelf nog in de hand.

Hoever gaat Nederland komen? Wie wordt er dit jaar Europees Kampioen en welke land bezorgd de grootste verassing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

55 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nederland gaat niet ver komen denk ik.
    Ze moeten van allebei winnen en die kans is niet echt groot vooral tegen Duitsland….

    Hoop heb ik wel maarja ze hadden Denemarken allang moeten hebben wat een kansen hadden ze

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Duitsland heeft gewonnen met 1 – 0

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    ach die duitsers en die porto’s die speelden ook gewoon slecht.
    dus er is nog een beetje hoop!!

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ja i know ik heb hoop haha maar de kans is gwn klein..

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik had Nederland-Denemarken gekeken in een kroeg dus had er eigenlijk niks van gemerkt dat ze verloren xD!
    De samenvatting wel weer teruggekeken en wat een “KANSEN!” Echt niet normaal dit meer zoveel kansen. Ze hadden veel meer balbezit maar het benutten? Nah. Toen Affelay dat open doel had kon ik wel janken.

    De wedstrijd Duitsland-Portugal heb ik in ieder geval teruggekeken, en wat speelde Nani slecht. Zoveel kansen verspild. Echt prut voetbal was er gisteren op. Ben benieuwd hoe ze vanavond spelen!

  6. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    we deden op school een poule met wedstrijd van nl had ik 4-1 voor nl gedaan ik kijk is 1-0 voor denemarken xd dikke vaal

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    we deden op school een poule met wedstrijd van nl had ik 4-1 voor nl gedaan ik kijk is 1-0 voor denemarken xd dikke vaal

    Ik heb de Poule gewonnen op het werk =)
    Ik had gezegd 0-1 achterstand op de eerste helft en dat we de Denen in de 2’de helft in maken, is niet gebeurd, niemand gescoord, maar aangezien ik de enige was met deze eerste helft stand heb ik gewonnen haha!

  8. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik had ook verwacht dat Denemarken op 1-0 zou komen. Maar had wel in de eerste helft de gelijkmaker verwacht. Vervolgens zouden ze met 3-1 winnen.

    Als je op Denemarken had gekocht via Toto of iets dergelijks had je lekker veel geld verdient πŸ™‚

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wij doen ook poule met 8 man, ieder 2 euro inleg. Die pot blijft er nu dus in, want niemand had dit verwacht. Zou mooi zijn als ik win, koop ik games.

  10. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    D-Day today!!

    20.45 Nederland – Duitsland

    Hopelijk kunnen we stunten maar als Portugal wint van Denemarken en Nederland speelt gelijk tegen Duitsland kunnen we nog altijd door. Want ik verwacht zeker wel dat Duitsland ook van Denemarken gaat winnen. Maar dan moeten wij volle bak tegen die Portugezen.

  11. 440 XP
    Zocalox's avatar

    So be it!
    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/551648_460254723985412_613108895_n.jpg

    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223870_289927651103643_1268855699_n.jpg

  12. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik las op de telegraaf dat huntelaar niet in de basis staat, ik hoop dat dat niet waar is.

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik las op de telegraaf dat huntelaar niet in de basis staat, ik hoop dat dat niet waar is.

    this waar bro echt een domme zet

  14. 636 XP
    klapper's avatar

    Tjongejonge zeg wat zijn die portugezen jankeballen zeg ik hoop dat ze er gelijk uit liggen.
    En hopelijk zien we ook nog een huilende ronaldo πŸ™‚

    this waar bro echt een domme zet

    Ben benieuwd hoelang het duurt voordat huntelaar erin komt.
    Zal wel begin 2e helft zijn

  15. 636 XP
    klapper's avatar

    Doeiiiiii bertje

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Letterlijk een traan gelaten door dit tragische voetbal.

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    It’s a shame…

  18. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    tjah wist het wel najaa er is nog hoop dat ze erin blijven dus wie weet

  19. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    2-0 winnen van Portugal en Duitsland winnen van Denemarken en klaar, dan komen we in de kwartfianle tegen iemand uit Groep A, dat moet te doen zijn maar daarna….

  20. 636 XP
    klapper's avatar

    van mij hoeven ze niet meer door, laat maar lekker denemarken doorgaan.

  21. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Zolang er kans is, is er hoop. Maar verdient hebben ze het niet!

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    2-0 winnen van Portugal en Duitsland winnen van Denemarken en klaar, dan komen we in de kwartfianle tegen iemand uit Groep A, dat moet te doen zijn maar daarna….

    Dat redden ze echt niet. Meer ga ik er ook niet over zeggen.
    Ik extreme voetbal-fan ben diep teleurgesteld.
    Nederland heeft echt goed gevoetbald op het einde, offensief en rechtvaardig. Hadden ze maar altijd dat motte vanaf het begin. Maar nee, pas bij achterstand worden ze wakker.

  23. 636 XP
    klapper's avatar

    iemand gisteren toevallig spanje – ierland gezien ?
    de ieren stonden met 4-0 achter en toen begon het ierse publiek the fields of athenry te zingen, dat was echt super !!
    zingend ten onder gaan super πŸ˜‰

    http://www.dumpert.nl/mediabase/2179461/f3af738b/de_ieren_werden_afgemaakt_door_de_spanjolen.html

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    iemand gisteren toevallig spanje – ierland gezien ?
    de ieren stonden met 4-0 achter en toen begon het ierse publiek the fields of athenry te zingen, dat was echt super !!
    zingend ten onder gaan super πŸ˜‰

    http://www.dumpert.nl/mediabase/2179461/f3af738b/de_ieren_werden_afgemaakt_door_de_spanjolen.html

    KLOPT! Ik heb het gezien, ik kreeg kippenvel ervan. Die mensen staan ‘echt’ achter hun club! Echt ge-wel-dig!

  25. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wat gaat het vanavond worden? Wat denken jullie? Zelf denk ik 1-2. Niet goed genoeg voor nederland, maar ik denk dat het niet meer dan dat zal gaan worden.

  26. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben altijd te optimistisch dus, denk dus dat ze gaan winnen! πŸ™‚ met 3-1 ofzo.

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nederland moet gewoon een zo goed mogelijk doelsaldo maken. πŸ˜›

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    2-0 Is Genoeg als Duitsland van Denemarken wint, dus laten we het hopen πŸ™‚

  29. 636 XP
    klapper's avatar

    Als we ronaldo zien huilen is het wk voor mij al geslaagd !! πŸ˜‰
    Maar voor de rest heb ik echt geen idee wat we gaan doen, ik hoop op dikke winst !!

  30. 636 XP
    klapper's avatar

    Zo van die stomme albert heyn reclames zijn we ook weer af πŸ™‚

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    WK: NL in de finale. EK: NL komt niet verder als de poule.

    + we hebben geen enkele wedstrijd gewonnen of gelijk gespeeld! 0 punten! Whahaha, wat kan een team zΓ³ enorm slecht worden in 2 jaar tijd.

    Maar eerlijk gezegd wisten we al dat NL niet verder zou komen dan de poule toen we van Denemarken verloren. Maar 0 punten?! Nee, dat is gewoon enorm slecht!

  32. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik had zware hoop toen het 1-0 werd ze speelden zo heerlijk de eerste 15 min waarbij ik d8 gewonnen!
    na die 15 min keken ze weer toe hoe de bal werd gespeeld..

  33. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Off-topic: Niet getreurd. De wereldrank in Dead Nation van NL = #23. En die van Portugal #22. Dus komt vaker voor xD

    On-topic, ik dacht precies hetzelfde, maar het werd niks.

  34. 636 XP
    klapper's avatar

    nou voor alle teleurgestelde ek fans gs oranje heeft een mooie ek2012 doelpunten van oranje compilatie gemaakt!
    dus ga er maar lekker voor zitten en geniet :p

    http://www.gsoranje.nl/2012/06/compilatie_alle_goals_van_oran.html

  35. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Flaaauw! Heel erg flauw! haha!

  36. 440 XP
    Zocalox's avatar

    We zitten nu in de top 10 van slechtste ploegen ooit op een EK. Op de 9de plaats.

  37. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Elke ploeg dat 2de was geworden op het WK, ging in het volgende EK niet verder dan de eerste ronde… Traditie?!

  38. 636 XP
    klapper's avatar

    het enigste land dat ik beter vind spelen dan verwacht is engeland.
    dus hopelijk worden zij kampioen πŸ˜‰

  39. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    het enigste land dat ik beter vind spelen dan verwacht is engeland.
    dus hopelijk worden zij kampioen πŸ˜‰

    Nee zekers niet, ooit naar Spanje gekeken? Wat een spelinzicht hebben die lui, en passen als de malle! Die heren worden kampioen!

  40. 636 XP
    klapper's avatar

    Nee zekers niet, ooit naar Spanje gekeken? Wat een spelinzicht hebben die lui, en passen als de malle! Die heren worden kampioen!

    Spanje italiΓ« 1-1 spanje kroatie 1-0 alleen spanje ierland hadden ze met overmacht gewonnen met 4-0, mja daar zou nl nog van winnen.
    Maar goed wat ik probeer te zeggen is spanje speelde 2 jaar geleden beter ,en nu minder goed dan gedacht .
    Engeland had niemand wat van verwacht maar die spelen gewoon goed. Maar goed ik ben half engels dus ben dus ben zoiezo voor engeland

  41. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Spanje word gewoon weer kampioen. Ze hebben vanavond niet denderend gespeeld. Maar Frankrijk was ook niks. Vermoed dat Spanje gewoon op minder dan 70% van hun kunnen speeld. Dus die halve finale gaan ze straks gas geven en makkelijk winnen.

  42. 636 XP
    klapper's avatar

    Had gehoopt op italiΓ«, maar dat zit er niet meer in denk ik . Nu overschakelen op de tour de france

  43. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heerlijk om te zien dat ik m’n weddenschap gewonnen heb!
    Voor het EK voorspeld dat Spanje zou winnen, en dat hebben ze!
    Prachtig voetbal, echt super!

  44. 247 XP
    Tony's avatar

    Terecht verdiend ook! πŸ˜€

  45. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat een pech had ItaliΓ«… Maar ookal speelden ze met 10 man, Spanje was toch echt veel beter.

    4-0… πŸ˜›

  46. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Nee zekers niet, ooit naar Spanje gekeken? Wat een spelinzicht hebben die lui, en passen als de malle! Die heren worden kampioen!

    Zal hier toch eens op reageren, want daar is één hele goede reden voor: de Spanjaarden spelen het hele jaar door met landgenoten in dezelfde ploeg, wij Nederlanders daarentegen zitten verdeeld over compleet Europa. Daarom is Spanje altijd vanaf het begin goed op elkaar afgespeeld.

  47. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Daar heb je gelijk in Sensu, en Nederland is ook geen team maar meer individuen. Maar de terechte winnaars want ze speelde echt goed. Verbaast me niks als ze volgend WK weer winnen.

    Nu ben ik wel benieuwd wie coach word NL..

  48. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Zooo wat speelde Spanje weer gewelidg, meer dan terechte winnaars. Heb echt genoten, jammer van de af en toe gallary play in de tweede helft maar dan nog was Spanje stukken beter.

    Ben het niet met je eens Sensu een nationale ploeg is inderdaad niet altijd bij elkaar maar tussendoor vaak genoeg. Het is aan de coach de taak daar een eenheid van te smeden. En je hebt gelijk wanneer je zegt dat de spelers van Spanje bij dezelfde ploeg(en) zitten. Maar dat zijn wel Barca en Real, dat is synoniem aan water en vuur. Casillas heeft ook gezegd dat wanneer het EK vorig jaar was geweest ze nooit zover waren gekomen. Vorig jaar hebben de spelers van Barca en Real knallende ruzies gehad het hele seizoen lang.

    Dat Nederland zo slecht gespeeld heeft ligt waarschijnlijk vooral aan de torenhoge ego’s van bepaalde spelers, de onrust van bankzitters, ook de media en de kritiek en de af en toe starre houding van van Marwijk.

    Zo en nu ga ik slapen πŸ˜€

  49. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zal hier toch eens op reageren, want daar is één hele goede reden voor: de Spanjaarden spelen het hele jaar door met landgenoten in dezelfde ploeg, wij Nederlanders daarentegen zitten verdeeld over compleet Europa. Daarom is Spanje altijd vanaf het begin goed op elkaar afgespeeld.

    Eigenlijk kan ik hier niks meer op in brengen want degene hierboven had het al beantwoord.

    Spanje heeft in 2008 het EK gewonnen, 2010 het WK, en nu in 2012 het EK, en daar is inderdaad die reden voor die jij zegt.
    Maar Spanjaarden hebben ook een totaal andere instelling dan wij Nederlanders.

  50. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zal hier toch eens op reageren, want daar is één hele goede reden voor: de Spanjaarden spelen het hele jaar door met landgenoten in dezelfde ploeg, wij Nederlanders daarentegen zitten verdeeld over compleet Europa. Daarom is Spanje altijd vanaf het begin goed op elkaar afgespeeld.

    Haha, dit vertelde ik net aan m’n broertje, 10 seconden later lees ik hier precies hetzelfde wat ik net zei, lol! Haha. xD

  51. 307 XP
    LanceVance's avatar

    La Furia Roja, zoals verwacht aan het begin hehe

  52. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Van Gaal nieuwe bondscoach oranje!

  53. 636 XP
    klapper's avatar

    Van Gaal nieuwe bondscoach oranje!

    volgens mij gaat dat weer hilarische tv opleveren.
    van gaal v.s pers = ruzie
    van gaal + oranje = faal
    ben benieuwd πŸ˜‰

  54. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    volgens mij gaat dat weer hilarische tv opleveren.
    van gaal v.s pers = ruzie
    van gaal + oranje = faal
    ben benieuwd πŸ˜‰

    Wist je dat wij exact dezelfde gedachtes nu hebben? Haha

  55. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Mooi dat word niet kwalificeren voor het WK