Forum

Topic: [TK] 4 Ps3 games

Anoniem's avatar

Ok, mijn eerste aanbod hier op PSX-Sense:

Overlord: Raising Hell
Dungeon Siege III (verkocht via Marktplaats)
Top Spin 3
Assassin’s Creed
Alle games mogen weg voor 7,50 per stuk. Afhalen in Veenendaal, of verzenden, maar dan komt er 2 Euro bij voor de postzegels.

Het zijn maar vier games, maar ik begrijp dat ik eerst nog op de ’trusted’ lijst moet komen 🙂 Ik handel al zo’n 6 jaar op marktplaats, mocht dat extra vertrouwen geven. Daarna heb ik nog wel meer in de aanbieding.

Interesse? Reageer hieronder, of stuur me een PM.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Vraagje: is AC een platinum of de normale editie?

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Vraagje: is AC een platinum of de normale editie?

    Normale editie. Dus geen mooie gele/rode rand

    (wat vind ik dat lelijk! maar dat terzijde)

  3. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Haha ja precies ik heb deel 1 dus in platinum versie en die wil ik eigenlijk vervangen voor de normale, maar je hoort nog van me.

    Heb gisteren eindelijk AC Revelations binnengekregen, besteld via MyCom is het ook de Platinum versie, spuuglelijk dus direct retour gestuurd. Nu wachten op de goede versie 🙂

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ok, je weet me te vinden 🙂

  5. 503 XP
    Aeristalo's avatar

    Wat is eigenlijk nou precies het verschil tussen een normale en een platina versie van een spelletje?
    Zit er een bepaalt aantal content inbegrepen of??

  6. 247 XP
    Tony's avatar

    Wat is eigenlijk nou precies het verschil tussen een normale en een platina versie van een spelletje?
    Zit er een bepaalt aantal content inbegrepen of??

    Helemaal geen verschil behalve de buitenkant, je moet het zien als een 2e of 3e druk van een boek dat goed verkocht is.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wat is eigenlijk nou precies het verschil tussen een normale en een platina versie van een spelletje?
    Zit er een bepaalt aantal content inbegrepen of??

    Content is hetzelfde, maar het hoesje heeft een lelijke rode of gele rand, en het boekje is vaak soberder. Het is dus een El Cheapo uitgave van het originele spel, met exact dezelfde inhoud.

  8. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    -edit-

  9. 23 XP
    sanderman789's avatar

    7.50 voor assassins creed incl verzendkosten?