Forum

Topic: PSVita

Anoniem's avatar

Heel vaak kom ik op de website nog de afkorting PSP tegen terwijl daar allang PSV of PSVita moet staan. Bijvoorbeeld bij de gamecollectie, ik heb Uncharted dan staat er dit: ‘Uncharted Golden Abyss (PSP). Dit is ÊÊn van de voorbeelden. Kan niet he op een echte Playstation website 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zie het, we zullen ’t aanpassen, dank voor het melden!

  2. 503 XP
    Aeristalo's avatar

    Het is niet alleen hier hoor. 🙂
    Ik zie het ook regelmatig voorkomen op online game sites, waar je games kan kopen.
    Het is dan altijd zo’n gedoe om Vita games te vinden

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Super oplettend van je. Fijn dat de members zo behulpzaam zijn als er zo af en toe een foutje tussendoor glipt. Gaan we daar eens extra goed op letter in het vervolg 😉 Mocht je nog iets vinden, dan horen we het graag!

  4. 384 XP
    Frankaro's avatar

    No problem! Als er iets is horen jullie het eerst!

    Het is inderdaad vaak zo dat websites de PSVita afkorting nog niet hebben doorgevoerd of zelfs nog helemaal geen aparte tab hebben. Dan valt het gewoon onder de psp tab, volgens mij heeft Wehkamp dit nog een heel tijd gehad. Vind ik echt heel slecht en tegelijk ook wel iets zeggen over de Vita.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    No problem! Als er iets is horen jullie het eerst!

    Het is inderdaad vaak zo dat websites de PSVita afkorting nog niet hebben doorgevoerd of zelfs nog helemaal geen aparte tab hebben. Dan valt het gewoon onder de psp tab, volgens mij heeft Wehkamp dit nog een heel tijd gehad. Vind ik echt heel slecht en tegelijk ook wel iets zeggen over de Vita.

    Idem op Marktplaats. Iedereen ziet de Vita gewoon als een PSP+. en kan ze eigenlijk niet eens zo heel veel ongelijk geven… (de 3DS wordt ook onder de DS geplaatst..)

  6. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Heb het al een tijdje geleden gepost maar er staat echt nog steeds PSP achter. Dat webshops het doen is tot daar aan toe… maar een Playstationsite?? Kom op dit moet wel even aangepast worden hoor! 🙂

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb het ook gemailt naar Marktplaats. Want het is toch wel irritant om PSP en Vita door elkaar te hebben.

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Trap 10x op je Vitaatje en je bent klaar met dat gedoe. 😛

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Waar ben je dan mee klaar? :p

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waar zien jullie nog PSP staan dan?

  11. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Waar zien jullie nog PSP staan dan?

    In de toppost van Vita games sectie:
    “Goedendag,

    Ook in de PSP Games sectie gebruiken we het [OOT] systeem.” 🙂

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dat is de PSP sectie geweest denk ik, en toen hebben ze alleen de titel veranderd naar Vita. Aangezien dit bericht van januari 2011 is.

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Forum topics kunnen we weinig aan veranderen als er PSP staat, gamedb enz moet allemaal PS Vita zijn

  14. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik zie het vooral nog staan bij de eigen gamecollectie. Ik heb Uncharted en Modnation maar ipv (VITA) staat daar (PSP) achter.