Forum

Topic: Ik krijg geen trophy…

Anoniem's avatar

Heey,
Ik ben al een langere tijd in de weer met de game Oddworld strangers wrath HD, maar nou heb ik hem uitgespeeld op hard. Dus ik wilde terug naar eerdere hoofdstukken om overige trophy’s te behalen. Helaas kan je niet terug naar een bepaalde chapter en moet je dus weer helemaal overnieuw beginnen. Na veel frustatie toch maar gedaan te hebben, en natuurlijk dit keer op easy gezet ^^

Maargoed, nu ben ik dus op een stukje aan beland waar ik 2 grotten heb met goude kristallen. Deze kristallen moest ik kapot schieten en oprapen om de trophy te kunnen krijgen. Zo gezegt zo gedaan, helaas krijg ik die trophy maar niet. Op youtube gekeken en daar doen ze precies hetzelfde. Inmiddels ben ik al bij beide grotten meerdere malen geweest om te kijken dat ik niet wat ben vergeten. maar op heden nog niets aan kunnen treffen.

Ik ben al niet de eerste die geen trophy krijgt, want een vriend van mij die heeft uncharted 2 de trophy’s : vind 60/70/80 schatten niet gekregen terwijl hij wel de trophy heeft van : vind 100 schatten. Beetje vreemd toch ?

Wat kan ik hier eventueel aan doen ? Ik vind het namelijk ontiegelijk zonde na 20 uur erin hebben gepompt geen platinum te kunnen krijgen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
Groetjes,

PS: had nog een klein vraagje, komt mijn probleem ( dus geen trophy krijgen) ook voor mij de xbox 360 ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Is er een update geweest van het spel? Dat kan ervoor gezorgd hebben dat sommige trophies niet poppen. Volgens andere sites die ik net heb gevonden zeggen ze dat ze opnieuw proberen en na een paar keer lukt het. Maar die vriend van je gaat het dan lastig hebben, denk ik.

    i had trouble with it popping also but after the 6th time doing it the trophy finally pinged

    Same thing just happened to me. The trophy wouldn’t pop after the first few attempts and then on the last when it did pop, my run on that try was almost identical to the others.

    Ill try like 13 times and the trophy dont pop up. Then i quit the game, go back and play the game again and earned the trophy the first time.

    Weird stuff.

    Sorry, meer kan ik niet vinden.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Update had i kal gedaan, maar na op google gezocht te hebben kwam ik erachter dat meer mensen ( Amerikaans ) er last van hadden. Wat hun idee was : oude savedata laden. Dus dat heb ik ff gedaan en GELUKKIG had ik nog een oude savedata staan waarbij die gouden dingen “nog” niet kapot waren. Dus en gelukkig werkte dat <3 En heb hem nu inmiddels platinaaaa !!! 😀

    Wel bedankt nog voor je adviess !!!

    PS: Hier kan dus slotje op

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Is hij makkelijk te halen die Platina? want ik was ook al begonnen aan Odd world

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hmm makkelijk is anders, hij is vooral tijdrovend. Zo kan je bijvoorbeeld als je het spel hebt uitgespeeld, niet meer terug naar hoofdstuk 4 of andere om bijvoorbeeld een trophy nog te halen, je bent dan verplicht om de hele game weer opnieuw te beginnen. Dus het spel kent geen chapters, helaas. Verder zijn de bazen nogal lastig te verslaan op hard, niet allemaal hoor, maar heb af en toe momenten gehad dat ik een half uur bezig was om een stukje verder te komen.

    Oh en voordat je de trophy : crystal mess gaat doen, maak eerst ff savebestandje aan. Want het is trophy die glitcht niet bij iedereen hoor, maar ik zou het zekere voor t onzekere nemen.

    Makkelijk is het niet echt om platina te halen, , maar hij is zeker weten wel te doen als je er maar genoeg tijd erin stopt. Ik heb het in ong 15 uur uiteindelijk gedaan.

    Maar hij is het wel waard 😉