Forum

Topic: Wat vinden jullie van de nieuwe site layout

Anoniem's avatar

Ik vind het echt heel erg netjes gemaakt. Duidelijk en zeer overzichtelijk.
I like it ๐Ÿ˜€

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Kvind ‘m geweldig, oh wacht, heb ‘m zelf gemaakt xD

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Kvind ‘m geweldig, oh wacht, heb ‘m zelf gemaakt xD

    Goed voor je ego, dit, of niet? Nou, ik vind hem ook wel mooi hoor, kzal je ook een veer in de reet steken, lol!

  3. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    hmmm ben blij dat ik hem niet gemaakt heb. Hoef ik teminste ook geen veer in mijn kont te steken, lijkt me ook niet echt lekker trouwens hahaha. vind de layout mooi, duidelijk en goed overzichtelijk. Maar dat vond ik de oude ook al haha.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Goed voor je ego, dit, of niet? Nou, ik vind hem ook wel mooi hoor, kzal je ook een veer in de reet steken, lol!

    Beetje maar xD, nee ik vind het leuk om te zien dat ’t gewaardeerd wordt, maakt al dat zware denkwerk ’t toch de moeite waard =)

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ziet er zeker strak uit!

    Menu structuur is helder en duidelijk en daar hou ik van… Ik was er zelf echter voor gegaan om de gehele background donker te maken, dat is nog net even wat gemakkelijker voor de ogen, maar zoals hij nu is is ook niet echt storend. ๐Ÿ˜‰

    Ik hoop alleen dat er niet te veel gesleuteld gaat worden aan de mobiele versie van de site want die vind ik echt top zoals die nu is.

    Keep up the good work…!!!

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    i like it ๐Ÿ˜‰

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik vond de zwarte balk mooier…

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zeer mooi. Lekker simpel. ๐Ÿ™‚

    Ik wil niet meteen klagen hoor, maar ik miste alleen iets. Ik wist niet wat maar nu weet ik het: een achtergrond met driehoekjes, vierkantjes, rondjes en kruisjes, net zoals de vorige achtergrond dat had. Dat geeft namelijk het gevoel mee dat je echt op een PS site zit. ๐Ÿ˜›

    Is dit misschien iets:

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-layout1.jpg

    ? ๐Ÿ˜›

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zeer mooi. Lekker simpel. ๐Ÿ™‚

    Ik wil niet meteen klagen hoor, maar ik miste alleen iets. Ik wist niet wat maar nu weet ik het: een achtergrond met driehoekjes, vierkantjes, rondjes en kruisjes, net zoals de vorige achtergrond dat had. Dat geeft namelijk het gevoel mee dat je echt op een PS site zit. ๐Ÿ˜›

    Is dit misschien iets:

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-layout1.jpg

    ? ๐Ÿ˜›

    Vreselijk =p een background (niet die xD) kan op zich wel maar dat haalt het ‘rustige’ wel helemaal weg.

  10. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Maar ik vind ook dat Patty een punt heeft! Kan je die iconen van de Playstation niet ergens laten terugkomen?

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Maar ik vind ook dat Patty een punt heeft! Kan je die iconen van de Playstation niet ergens laten terugkomen?

    Heeft die zeker, het probleem wat ik altijd heb is ‘hoe’ en ‘waar’. Ik zou op het moment niet weten waar ik zo 1-2-3 PlayStation-branding kwijt kan.

  12. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Volgens mij heeft PSX genoeg creatieve leden, dus gooi er een poll of een apart topic in en een nieuwsbericht. Je weet nooit wat er uit komt ๐Ÿ™‚

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vreselijk =p een background (niet die xD) kan op zich wel maar dat haalt het ‘rustige’ wel helemaal weg.

    Ja dat vond ik ook al… Hmmm. Ik bedenk wel eens wat. ๐Ÿ˜›

  14. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Laat maar lekker zo hoor, niet te veel aan veranderen. Deze achtergrond is mooi, en de layout is ook mooi. Niks meer aan doen.

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Laat maar lekker zo hoor, niet te veel aan veranderen. Deze achtergrond is mooi, en de layout is ook mooi. Niks meer aan doen.

    Op het moment heb ik die plannen ook niet hoor, zijn nog wel een paar dingen die een redesign krijgen maar de background laat ik denk ik zo. Vind ik zelf ook wel prettig deze background.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heeft die zeker, het probleem wat ik altijd heb is ‘hoe’ en ‘waar’. Ik zou op het moment niet weten waar ik zo 1-2-3 PlayStation-branding kwijt kan.

    Heb al iets (snel) bedacht. ๐Ÿ˜›

    Een kleine aanpassing, de site blijft lekker “rustig” ogen, รฉn je hebt het gevoel dat je op een PS gerelateerde site zit:

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-layout2.jpg

    Maar mijn mening is niet objectief. xD

    EDIT: ร‰n je hoeft je background niet te wijzigen. xD

  17. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Patty heeft weer eens iets bedacht hoor, haha!

    Ik ook:

    http://img69.imageshack.us/img69/6423/psxsense.jpg

    Grapje, ik vind dat we het gewoon moeten laten.

  18. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Heb al iets (snel) bedacht. ๐Ÿ˜›

    Een kleine aanpassing, de site blijft lekker “rustig” ogen, รฉn je hebt het gevoel dat je op een PS gerelateerde site zit:

    PSX-SENSE

    Hoe PS gerelateerd wil je het hebben… ๐Ÿ˜›

    Maar toegeven… Jouw aanpassing oogt ook goed! ๐Ÿ˜‰

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    PSX-SENSE

    Hoe PS gerelateerd wil je het hebben… ๐Ÿ˜›

    Maar toegeven… Jouw aanpassing oogt ook goed! ๐Ÿ˜‰

    Thx. ๐Ÿ˜›

    Ik wil niet meteen klagen hoor, maar ik miste alleen iets. Ik wist niet wat maar nu weet ik het: een achtergrond met driehoekjes, vierkantjes, rondjes en kruisjes, net zoals de vorige achtergrond dat had. Dat geeft namelijk het gevoel mee dat je echt op een PS site zit.

    Begrijp je nu wat ik mis? ๐Ÿ˜› Haha.