Forum

Topic: MW3 face-off 1 vs 1 toernooi.

Anoniem's avatar

Beste gamers,

Ik zou graag een Modern Warfare 3 toernooi willen organiseren. Hierbij spelen we met een knock-out systeem. Het betreft 1 vs 1 face-off games en zo kunnen we misschien wel bekijken wie er het beste is op PSX-Sense. Iemand interesse?

Als er genoeg interesse is, zou er dan iemand willen helpen met het opzetten ermee? Dit is namelijk mijn eerste toernooi dat ik ga organiseren en wat ervaring in het organiseren zou fijn zijn.

Mvg,

skiller-ohn

Voorlopige lijst van deelnemers (tussen haakjes de naam op PSX-Sense):
skiller-ohn (skiller-ohn)
xZaze- (iRobbert-)
rva_96 (rva_96)
FluffyDemon- (saidddd93)
TheMick1 (mickvl)
robin_-e- (robin2000)
terrorquin (terrorquin)
Zocalox (Zocalox)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

117 reacties

  1. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Lijkt me wel vet, kzou zeker meegedaan hebben als ik wat vaker de tijd had om te spelen.. Ben ondertussen allang niet zo goed meer, ’t is er een beetje uitgegaan zo :p

    Veel succes anyway, ik hoop dat er veel animo is hiervoor 🙂

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik zie het wel zitten om een schemaatje te maken van spelers die meedoen! Ik vind mezelf (eerlijk gezegd) wel goed in het organiseren van zulke dingen. Dan kan ik een speelschema maken en loten wie de eerste ronde allemaal tegen elkaar moeten. Lijkt me leuk!

    Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar ik ben niet heel erg goed in Face Off.

    https://elite.callofduty.com/career/ps3/a60548ca95c994180af7298ebcd54141627ba363869ec91e#/playercardmw3

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is goed, i’m in, en zal dit topic volgen.

    PSN = xZaze-

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Misschien een idee als ik het schema maak en spelers loot, en dat jij de desbetreffende spelers uitnodigt en op een bepaalde tijd tegen elkaar laat spelen. Ik maak ook wel een schema met uitslagen dan.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    heerlijk ik doe ook mee!

    edit:

    Lijkt me leuk als de finale op youtube komt:)

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    heerlijk ik doe ook mee!

    edit:

    Lijkt me leuk als de finale op youtube komt:)

    Goed idee!

    Iemand hier in het bezit van een goede capture card?

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik wil ook wel mee doen ! Psn : rva_96

  8. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ik zie het wel zitten om een schemaatje te maken van spelers die meedoen! Ik vind mezelf (eerlijk gezegd) wel goed in het organiseren van zulke dingen. Dan kan ik een speelschema maken en loten wie de eerste ronde allemaal tegen elkaar moeten. Lijkt me leuk!

    Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar ik ben niet heel erg goed in Face Off.

    https://elite.callofduty.com/career/ps3/a60548ca95c994180af7298ebcd54141627ba363869ec91e#/playercardmw3

    Ok, fijn dat je mee wilt helpen. Ik heb afgelopen schooljaar nog een zaalvoetbalcompetitie opgezet, dus misschien dat ik weer zo’n systeem gebruik ;). Ik zou eerst willen kijken hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn. Dan kunnen we later de indeling bespreken en de taken verdelen als je dat wilt ;). Mag ik ook jouw psn?

    heerlijk ik doe ook mee!

    edit:

    Lijkt me leuk als de finale op youtube komt:)

    Ja leuk idee ;). –

  9. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik doe wel mee mn psn is :robin_-e-

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ok, fijn dat je mee wilt helpen. Ik heb afgelopen schooljaar nog een zaalvoetbalcompetitie opgezet, dus misschien dat ik weer zo’n systeem gebruik ;). Ik zou eerst willen kijken hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn. Dan kunnen we later de indeling bespreken en de taken verdelen als je dat wilt ;). Mag ik ook jouw psn?

    Die staat onderaan mijn reacties als het goed is, maar voor de zekerheid: TheMick1.

  11. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Die staat onderaan mijn reacties als het goed is, maar voor de zekerheid: TheMick1.

    Oh ja sorry, ik kom eigenlijk zelden op het forum ;P.

  12. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Oh ja sorry, ik kom eigenlijk zelden op het forum ;P.

    Niet erg, weer wat geleerd toch?

  13. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik wil ook wel mee doen ! 🙂 Leuk idee.

  14. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zo te zien is er wel veel animo 🙂

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Mijn buurjongen zou ook wel mee willen doen, maar is geen lid van PSX-Sense. Zijn PSN is “jaimy-vanz” mocht je het goed vinden.

  16. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mijn buurjongen zou ook wel mee willen doen, maar is geen lid van PSX-Sense. Zijn PSN is “jaimy-vanz” mocht je het goed vinden.

    lid worden is gratis toch haha

  17. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Haha ok. Zullen we de inschrijvingen tot 10-7-2012 houden?

  18. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    tjah jij bent de baas van mij mag je het nu ook sluiten (enthousiasme)

  19. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    tjah jij bent de baas van mij mag je het nu ook sluiten (enthousiasme)

    Ik ga een paar dagen weg ;). En zoveel mensen zijn dit er ook eigenlijk niet ;P.

  20. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    tjah jij bent de baas van mij mag je het nu ook sluiten (enthousiasme)

    Hahah, niet over enthousiast raken he! We moeten wel meer professionele mensen hebben, anders is het te makkelijk voor mij xD

  21. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hahah, niet over enthousiast raken he! We moeten wel meer professionele mensen hebben, anders is het te makkelijk voor mij xD

    ach robberto ik rape jou easy just like last time:p

  22. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Haha ok. Zullen we de inschrijvingen tot 10-7-2012 houden?

    Is goed, eerste match op de 25e?

  23. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Is goed, eerste match op de 25e?

    als we het 10-07 sluiten kunnen we het veel eerder dan de 25e houden

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    als we het 10-07 sluiten kunnen we het veel eerder dan de 25e houden

    Inderdaad!
    Als we dan pas gaan tournamenten, leuk werkwoord xD, word het te laat en is bijna iedereen het weer vergeten of ze ‘kunnen niet’ 😉

  25. 1374 XP
    rva_96's avatar

    MisschieN is het alvast slim om iedereen z’n nickname onder elkaar te zetten wie mee doet, evt in de beginpost ?

  26. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja maar ik heb belangrijk bezoek van de 10e tot de 23e, ik denk niet dat ik tot die datum veel zal kunnen gamen. Anders maak ik wel een schema en spelen jullie tegen elkaar en doe ik niet mee. Misschien kan ik wel een gaatje prikken hoor in die tijd, ik kijk nog wel.

  27. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik doe ook wel mee ff mn skills showen 😛 psn: terrorquin

  28. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ja sorry allemaal. Ik was op vakantie en had autopech, dus ik ben een dag later teruggekomen. Ik zal morgen de lijst met deelnemers maken. Kun je (mickvl) binnenkort dan een schema maken? We kunnen de tijden erop zetten, maar mensen kunnen dit ook onderling bespreken.

    Het lijkt me wel leuk (als er maar 8 deelnemers zijn zoals nu) om met een poulfase te werken, net als bij de WK en EK met vanaf de 2e ronde een knock-out systeem. Anders is het een beetje kort. En wat betreft de poulindeling denk ik dat willekeurig loten het best is.

    En hoe gaan we het doen wat betreft taakverdeling? Als jij zou willen loten en de schema maakt, zorg ik er wel voor dat de schema bijgehouden wordt.

    En kunnen mensen met nat type open op MW3 dat even aangeven als ze eventueel kunnen hosten? Ik had namelijk nat type open toen ik op dit idee kwam, maar mijn internet doet raar en nu is het weer strict. Bij voorbaat dank aan deze mensen.

  29. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nat type is bij mij 2, volgens mij staat er moderate bij, weet niet of dat goed is ? XD

  30. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik zal wel even een speelschema maken dan, ik zal eerlijk lootjes trekken over wie bij elkaar in de poule komen.

    Ik zou doen 2 poules van 4 personen. Uit beide poules 2 die doorgaan. Daarna halve finales en uiteindelijk finales.

    http://img856.imageshack.us/img856/1674/blad1toernooi.jpg

    http://desmond.imageshack.us/Himg411/scaled.php?server=411&filename=blad2toernooi.jpg&res=landing

    Ongeveer een systeem als het WK en EK, maar dan met 2 poules.

    Data voor de matches maakt niet uit, als ze maar gespeeld worden en als de winnaar maar op dit topic worden gezet. Weet je wat trouwens vet zou zijn? Dat de winnaar een soort badge krijgt op PSX-Sense naast “PSX-Sense Member” of “PSX-Sense Elite”.

  31. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nat type is bij mij 2, volgens mij staat er moderate bij, weet niet of dat goed is ? XD

    moderate is slecht. Kan je namelijk niet hosten. Open is het beste

  32. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Data voor de matches maakt niet uit, als ze maar gespeeld worden en als de winnaar maar op dit topic worden gezet. Weet je wat trouwens vet zou zijn? Dat de winnaar een soort badge krijgt op PSX-Sense naast “PSX-Sense Member” of “PSX-Sense Elite”.

    Dat gaat hem niet worden vriend, dit staat al vast en dat kan niet gewijzigd worden voor members, you know?

    Nog even iets verzinnen. Trouwens, mooi schema gemaakt man!

    Het is misschien ook een idee dat degene die Host niet tegen elkaar mag.

    Voorbeeld:
    xZaze- vs. mickvl

    FluffyDemon- = Host.

    Waarom host hij? Dan hebben we beiden hetzelfde internet, en heeft de host daar geen winst op.

  33. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Waarom zou je hosten? De deelnemers zijn echt wel te vertrouwen, laat ze gewoon tegen elkaar spelen en de stand doorgeven. Net zo makkelijk toch?

    Bedankt voor je comment!

    Oh en trouwens dat internet zou ik echt niet mee zitten, iedereen hier heeft vast wel een fatsoenlijke verbinding zonder lag.

  34. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @ Robbert;

    [QUOTE=iRobbert-]
    Voorbeeld:
    xZaze- vs. mickvl

    FluffyDemon- = Host.

    Waarom host hij? Dan hebben we beiden hetzelfde internet, en heeft de host daar geen winst op. [/quote]

    Totaal mee eens hier moet sowieso rekening mee gehouden worden.

    Oh en trouwens dat internet zou ik echt niet mee zitten, iedereen hier heeft vast wel een fatsoenlijke verbinding zonder lag.

    Uhm je hoort net dat iemand een moderate verbinding heeft wat niet echt goed is & dat die van skiller zelfs op strict staat…
    Het zal je tegenvallen hoe mensen laggen..

  35. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja maar het is maar een toernooitje, beetje lag is voor allebei kut, dus het is niet dat 1 iemand in het voordeel komt.

  36. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik wil wel meedoen maar pas op met mij spelen op eigen risico xd mijn psn: memo-0038

    goed iedee maar is het een sniper battle ofzo of gewoon maakt nie uit

    volgensmij is die al klaar maar ja als het kan wil ik wel wat laten zien skilsss xd

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hmm zoveel moeite is het toch niet om host tegen host te laten spelen ?

    Oma, misschien is moderate wel kut maar ik speel jullie weg !! Haha zag maar m’n skills met S&D met tornooitje met said haha.

  38. 1034 XP
    mickvl's avatar

    ik wil wel meedoen maar pas op met mij spelen op eigen risico xd mijn psn: memo-0038

    goed iedee maar is het een sniper battle ofzo of gewoon maakt nie uit

    volgensmij is die al klaar maar ja als het kan wil ik wel wat laten zien skilsss xd

    Dat gaat lastig worden aangezien het schema al af is en dat we dan op een oneven deelnemersaantal komen. Ik denk dat je iets te laat bent, sorry. Volgende keer beter?

  39. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wanneer wordt de datum geprikt skiller?

  40. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb nat type open

  41. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ja dat wordt lastig met 9 deelnemers… Mooi schema iniedergeval! Hetzelfde als wat ik in gedachte had.

    Iedereen mag gewoon zijn eigen wapen kiezen, dus geen quickscope toernooi. Gewoon de standaard regels. Ik zal morgen even op de ps3 kijken wat handig is qua puntenaantal.

    Ik denk dat ik nog wel iemand ken die mee zou willen doen zodat we een even aantal hebben. Hij is geen lid, maar waarschijnlijk ziet hij het wel zitten. Als hij niet mee wilt doen en als er ook niemand anders is dan ben je voorlopig reserve voor als er iemand afhaakt. Zijn naam ken ik niet precies uit mijn hoofd (vanwege de streepjes) dus die zal ik morgen ook even doorgeven.

    @mickvl Namens alle deelnemers bedank ik je voor het schema. Het ziet er overzichtelijk en duidelijk uit. Zou je de twee extra spelers er wel bij kunnen zetten in de poulfase? Het lijkt me handig als de knock-outfase zo blijft dan.

  42. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bedankt! Onder welke naam moet ik je vriend in het schema zetten?

    Makkelijk, hoef alleen beide tabellen uit te breiden want de rest van de rondes hoeven niet aangepast te worden.

  43. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ik heb het hem gevraagd. Ik denk dat hij morgen zal reageren. Dan zal ik zijn naam doorgeven als hij mee wilt doen.

  44. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Is goed, dan zal ik even een gaatje prikken om de tabel uit te breiden.

  45. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    datum?

  46. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Maakt niet uit, als de poulerondes maar gespeeld worden nadat mijn schema is bijgevuld met de nieuwe 2 spelers. De poulewedstrijden moeten gewoon gespeeld worden en de winnaars doorgegeven op dit forum. Ik vul ze in op het schema en als elke wedstrijd gespeeld is gaan we de volgende rondes spelen.

  47. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    memo-0038 (pro vraag38)
    Call-Of-A-Gun09 (-) -voorlopig-

  48. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    memo-0038 (pro vraag38)
    Call-Of-A-Gun09 (-) -voorlopig-

    kan ik meedoen wanneer is de datum ik ga 18 julie op vakantie xd

  49. 1034 XP
    mickvl's avatar

    18 juli? Dat wordt erg krap.

  50. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @ Skiller,

    Gegevens zijn bekend.
    Poulfase ook stel een datum vast dan kunnen we beginnen..

  51. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    18 Juli wordt denk ik toch iets te krap zoals mickvl al zei. Call-Of-A-Gun09 gaat ook op vakantie dus ik schrap hem dan ook meteen van de lijst. @saidddd93 de poulfase moet onderling worden afgesproken. Het is lastig om voor iedereen een passende datum te vinden lijkt mij… of iedereen moet op een bepaalde dag online komen om de poulfase te spelen, maar dat eerste lijkt mij handiger.

  52. 4 XP
    mrmoss's avatar

    ik wil ook meedoen mij ps3 id : Bzafs

    als het nog kan he

  53. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik wil ook meedoen mij ps3 id : Bzafs

    als het nog kan he

    ik zie dat iemand op vakantie gaat dus als het goed is kan het wel?

  54. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ga 23 juli op vakantie, ik hoop dat we het er nog voor kunnen doen.

  55. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    voor 18 juli als het kan maar is te krap k weet als niet lukt dan ben ik al op vakantie maar hoop het wel

  56. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    pro vraag gaat binnenkort op vakantie en callofagun ook dus we hebben nu 8 personen, je bent dus te laat sorry

    ja of we moeten het binnen 5 dagen doen maar dat wordt heel krap

    dat gaat niet lukken denk ik, want voordat de poulefase is gespeeld zitten er al een paar dagen op. De volgende rondes gaan dan ook waarschijnlijk een paar dagen duren.

  57. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dus we houden het zo? Wat vond je van mijn idee om gewoon wanneer je wilt de poulewedstrijden te spelen als deelnemer, als alle wedstrijden maar voor een afgesproken datum zijn gespeeld en op dit forum de uitslag is gezet?

  58. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maar uhmm ik vat hem nu niet meer, wie moet tegen wie spelen ? En wanneer finale/half etc ?

  59. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Het schema heb ik in dit forum gezet, zorg dat je zsm al je wedstrijden hebt gespeeld. Geef de uitslag hier door en als alle wedstrijden zijn gespeeld regel ik de finale/halve finale.

  60. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Wel eerlijk de uitslagen doorgeven, anders wordt je gediskwalificeerd en wordt er eventueel een verbod op verdere deelname aan toernooien gelegd indien de er nog gaan komen van mij.

    @mickvl dat lijkt me goed. Zullen we die datum wel een beetje ruim houden? bv. 2 à 3 weken. Anders wordt het misschien te krap voor sommigen.

  61. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Loll ik snap niet zoveel van dat schema, snap namelijk niet hoe ik hem moet lezen hihi, dus tegen wie moet ik ? Sorry als het domme vraag is 😉

  62. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    In de witte lege vakken komen de uitslagen. Dat zwarte kruisje betekent dat je die niet meer hoeft te spelen omdat je het al hebt gespeeld.

    of omdat je niet tegen jezelf kunt spelen

  63. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Zwarte kruis is inderdaad om niet tegen jezelf te spelen, en om maar 1 keer tegen elkaar te spelen in plaats van “uit-en-thuis wedstrijden”. Inderdaad, ruime datum is wel zo makkelijk.

  64. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Oke thanksss !! ik snap het haha 😀

  65. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Zullen we zeggen dat 5 augustus alle potjes moeten zijn gespeeld?

  66. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik vind het goed, dus je moet je 3 wedstrijden hebben gespeeld voor 5 augustus. Als het niet lukt, als je tegenstander niet reageert of als je een ander probleem ervaart zet je het op dit forum en zullen we het proberen op te lossen.

  67. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Jep, iedereen succes.

  68. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    lol er is en schema maar mn naam staat er niet bij xd

  69. 1034 XP
    mickvl's avatar

    lol er is en schema maar mn naam staat er niet bij xd

    Omdat je te vroeg op vakantie gaat, dat halen we niet. De deadline voor alle wedstrijden is 5 AUGUSTUS.

  70. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Jep, dat wordt dus lastig als je over 3 dagen op vakantie gaat. Hoe lang blijf je dan weg?

  71. 197 XP
    robin2000's avatar

    misschien kunnen we het toernooi beter buiten de vakanties in het weekend doen want nu gaan er ook een aantal op vakantie

  72. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Er is geen datum voor het toernooi zelf, de data bepaal je zelf. Je speelt de wedstrijden wanneer je kunt en geeft de standen door. Als iedereen zijn 3 bepaalde wedstrijden heeft gespeeld organiseren we de volgende rondes.

  73. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik weet niet zeker of ik mee doe, maar om ff een rule systeem te maken lijkt me wel handig.. Robbert mij vriend zoek is ff de GB rules op 😀 (im lazy)

  74. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Je bent te laat met inschrijven :S. Sorry misschien de volgende keer. Ik zal zo snel mogelijk de regels hier posten. Dat was ik ff vergeten :S. @mausi-gangsta als je snel nog iemand kan vinden om mee te doen die niet binnenkort op vakantie gaat mag je meedoen ;).

  75. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Pff… Alleen als je 100% zeker bent Mausi!

  76. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ik zal morgen ff de regels erop zetten. Of weet jij misschien goede mickvl? @mausi-gangsta als je morgen om 24:00 niemand hebt gevonden kan je niet meedoen.

  77. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ok sorry gisteravond kon ik niet, dus ik zet de regels nu erop.
    Game mode: Free-for-All
    time limit: unlimited
    score limit: 1000 points
    map: Dome, Aground of Erosion
    killstreaks: off

    De rest gewoon standaard laten. Ik heb nu de map Dome uitgekozen, omdat iedereen die heeft en het de kleinste map is, maar als iedereen de mappacks heeft kunnen we misschien de face-off maps gebruiken.

  78. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Oke omdat ik volgende week op vakantie gaat, wil ik graag zo snel mogelijk nog de matches spelen. Dus wie wilt alvast spelen ????

  79. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik neem aan dat iedereen de maps heeft het is namelijk een FACE OFF toernooi? (face off maps overigens gratis)

  80. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Killstreaks = OFF?!

  81. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Killstreaks uit.

    rva_96, wat is je nummer? WhatsApp?

  82. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    ik neem aan dat iedereen de maps heeft het is namelijk een FACE OFF toernooi? (face off maps overigens gratis)

    Ja, maar sommigen hebben misschien te weinig ruimte op hun PS3 dus vandaar ;). Maar als iedereen die gewoon heeft is het goed. Maar ik weet dan niet of iedereen ook content collection 2 heeft, dus ik hou het nu even bij deze drie maps.

    Ik was de killstreaks helemaal vergeten, dus killstreaks uitzetten.

  83. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Kan ik nog meedoen? PSN The-thunderman

  84. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Nope, te laat sorry.

  85. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Volgende keer misschien. Doen we ook radar always on? Om campers tegen te gaan en het niet kunnen vinden van elkaar.

  86. 243 XP
    terrorquin's avatar

    iemand anders mag voor mij in de plaaats kan niet familie zaken

  87. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    ik weet niet zeker of ik mee doe, maar om ff een rule systeem te maken lijkt me wel handig.. Robbert mij vriend zoek is ff de GB rules op 😀 (im lazy)

    In dat geval mag jij meedoen i.p.v. terrorquin als je nog wilt, omdat je eerder was dan DextraZ. Als je geen behoefte meer hebt, gaat de lege plek naar DextraZ.

  88. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ja, maar sommigen hebben misschien te weinig ruimte op hun PS3 dus vandaar ;). Maar als iedereen die gewoon heeft is het goed. Maar ik weet dan niet of iedereen ook content collection 2 heeft, dus ik hou het nu even bij deze drie maps.

    Ik was de killstreaks helemaal vergeten, dus killstreaks uitzetten.

    te weinig ruimte?
    dus je doet mee aan een Face Off toernooi maar je hebt geen face off oke oke…

  89. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Volgende keer misschien. Doen we ook radar always on? Om campers tegen te gaan en het niet kunnen vinden van elkaar.

    geen radar aan dan gaan mensen juist wachten of al aimend de hoek om

  90. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ja ik moet toegeven dat dat verzonnen was xP. Ik heb de face-off maps namelijk tegelijk met de content collection 2 gedownload. Daarbij was ik vergeten dat er twee gratis maps waren. Ik was ook vergeten dat ik face-off in de titel van deze topic had geplaatst xD. Mijn fout :P. Maar geen radar is goed dan.

  91. 1034 XP
    mickvl's avatar

    DextraZ mag eventueel wel in mijn plaats, want had niet verwacht het zo druk te hebben in de vakantie met werk en familiezaken. Het spijt me heel erg, ik weet hoe vervelend dit is als je iets organiseert. Ik hoop dat mijn schema iets goedmaakt. Mocht DextraZ niet reageren, of niet willen, zal ik alsnog proberen mee te doen maar dat wordt niet zo’n succes verwacht ik. Nogmaals het spijt me vreselijk.

  92. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Dat is wel jammer ja… zullen we het dan na de vakantie houden? Als er nu zoveel mensen weggaan is het minder leuk. Dan kunnen we na de vakantie nog kijken wie er allemaal mee willen doen.

  93. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Mij best, had graag meegedaan namelijk. Ik kan er gewoon geen tijd voor vrijmaken.

  94. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ja geeft niet. Ik dacht juist dat iedereen het rustiger had in de vakantie. Ik dacht dat de meesten in het begin op vakantie gingen, maar dat heb ik verkeerd ingeschat.

  95. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Ik kan altijd :p

  96. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ja geeft niet. Ik dacht juist dat iedereen het rustiger had in de vakantie. Ik dacht dat de meesten in het begin op vakantie gingen, maar dat heb ik verkeerd ingeschat.

    Geloof mij maar had ook een paar x een mw3 toernooi georganiseerd gaat altijd mis

  97. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hier het bewijs van eerlijke pouleindeling.

    http://desmond.imageshack.us/Himg404/scaled.php?server=404&filename=img2210mo.jpg&res=landing

    http://desmond.imageshack.us/Himg829/scaled.php?server=829&filename=img2209pd.jpg&res=landing

  98. 1374 XP
    rva_96's avatar

    We kunnen het door laten gaan maar eventueel over 1 à 2 weken zodat we een vaste tijd en datum kan worden gegeven. Hierdoor krijg je Miss ook wat meer duidelijkheid en wat meer tijd om evt meer leden te krijgen, want als je het forum door krijgt zie je dat er best wel veel animo voor is, toch ?

  99. 1 XP
    VaTo's avatar

    Psn = yilmaaz

  100. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    We kunnen het door laten gaan maar eventueel over 1 à 2 weken zodat we een vaste tijd en datum kan worden gegeven. Hierdoor krijg je Miss ook wat meer duidelijkheid en wat meer tijd om evt meer leden te krijgen, want als je het forum door krijgt zie je dat er best wel veel animo voor is, toch ?

    Het probleem is dat er redelijk veel mensen op vakantie gaan die mee zouden hebben willen doen. Ik dacht dat het leuk was om dan een toernooi te houden, waardoor we kunnen zien we nu de beste is. Maar als er zoveel mensen afhaken is het niet meer leuk.

    Ik zou ook misschien de aanmeldingen bv. 3 weken lang kunnen houden. Dan is er genoeg tijd om je in te schrijven. Mensen die zich dan niet in hebben geschreven hebben pech. Als de mensen plotseling niet meer mee kunnen doen vanwege bv. familiezaken, ziekte etc. worden alle potjes als verlies geteld die hij/zij heeft of zou hebben gespeeld. Zou dat een goede oplossing zijn?