Forum

Topic: TV

Anoniem's avatar

Hey mensen,
Ik ben van plan een TV te kopen voor mijn geliefde PS3 maar ik heb niet zo veel geld.

Dus…

Ik wil een HD TV uiteraard (hoeft niet full HD)
minimaal 20 inch
ongeveer โ‚ฌ300~โ‚ฌ400

Waar hebben jullie goeie ervaringen mee? En kennen jullie nog goedkope/goede TV’s?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

43 reacties

  1. 424 XP
    Dawes's avatar

    23R81 Samsung
    22LS4R van LG
    20S4020 van Sony

    bekijk deze 3 opties maar eens

    // Dawes (verkoper van tv’s ^^)

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Check de Sony Bravia E4000 maar is, die komt binnenkort nog uit. Ergens in juli in Europa dacht ik. Ik heb nog een beeldbuis dus hoop ik dat ik die tv koop want hij ziet er toch zo vet uit! Hij komt in 3 soorten inches:

    – De KDL KDL-40E4000 met 40 inch scherm. Vanaf € 1.999,-
    – De KDL KDL-32E4000 met 32 inch scherm. Vanaf € 999,-
    – De KDL KDL-26E4000 met 26 inch scherm. Vanaf € 599,-

    Voor hele mooie designer tv’s moet je een tv hebben van LOEWE Google maar;) ziet er echt mooi uit.
    Voor de officiรซle site van LOEWE ga naar www.loewe.nl

  3. 424 XP
    Dawes's avatar

    @Global Soldier, dat kan ie niet betalen zegt ie, budget 300/400 euro.

    Die E4000 serie is wel gaaf, het moet een schilderij effect geven:
    er zijn een aantal verschillende versies:

    1 totaal wit
    1 wit met een zwarte rand
    1 wit met een alluminium rand
    1 wit met een eikenhouten rand ๐Ÿ˜›

    ben benieuwd

    // Dawes

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja daar heb je een punt, dat hij het niet kan betalen:P. Ik ook niet maar ik wil hem toch heel graag, maar van 300/400 euro tja… Daar krijg je alleen maar hele kleine 20 inch hd ready tv’s en dat lijkt me best moeilijk om te gamen eerlijk gezegt. Ik heb ook maar 250,- voor de Sony Bravia E4000, ik vraag wel aan me ouders en me broers of ze bijbetalen:D.
    Btw ik wist niet dat er verschillende versies waren van de Sony Bravia E4000, als ik het google krijg ik alleen de witte.
    Heb je misschien beeldmateriaal van die andere versies?

    Greetz,, Globe:D

  5. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Meestal hebben ze bij de media markt of saturn wel lcd tv’s van 26 inch rond de โ‚ฌ400,-

  6. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ja daar heb je een punt, dat hij het niet kan betalen:P. Ik ook niet maar ik wil hem toch heel graag, maar van 300/400 euro tja… Daar krijg je alleen maar hele kleine 20 inch hd ready tv’s en dat lijkt me best moeilijk om te gamen eerlijk gezegt. Ik heb ook maar 250,- voor de Sony Bravia E4000, ik vraag wel aan me ouders en me broers of ze bijbetalen:D.
    Btw ik wist niet dat er verschillende versies waren van de Sony Bravia E4000, als ik het google krijg ik alleen de witte.
    Heb je misschien beeldmateriaal van die andere versies?

    Greetz,, Globe:D

    www.sonyproductinformatie.nl

    Meestal hebben ze bij de media markt of saturn wel lcd tv’s van 26 inch rond de โ‚ฌ400,-

    Daar werk ik nou ๐Ÿ˜‰ .. maar om aan die 400.- 26″ te beginnen.., nee

    // Dawes

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ikzelf heb de SamSung Syncmaster 2032MW BreedBeeld 20” LCD TV
    deze koste mij toen 380 euro maar zal nu nog maar een 250-300 euries kosten

    een zeer goede aanrader!
    je zou zo zeggen dat het een tv is die special gemaakt is voor de PS3
    -zelfde kleur (hoogglans zwart)
    -zelfde kleur lampje (aan / uit knop heeft een blauw lichtgevende ring)

    hij heeft een standaard voor em neer te kunnen zetten , maar je kunt em ook ophangen aan een schroef o.O ๐Ÿ™‚
    1 nadeel , het geluid is niet zo geweldig , maar je zult vast wel ergens nog wat boxjes hebben liggen

    http://www.ps3-sense.nl/picture.php?albumid=10&pictureid=42

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hoeveel centimeter is 20 inch…? Want volgensmij is dat aardig klein:p

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    www.sonyproductinformatie.nl

    Daar werk ik nou ๐Ÿ˜‰ .. maar om aan die 400.- 26″ te beginnen.., nee

    // Dawes

    Ik bedoelde niet van de inchversies maar van de kleurenversies:p Ik vind alleen de witte versie, die overigens ook tof is maar je zei dat er ook andere waren in je comment.

  10. 424 XP
    Dawes's avatar

    ikzelf heb de SamSung Syncmaster 2032MW BreedBeeld 20” LCD TV
    deze koste mij toen 380 euro maar zal nu nog maar een 250-300 euries kosten

    hij heeft een standaard voor em neer te kunnen zetten , maar je kunt em ook ophangen aan een schroef o.O ๐Ÿ™‚
    1 nadeel , het geluid is niet zo geweldig , maar je zult vast wel ergens nog wat boxjes hebben liggen

    Bij mij kost ie nu €279,-

    maar.., er zijn geen universele beugels voor of iets dergelijks. Samsung verteld ons zelfs dat dit toestel niet opgehangen moet worden. Dus ben benieuwd hoe jij dat doet.

    en het geluid. is samsung รกltijd kut mee.

    Hoeveel centimeter is 20 inch…? Want volgensmij is dat aardig klein:p

    51cm. –> is groter dan de meeste oude slaapkamertv’tjes (je weet wel, die 4kante dingen, die waren 37cm.)

    Ik bedoelde niet van de inchversies maar van de kleurenversies:p Ik vind alleen de witte versie, die overigens ook tof is maar je zei dat er ook andere waren in je comment.

    kijk maar op sonyproductinformatie.nl en dan TV’s en dan moet je daar even kijken, staan ze gewoon tussen hoor ๐Ÿ˜‰ -> excuses moi, ze staan op sony.nl:

    klik hier maar E4000 / E4020 / E4030 / E4050

    // Dawes

  11. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Hier een 26 inch voor 399. Geen idee of het een goed merk is.

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Oja, hehe thanks. Die met eikenhout vind ik toch het mooiste, hopelijk mag ik hem kopen:D

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik zelf heb em niet opgehangen , maar heb het wel eens gezien
    ik heb em gewoon staan (zoals te zien of de foto van mn vorige post)
    http://www.ps3-sense.nl/picture.php?albumid=10&pictureid=42

  14. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hier een 26 inch voor 399. Geen idee of het een goed merk is.

    Never heared off..ofwel, nee

    Oja, hehe thanks. Die met eikenhout vind ik toch het mooiste, hopelijk mag ik hem kopen:D

    Wij denken ook dat die het meeste gaat aanslaan bij de bejaarden ๐Ÿ˜€

    ik zelf heb em niet opgehangen , maar heb het wel eens gezien
    ik heb em gewoon staan (zoals te zien of de foto van mn vorige post)
    [FOTO]

    Hmm, oke

    // Dawes

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ikzelf heb de SamSung Syncmaster 2032MW BreedBeeld 20” LCD TV
    deze koste mij toen 380 euro maar zal nu nog maar een 250-300 euries kosten

    een zeer goede aanrader!
    je zou zo zeggen dat het een tv is die special gemaakt is voor de PS3
    -zelfde kleur (hoogglans zwart)
    -zelfde kleur lampje (aan / uit knop heeft een blauw lichtgevende ring)

    hij heeft een standaard voor em neer te kunnen zetten , maar je kunt em ook ophangen aan een schroef o.O ๐Ÿ™‚
    1 nadeel , het geluid is niet zo geweldig , maar je zult vast wel ergens nog wat boxjes hebben liggen

    http://www.ps3-sense.nl/picture.php?albumid=10&pictureid=42

    Die lijkt me wel wat. En boxjes heb ik zelf ook nog wel.

    Jullie reacties zijn zeer waardevol! ๐Ÿ™‚

    Dawes, jij als TV verkoper, wat vind jij van die SamSung Syncmaster 2032MW BreedBeeld 20” LCD TV?

  16. 424 XP
    Dawes's avatar

    Die lijkt me wel wat. En boxjes heb ik zelf ook nog wel.

    Jullie reacties zijn zeer waardevol! ๐Ÿ™‚

    Dawes, jij als TV verkoper, wat vind jij van die SamSung Syncmaster 2032MW BreedBeeld 20” LCD TV?

    Ik vind het een lowbudget tv.
    hij kan wel HD signalen aan, alleen hij kan ze niet mooi verwerken (het is eingelijk een PC scherm met een TV tuner erin) die niet de echte HD signalen kan laten zien (ook geen 720p resolutie–> ofwel, diegene die hem hebben, jullie kijken niet tegen HD aan, het kan dus veel mooier)

    verder is het geluid slecht, maar kleuren zijn strak bij samsung. Alleen, dit toestel kost echt niks (275,- @ mij). Als je ‘m daarnaast ook voor PC gebruik gaat nemen is het wel een goed ding.., hoge PC resolutie.

    Het ligt er maar net aan hoe groot je ‘m wil en hoeveel geld je er voor over heb, ik persoonlijk zou hem niet nemen.

    // Dawes

  17. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik vind het een lowbudget tv.
    hij kan wel HD signalen aan, alleen hij kan ze niet mooi verwerken (het is eingelijk een PC scherm met een TV tuner erin) die niet de echte HD signalen kan laten zien (ook geen 720p resolutie–> ofwel, diegene die hem hebben, jullie kijken niet tegen HD aan, het kan dus veel mooier)

    verder is het geluid slecht, maar kleuren zijn strak bij samsung. Alleen, dit toestel kost echt niks (275,- @ mij). Als je ‘m daarnaast ook voor PC gebruik gaat nemen is het wel een goed ding.., hoge PC resolutie.

    Het ligt er maar net aan hoe groot je ‘m wil en hoeveel geld je er voor over heb, ik persoonlijk zou hem niet nemen.

    // Dawes

    Nu iemand toch wat aan jou vraagt over een HDTV…:D Wat vind je van de Sony Bravia E4000 met eikenhout? De 36”’inch versie voor 999,-.
    Wat vind je daarvan?
    En ken je ook een site/winkel waar ik die het goedkoopst kan kopen/bestellen?

    Greetz,Globe:D

  18. 424 XP
    Dawes's avatar

    Even een reactie op mn vorige post:
    http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-11475675

    zelfs in de aanbieding voor 255 ๐Ÿ˜ฎ

    en @ Globalsoldier.., die 36″ bestaat niet hoor ๐Ÿ˜› alleen 32″ en 40″. Ik heb hem zelf nog nooit live gezien, dus kan er geen oodreel over geven.

    nooit op internet kopen ^^, is slecht voor economie

    // Dawes

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Even een reactie op mn vorige post:
    http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-11475675

    zelfs in de aanbieding voor 255 ๐Ÿ˜ฎ

    en @ Globalsoldier.., die 36″ bestaat niet hoor ๐Ÿ˜› alleen 32″ en 40″. Ik heb hem zelf nog nooit live gezien, dus kan er geen oodreel over geven.

    nooit op internet kopen ^^, is slecht voor economie

    // Dawes

    Oja 32” inch:P foutje;). Maarehh ff serieus, hoezo kan ik het beter niet op internet kopen ? want ik heb net een goedkope site gevonden waar hij 1017,- was een geen verzendkosten. Raad je me dit af te bestellen of moet ik deze tv beter kopen bij de Mediamarkt/BCC?(als die ze dan hebben…)

    Ooo, en nog een kort vraagje:p. Wat is game-modus? Ik kijk vaak krantjes van BCC/Mediamarkt en toen zag ik bij sommige Samsung tv’s dat er iets bij stond van ‘game-modus’. Wat houd dit precies eigenlijk in…?:S

    Hier nog ff een duidelijk plaatje van de Sony Bravia E4000, Dit is de versie met aluminium randjes. Ik zit eraan te denken om die met eikenhout te kopen
    http://www.e-global.es/electronica/graficos/Sony-Bravia-E4000-Series-40-pulgadas.jpg

    @ Dawes. Wrm raad je me af om die tv te bestellen via internet?:p Was dat een grapje of uhhh…?:p

  20. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ooo, en nog een kort vraagje:p. Wat is game-modus? Ik kijk vaak krantjes van BCC/Mediamarkt en toen zag ik bij sommige Samsung tv’s dat er iets bij stond van ‘game-modus’. Wat houd dit precies eigenlijk in…?:S

    Hier nog ff een duidelijk plaatje van de Sony Bravia E4000, Dit is de versie met aluminium randjes. Ik zit eraan te denken om die met eikenhout te kopen
    http://www.e-global.es/electronica/graficos/Sony-Bravia-E4000-Series-40-pulgadas.jpg

    @ Dawes. Wrm raad je me af om die tv te bestellen via internet?:p Was dat een grapje of uhhh…?:p

    Die game modus haalt de sharpness van je TV omlaag om de randen softer te laten lijken en gooit de process-tijd (dus de tijd die de tv neemt om een beeld te verwerken, dus de tijd tussen het indrukken van een controllerknop en het moment wanneer de actie op het beeld verschijnt), omlaag. Verder prutst de tv dan nog wat aan met contrast en helderheid. Tenminste dat heb ik ervan begrepen.

    Ik zou die game mode niet doorslaggevend laten zijn in de TV-keuze, heel veel merkbaar effect heeft het niet namelijk.

    Die Sony TV die je laat zien is wel errug mooi trouwens (zal wel aardig duur zijn zker:o)!

    PS en offtopic: gebruik volgende keer ff de editknop, 4 posts achter elkaar is heel irritant…

  21. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ooo… Sorry! Zal ik voortaan doen;)
    De Tv is niet zo duur eigenlijk… Valt mee, hangt vanaf welke versies je koopt.
    -40” inch Vanaf €1499,-
    -32” inch Vanaf €999,-
    -20” inch Vanaf €499,-

  22. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb een 32” samsung voor 400 euro 2de hands gekocht zat nog garantie op.Toen ik hem kocht blijk hij een klein defect te hebben.nu heb ik door de garantie een hele nieuwe tv ๐Ÿ˜€

    hij lijkt veel op:
    http://www.vergelijk.nl/lcd_plasma_televisie/samsung/le32a450/specs.rhtml

  23. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Was het een Full HDTV/HD Ready??? Want als het een Full HDTV is is dat heel erg goedkoop man:p

  24. 424 XP
    Dawes's avatar

    Oja 32” inch:P foutje;). Maarehh ff serieus, hoezo kan ik het beter niet op internet kopen ? want ik heb net een goedkope site gevonden waar hij 1017,- was een geen verzendkosten. Raad je me dit af te bestellen of moet ik deze tv beter kopen bij de Mediamarkt/BCC?(als die ze dan hebben…)

    Dit omdat internetshops natuurlijk goedkopere prijzen leveren, omdat zij geen hele panden hoeven te huren / kopen / personeel / licht / electriciteit / etcetera.

    Daarentegen staat jou TV in een schimmelige schuur te staan (tenzij je weer een vertrouw internetlevernacier neemt) maar dan heb je het risico weer dat je en buitenlands toestel heb (en met buitenlandse garantie). Dat houdt in, dat je met dat toestel mag gaan waar ie vandaan komt; zuid-korea ?ยฟ?… Of dat ze zelf met een eigen prutselservice komen waar je meer geld aan kwijt ben dan op en neer reizen naar Zuid Korea kost.

    Ooo, en nog een kort vraagje:p. Wat is game-modus? Ik kijk vaak krantjes van BCC/Mediamarkt en toen zag ik bij sommige Samsung tv’s dat er iets bij stond van ‘game-modus’. Wat houd dit precies eigenlijk in…?:S

    Game Modus is zogezegd, speciaal voor gaming. Beter bekent onder de naam ‘entertainment modus’. Dit hebben alleen Samsung’s. Het houdt eigenlijk in dat ie bij externe app. wat je er op aankoppelt (dvd speler / game console / etc) de responsetijd (hoe snel het beeldscherm op het beeld gegeven wordt) virtueel een stuk sneller wordt. Daarnaast staat de helderheid wat hoger (wat prettiger kijkt/gamed) (maar die van Samsung staat altijd al hoog)

    Het zou dus eventueel wรฉl een reden kunnen zijn om een samsung apparaat te kopen (mooie kleuren, entertainment modus, strak design). Alhoewel 100hz natuurlijk beter blijft.

    Hier nog ff een duidelijk plaatje van de Sony Bravia E4000, Dit is de versie met aluminium randjes. Ik zit eraan te denken om die met eikenhout te kopen
    [FOTO]

    Die vind ik zelf ook het speciaalst, eikenhout. Ik meen mij te herinneren dat ik op de Sony Verkopers Show wel de 40E4000 gezien heb, die helemaal strak wit was. Maar deze toestellen moeten eind juli (tenminste, die we besteld hebben); ongeveer leverbaar zijn.

    @ Dawes. Wrm raad je me af om die tv te bestellen via internet?:p Was dat een grapje of uhhh…?:p

    Antwoord zoals hierboven ergens vermeld staat ๐Ÿ˜‰

    // Dawes

  25. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm oke tof! Thanks voor de antwoorden:D! Wat voor TV werk jij??? En leveren jullie ook thuis:p of liggen mijn Sony Bravia E4000’s ook in een oud schuurtje/kelder:p?
    En als je niet levert, welke winkel raad je me dan aan om hem te kopen? Mediamarkt/BCC? Of een andere winkel bijvoorbeeld Harense Smid/Expert etc..;)

  26. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hmmm oke tof! Thanks voor de antwoorden:D! Wat voor TV werk jij??? En leveren jullie ook thuis:p of liggen mijn Sony Bravia E4000’s ook in een oud schuurtje/kelder:p?
    En als je niet levert, welke winkel raad je me dan aan om hem te kopen? Mediamarkt/BCC? Of een andere winkel bijvoorbeeld Harense Smid/Expert etc..;)

    Ik werkt bij MediaMarkt en ja. Wordt eventueel ook thuisbezorgd. Maar dan moet je alsnog eerst naar de winkel komen ;). Onthou goed, MediaMarkt is always the cheapest of the retail selling stores ^^

    ‘Ich bin toch nit blรถd!’

    Bij ons liggen tv’s in a huge magazin. :23:

    // Dawes

  27. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik werkt bij MediaMarkt en ja. Wordt eventueel ook thuisbezorgd. Maar dan moet je alsnog eerst naar de winkel komen ;). Onthou goed, MediaMarkt is always the cheapest of the retail selling stores ^^

    ‘Ich bin toch nit blรถd!’

    Bij ons liggen tv’s in a huge magazin. :23:

    // Dawes

    Hoezo moet ik dan eerst naar de winkel komen:p? Ik kijk net op de site en vind er helemaal niks :p. Moet ik het dan reserveren ofzo bij de winkel…? Leg is uit Professor TV ๐Ÿ˜€

  28. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hoezo moet ik dan eerst naar de winkel komen:p? Ik kijk net op de site en vind er helemaal niks :p. Moet ik het dan reserveren ofzo bij de winkel…? Leg is uit Professor TV ๐Ÿ˜€

    Je heb het helemaal goed. Wil jij iets laten bezorgen, moet je toch ergens je adres achterlaten enzo.

    Via de site kenniet. Elke MM is een aparte franchise ondernemer..,ofwel. Alles moet via de winkel al zou je het willen. Maar dat kan pas over een half maandje ofzo dus.

    // Dawes

  29. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Media Markt is echt zeker niet de goedkoopste winkel. In sommige dingen wel maar als je een bepaalde tv wilt hebben kun je beter nog even verder kijken. Je kan zoiezo al geen cent afdingen bij de grotere winkels.Ik wilde bijv een samsung tv.
    MM 650.- kreeg er geen cent vanaf
    BCC 650,- kreeg er geen cent vanaf
    ITS 700,- kreeg m mee voor 570,-

  30. 454 XP
    arwin1993's avatar

    dat gaming mode op mijn samsung vind ik maar zuigen is wat mij betreft gewoon de helderheid een stuk hoger.vind het maar een lelijke waas over het beeld

  31. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Een 2de hands TV is natuurlijk ook nog een mogelijkheid…

  32. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Je heb het helemaal goed. Wil jij iets laten bezorgen, moet je toch ergens je adres achterlaten enzo.

    Via de site kenniet. Elke MM is een aparte franchise ondernemer..,ofwel. Alles moet via de winkel al zou je het willen. Maar dat kan pas over een half maandje ofzo dus.

    // Dawes

    Ooo oke, moet ik dan gewoon even bij een mederwerkertje daar ergens bij de TV afdeling, of wie dan ook gewoon vragen dat ik die tv wil reserveren etc en thuisbezorgd??? En hoeveel gaat hij kosten, de eikenhoutversie? En wanneer komt hij binnen?Eind juli toch?:p

    Greetz,, Globe

  33. 424 XP
    Dawes's avatar

    Media Markt is echt zeker niet de goedkoopste winkel. In sommige dingen wel maar als je een bepaalde tv wilt hebben kun je beter nog even verder kijken. Je kan zoiezo al geen cent afdingen bij de grotere winkels.Ik wilde bijv een samsung tv.
    MM 650.- kreeg er geen cent vanaf
    BCC 650,- kreeg er geen cent vanaf
    ITS 700,- kreeg m mee voor 570,-

    MediaMarkt geeft altijd de goedkoopste prijsgarantie, dus dat is bullshit. Als jij kan bewijzen dat je hem voor die prijs kreeg. Gaan ze linea-recta mee.

    Daarnaast, lijkt me erg stug dat IT’s korting kan bieden op iets wat 2 andere giganten niet kunnen. Ofwel, waarschijnlijk haal je een aantal types door de war of is er iets anders gaande

    Ooo oke, moet ik dan gewoon even bij een mederwerkertje daar ergens bij de TV afdeling, of wie dan ook gewoon vragen dat ik die tv wil reserveren etc en thuisbezorgd??? En hoeveel gaat hij kosten, de eikenhoutversie? En wanneer komt hij binnen?Eind juli toch?:p

    Greetz,, Globe

    Jup, jup, jup. Hoeveel hij gaat kosten is per MediaMarkt verschillend, ofwel. Dat weet ik ook niet, tenzij Sony standaardprijzen gaat hanteren.

    De verwachting is eind juli ja. Maar daarvoor kan je ‘m al reserveren

    // Dawes

  34. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Het waren precies dezelfde tv’s. Bij media markt moet ik kunnen aantonen dat het produkt ergens goedkoper is. Bijv bij de ITS hoefde dat niet ik ging gewoon onderhandelen en kreeg m mee voor 570.-.Als ik dan naar MM ga en zeg ik krijg m mee bij de ITS voor 570,- moet ik dat kunnen aantonen maar er is geen bewijs
    aangezien de prijs in de winkel 700,- is.

    Heb niks tegen MM hoor. Haal zat spullen bij de MM. Maar dit is mijn ervaring en van mensen om mij heen.

  35. 251 XP
    Bassen's avatar

    wat betreft media markt de goedkoopste zijn is ook onzin, tijdje terug een laptop gekocht die was bij media markt groningen duurder als de computer winkel er tegenover, naar de media markt terug gegaan en die vertelde mij dat ze de laptop voor het zelfde bedrag konden aanbieden (ja doei dan koop ik hem wel bij de concurent). ik hem overgens niet gekocht bij de winkel er tegenover.

    Ik ben verder gaan kijken en heb de laptop goedkopen kunnen krijgen inclusief een laptoptas en muis erbij.

  36. 424 XP
    Dawes's avatar

    We dwalen btw wel erg offtopic af hiero ๐Ÿ˜› voor iemand die een tv tussen de 300-400 euro wilde..

    Maargoed, MM probeert de goedkoopste te zijn en geeft ook de laagste prijs garantie er tegen over. Laat ik het zo zeggen ^^

    // Dawes

  37. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik wil je niet aanvallen hoor :-), zelf ben ik ook opzoek naar een goedkope 32 inch lcd tv, ik heb er nu al 1 maar die wil mijn zus graag inpikken (voor in de huiskamer)

  38. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    We dwalen btw wel erg offtopic af hiero ๐Ÿ˜› voor iemand die een tv tussen de 300-400 euro wilde..

    Maargoed, MM probeert de goedkoopste te zijn en geeft ook de laagste prijs garantie er tegen over. Laat ik het zo zeggen ^^

    // Dawes

    Ooo oke, en als ik hem reserveer en hij is binnen, moet ik hem ophalen of word het bezorgt?? Kost bezorgen ook geld?:p

  39. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ooo oke, en als ik hem reserveer en hij is binnen, moet ik hem ophalen of word het bezorgt?? Kost bezorgen ook geld?:p

    Mag jij zelf weten of je hem haalt of laat bezorgen. En ja, bezorgen kost geld

    // Dawes

  40. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Mag jij zelf weten of je hem haalt of laat bezorgen. En ja, bezorgen kost geld

    // Dawes

    Ok, maar hoeveel gaat die tv kosten, jij zegt dat het kรกn verschillen per MM. Okรฉ maar het kan niet honderd euro verschillen(lijkt mij) Dus doe een schatting van ongeveer:p โ‚ฌ999,- toch ongeveer? (de 32” versie)

  41. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ok, maar hoeveel gaat die tv kosten, jij zegt dat het kรกn verschillen per MM. Okรฉ maar het kan niet honderd euro verschillen(lijkt mij) Dus doe een schatting van ongeveer:p โ‚ฌ999,- toch ongeveer? (de 32” versie)

    Ik kan geen schatting geven ๐Ÿ˜‰ omdat ik het simpel weg ook niet weet. Misschien stelt sony namelijk gewoon vaste prijzen in. We don’t know

  42. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik kan geen schatting geven ๐Ÿ˜‰ omdat ik het simpel weg ook niet weet. Misschien stelt sony namelijk gewoon vaste prijzen in. We don’t know

    Isgoed;) Als je het weet zeg maar, of als ik een keer toevallig langskom bij de MM zal ik wel informeren over de prijs:p

  43. 1402 XP
    Selec1's avatar

    We dwalen btw wel erg offtopic af hiero ๐Ÿ˜› voor iemand die een tv tussen de 300-400 euro wilde..

    Maargoed, MM probeert de goedkoopste te zijn en geeft ook de laagste prijs garantie er tegen over. Laat ik het zo zeggen ^^

    // Dawes

    Maakt niet uit hoor ;). Ik vind het wel interessant.