Forum

Topic: Gratis exclusieve PS Vita strandtas!

Anoniem's avatar

Ik liep vanmiddag door Goes, en wandelde even de lokale Game Mania binnen. Blijkbaar hadden ze daar een actie dat als je incheckte met “foursquare”, je een gratis exclusieve PS Vita strandtas (handtas, whatever) kreeg!

Ik even foursquare downloaden, en ja hoor: een PS Vita strandtas.

Ik weet niet of dit bij elke Game Mania is, maar omdat er een poster van ophing neem ik aan van wel.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wel tof dat ze zoiets doen, maar ik wil toch echt niet gezien worden met een tas paar psvita opstaat :p

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    wel tof dat ze zoiets doen, maar ik wil toch echt niet gezien worden met een tas paar psvita opstaat :p

    klopt

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik was er maandag… Niets van gezien… 🙁

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik was er maandag… Niets van gezien… 🙁

    Ik weet ook niet of de actie in meerdere Game Mania winkels geldt, maar denk van wel.

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nice man, Kim (Sensu) werkt bij Game Mania dus die kan ons vast wel vertellen of er meer acties zoals dit zijn

  6. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Nice man, Kim (Sensu) werkt bij Game Mania dus die kan ons vast wel vertellen of er meer acties zoals dit zijn

    Geldt voor alle Game Mania’s door geheel Nederland. Op=Op, wil je dus deze tas wees er dan snel bij.

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Loop ik hem mooi mis, want ik heb geen 3G functie op mijn Vita! XD

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Moet je gamemania binnenlopen, en vragen of je even op hun wifi mag :p

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hoeft niet, het kan ook met je smartphone! Ik heb het gedaan met een Galaxy Ace.

  10. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Hmm vind het juist wel een vette tas, leuke actie. Heb helaas geen Gamemania bij mij in de buurt dus ik laat deze aan me voorbij gaan

  11. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Lijkt best wel op zo’n adidas tas met die witte randen eigenlijk.

    http://i1.stycdn.net/images/2011/02/06/article/adidas/ta4931217/adidas-adicolor-airliner-1350-2-0.jpg

    http://desmond.imageshack.us/Himg850/scaled.php?server=850&filename=img2205h.jpg&res=landing

  12. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ja dat vond ik ook al meteen. Ik plaats er zo een bericht over op de frontpage. 🙂
    Leuk te weten dat je het een goede actie vind, ik ga dit zeker zo doorgeven. Misschien dat er zo nog meer acties komen, wie weet.

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja dat vond ik ook al meteen. Ik plaats er zo een bericht over op de frontpage. 🙂
    Leuk te weten dat je het een goede actie vind, ik ga dit zeker zo doorgeven. Misschien dat er zo nog meer acties komen, wie weet.

    Ik vind hem wel leuk! Sorry voor de reactie op je post, had dit niet gelezen! Ben er vandaag al mee naar het meer geweest. Iedereen vroeg ook al hoe ik eraan kwam.

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Loop ik hem mooi mis, want ik heb geen 3G functie op mijn Vita! XD

    Je kunt het ook gewoon met je smartphone doen 😛

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Je kunt het ook gewoon met je smartphone doen 😛

    Is al gezegd.

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Tot hoelang is de actie geldig ? Ik kom namelijk nooit zo vaak bij GM

  17. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Tot hoelang is de actie geldig ? Ik kom namelijk nooit zo vaak bij GM

    Sensu?

  18. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Sensu?

    Het is een OP=OP actie, dus tot de laatste tas weg is. 😉

  19. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Loopt de actie lekker?