Forum

Topic: Battlefield Conquest mode donderdag?

Anoniem's avatar

Iedereen die Battlefield: Bad Company heeft weet natuurlijk dat er een Conquest mode aankomt die GRATIS te downloaden word in de PSN store en op het XBOX LIVE. We hebben laatst te horen gekregen dat de Conquest mode klaar was en te testen lag bij Sony en Microsoft. Zullen ze klaar zijn met testen? Want 1 week testen is toch wel genoeg denk ik? En de kans dat er iets mis aan is lijkt mij best klein. Als ze klaar zijn met testen. Zou het dan donderdag te downloaden zijn in de PSN Store en op het XBOX LIVE? Want iedere donderdag word het geupdate met nieuwe downloads.
Wat denk jij???Komt het deze week donderdag of volgende week donderdag?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik hoop natuurlijk nu donderdag , maar dat is moeilijk te zeggen .
    ik verwacht volgende week.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik hoop hetzelfde :p Maar ik las net dat het PSN onderhoud krijg dus ik denk van niet. Ik denk dus toch ook wel volgende week:(

  3. 11 XP
    Rik's avatar

    als het maar komt hea 😛

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Vandaag is het iig. niet gekomen:p dus ik wacht op volgende week, ik weet het zelfs bijna zeker:D

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind het wel een beetje gek dat ze niet gewoon meteen een Conquest mode erbij geleverd hebben. Nu maar hopen dat hij snel komt 😀