Forum

Topic: Ps3 controller doet heel raar

Anoniem's avatar

Ik heb mn PS3 al 2 jaar en nu doet mijn controller raar. Als ik CoD speel en ik mn L3 gebruik om te rennen, gaat tie opeens heel erg snel achter elkaar schieten met bijv. Barrett of dan ga ik opeens springen. Wat kan ik hieraan doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    klopt haha heb ik ook je springt opeens meters naar achter of het reload opeens.
    Beste is gewoon een nieuwe kopen het kan zijn dat er iets is met je koppeling in de joystick zelf.

  2. 156 XP
    M-judy's avatar

    Tijd voor een nieuwe… Heb ik ook met 2 controllers.
    Cod is een echte controller killer

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ow misschien te veel ge-rage quitted. Goede tijden met controller gehad en 6 nukes

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Apart, ik heb al 4 jaar dezelfde controllers en doen het nog perfect, en speel veel Call of Duty’s xD

  5. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Ik bener 3 kwijtgeraakt aan die cods

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik bener 3 kwijtgeraakt aan die cods

    Zeker uit boosheid weggegooid zeker xD

  7. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Zeker uit boosheid weggegooid zeker xD

    Ik niet… maar misschien gewoon vaak gevallen

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik niet… maar misschien gewoon vaak gevallen

    Ook nooit last van (A)

  9. 156 XP
    M-judy's avatar

    Ik probeer ze altijd te breken uit woede..
    Kraakt van alle kanten en dan denk ik van doe maar niet!

  10. 28 XP
    Mr.Beard's avatar

    wat Mjudy zegt

    gewoon een nieuwe kopen. ik heb precies hetzelfde.

    ik heb ook als ik crouch/prone ga dat ie ineens hele magazijn leegschiet. ik moet dus ook een nieuwe maar ze zijn ook niet goedkoop die dingen. had de mijne al best lang hoor moet k eerlijk zeggen, bijna 3 jaar.

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ìk zag de officiele ps3 dualshock controller bij mediamarkt liggen voor 45 euro
    dat valt nog mee, heb ze duurder gezien

  12. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    wat Mjudy zegt

    gewoon een nieuwe kopen. ik heb precies hetzelfde.

    ik heb ook als ik crouch/prone ga dat ie ineens hele magazijn leegschiet. ik moet dus ook een nieuwe maar ze zijn ook niet goedkoop die dingen. had de mijne al best lang hoor moet k eerlijk zeggen, bijna 3 jaar.

    Ja dat is precies wat ik heb

  13. 247 XP
    Tony's avatar

    Ik heb meer het probleem dat L2 en R2 steeds soepeler zijn door al die racegames 😛 Veertjes raken hun kracht kwijt

  14. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ik heb meer het probleem dat L2 en R2 steeds soepeler zijn door al die racegames 😛 Veertjes raken hun kracht kwijt

    Dat is chill tog kan je snel optrekken 😉

  15. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ninja gaiden heeft me wel een controller gekost voor ik hem dan eindelijk had uitgespeeld. maja. ninja gaiden….

  16. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    lol…

  17. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Nadat nog een tweede controller raar deed heb ik gezocht op internet wat ik eraan kon doen. Ik heb deze video gevolgd en het werkt!

    http://www.youtube.com/watch?v=7cnXHaHw1qA