Forum

Topic: [OOT] Lego Batman 2 DC Superheroes

Anoniem's avatar

Ik las wat reviews op internet over dit spel, en het viel me op dat de reviews voor de handhelds (PS Vita en 3DS) vrij negatief waren in vergelijking met de console versies. Wat zijn jullie ervaringen met deze game?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ik vin hem nogal duur anders had ik hem wel gekocht

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hij staat op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag. Ben nog maar 13, dus dat kan gewoon haha!

  3. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ik vind hem zeer tof op de ps3

    Heb m alleen al wel in paar dagen bijna platinum

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Nog even doorgezocht, ze zeggen dat de PS Vita versie geen open world heeft, omdat deze dat zogenaamd niet aankon. Vreemd, want de PS Vita lijkt me toch echt krachtiger dan de Wii terwijl de Wii-versie wel open world heeft. De PS Vita versie heeft daarbij zelfs geen multiplayer, co-op of online. Nu betwijfel ik of ik hem wel wil…

    Aan de andere kant, Lego Harry Potter jaren 5-7 had ook geen open world, en die vind ik opzich wel leuk. Ik denk dat ik de game toch van mijn verlanglijst af haal en wacht totdat hij rond de €20,- kost.

  5. 505 XP
    DarkQ's avatar

    hij is egt vet en je kan ook online hoor de functie zit er wel op ik ben er heel blij met deze game heb er al bijna 5 uur in zitten en heb hem nog niet uitgespeeldt moet nog 2 dingen verslaan en dan nog alle dingen halen muziek nooten en lego stenen