Forum

Topic: [OOT] YouTube

Anoniem's avatar

Discussieer hier de onlangs uitgekomen YouTube applicatie voor op je PlayStation Vita.

Zelf vind ik hem heel erg snel, en layout werkt heel erg makkelijk. Goede app!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Vin wel weer jammer dat je hem niet op je achtergrond kan Laten afspelen voor de rest prima app

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Vin wel weer jammer dat je hem niet op je achtergrond kan Laten afspelen voor de rest prima app

    Ben ik het mee eens. Voor de rest vind ik het top dat-ie er eindelijk is. Toch wel handig, gebruik hem best vaak.

  3. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ben ik het mee eens. Voor de rest vind ik het top dat-ie er eindelijk is. Toch wel handig, gebruik hem best vaak.

    maar meschien komt er een leuke update die dat wel weer toelaat hoop het wel

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Vind dat hij werkt zoals hij moet werken. Verder ook niks speciaals. Wel relax natuurlijk om filmpjes te kunnen kijken!

  5. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Hier hetzelfde, goede app, alle functies werken maar niet meer. Ben wel blij dat deze eindelijk uit is, nu nog HTML5, flash en meer games!

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja en zoals, ik ben vergeten wie, al zei een doorverbinding als je ingesloten YouTube videos op een internetsite bekijkt. Ik, en de persoon van wie ik de naam vergeten ben, bedoel(en) dat als je op een ingesloten filmpje klikt dat je dan in de YouTube app komt om het filmpje te kunnen bekijken.

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik moet eerlijk bekennen eigenlijk nooit te internetten op de PS Vita en PS3 en dat komt omdat ik dit prima op mijn HTC Sensation en laptop kan doen. Ik ben dan ook niet voor de 3G versie gegaan van de PS Vita. Ik heb hem puur voor het gamen… Ik heb de app wel gedownload, maar of ik er ooit veelvuldig gebruik van ga maken? Ik denk het niet…

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik moet eerlijk bekennen eigenlijk nooit te internetten op de PS Vita en PS3 en dat komt omdat ik dit prima op mijn HTC Sensation en laptop kan doen. Ik ben dan ook niet voor de 3G versie gegaan van de PS Vita. Ik heb hem puur voor het gamen… Ik heb de app wel gedownload, maar of ik er ooit veelvuldig gebruik van ga maken? Ik denk het niet…

    Ik zou de app gewoon eens een weekje proberen, misschien minder. De app werkt echt perfect en de laadtijden zijn niet lang. Als je onder de knie hebt hoe alles werkt dan laat je als je een filmpje wilt kijken die Sensation echt wel links liggen.

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Als je onder de knie hebt hoe alles werkt dan laat je als je een filmpje wilt kijken die Sensation echt wel links liggen.

    Daag je me nu uit? 😉

    Maar oké ik zal alles wat ik normaliter met de laptop of Sensation komende week met de Vita bekijken… Laten we maar eens beginnen met de uitleg van Disgaea 3… Handig hoor Vita games zonder boekje… *not*

    Wordt vervolgd… 😀

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Daag je me nu uit? 😉

    Maar oké ik zal alles wat ik normaliter met de laptop of Sensation komende week met de Vita bekijken… Laten we maar eens beginnen met de uitleg van Disgaea 3… Handig hoor Vita games zonder boekje… *not*

    Wordt vervolgd… 😀

    Ben benieuwd wat je ervan vindt!

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ben benieuwd wat je ervan vindt!

    Nou na een week of 4 gebruik te hebben gemaakt van YouTube op de Vita moet ik zeggen dat die absoluut geen betere app is als op mijn telefoon, simpelweg omdat ik geen verschil zie. Ik kan bijvoorbeeld niets meer met de app voor de Vita als met de app van mijn telefoon. Maar… toch pak ik tegenwoordig de Vita sneller dan mijn telefoon en dat is omdat het beeld groter is. 😉 En omdat ik redelijk groot fan van mijn Vita aan het worden ben. 😀