Forum

Topic: [TK] ssx

Anoniem's avatar

Hallo

Ik bied herbij SSX aan voor de PS3. Ik speel de game al lang niet meer en heb de game hoogstens twee weken gespeeld. Doe een leuk bod en hij is van jou!

Hoesje, boekje en alles natuurlijk in goede doen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zit de online pas er nog bij ?

  2. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Die zit er niet meer bij. Laat maar weten of je hem nog steeds wilt;)

  3. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Hoeveel kost de online pass?

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Hoeveel kost de online pass?

    De online pass kost €10,-. Je kunt zonder Online Pass wel online spelen (Explore & Global Events), maar het voordeel van de Online pass is dat je credits ook worden toegekend. Niet getreurd overigens, als je de pass niet hebt en je speelt wel Global Events, worden je credits opgeslagen. Zodra je dan alsnog die pass koopt, worden ze alsnog op je account bijgeschreven.

    Hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht. 🙂

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nieuwprijs is momenteel 30 Euro (Wehkamp). Online pass: 10 Euro. Ik bied 15 Euro, + 2 Euro verzendkosten

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Hallo

    zoals afgesproken heb ik het overeengekomen bedrag vandeweek overgemaakt. Heb je het spel inmiddels al opgestuurd? Ik heb al een paar dagen niks van je gehoord…

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @Ngplayer50: Laatste verzoek om contact op te nemen. We zijn inmiddels een week verder, en ik hoor niks van je. Ik zal je ook nogmaals een PM sturen. Ik hoop dat je daarop reageert.

    Wat mij betreft kom je op de black list.

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    @Mithrandir we zetten niet zomaar mensen op de black list. Hij heeft zowiezo met mij 2 week geleden nog een goede deal gemaakt. En echt alles is naar tevredenheid verlopen bij mij. Heb zelf na overmaking van mijn geld naar hem echt snel de game ontvangen. Heb je pm gestuurd met info.

    @Ngplayer50 neem even contact via pb op met @Mithrandir als je dit leest.

  9. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Ik heb je vorige week een bericht gestuurd, blijkbaar is deze niet aangekomen. Het spel is weer retour naar mij toegekomen omdat het adres niet klopt? Fout ligt niet aan mijn kant. Graag verneem ik nogmaals je adres in een PB naar mij toe.

    Gr.

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Na wat eerdere mis-communicatie is SSX vandaag in prima staat gearriveerd. @ngplayer50 hoeft dus niet geblacklist te worden, alles is uiteindelijk goed gekomen.
    Dit topic kan op slot, en in het ‘verkocht’ archief. @Dreamingman, bedankt voor de bemoeienis.