Forum

Topic: Locatie meldingen

Anoniem's avatar

Even een layout-opmerking. Ik ben nu sinds de fusie met PS Focus hier op de site, en het bevalt met goed. Vooral de ‘meldingen’ rechts boven in de balk vind ik erg handig, daarmee kan ik snel zien of er iets is dat mijn aandacht nodig heeft.

Echter, ik heb PSX-Sense graag met een smaller (firefox) window openstaan, zodat het niet mijn gehele scherm vult. Het meldingen-vakje valt dan al snel buiten beeld. De rest van de rechter kolom vind ik niet zo interessant (is toch niet up-to-date), maar die meldingen wel!

Kan die meldingen-tekst verder naar links geplaatst worden, of schuifbaar gemaakt worden, zodat hij in beeld blijft? Of misschien helemaal ergens anders komen, bv in de scherm titel?

Dat laatste zou het mooiste zijn, dan zie ik dat er meldingen zijn, zelfs als het scherm geminimaliseerd is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Helaas zit dit zo in de layout en omdat om te bouwen voor die kleien groep (die heeeel klein is :P) die hun browser heel smal hebben is een beetje overdreven. Ik hoop dat je dat snapt want zoiets ombouwen is niet 1-2-3 =p.

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ctrl + Scrollen en je “probleem” is opgelost? 😉

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ctrl + Scrollen en je “probleem” is opgelost? 😉

    Goeie, dat help inderdaad wel. (alleen wordt dan alles wel erg klein 🙂

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Goeie, dat help inderdaad wel. (alleen wordt dan alles wel erg klein 🙂

    Tja…

    Ik heb mijn browser venster ook haast nooit gemaximaliseerd, maar ik zie gewoon de hele layout van PSX-Sense, terwijl ik “maar” een 15.6″ scherm heb. 😉

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/vb1.jpg

    Je kan overigens ook proberen je beeldscherm resolutie aan te passen. 🙂

  5. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wel jammer dat PSX niet het hele scherm gebruikt, maar dat maakt mij niet uit, als je CTRL scrollt zoom je heel erg in en dat is vervelend.

    En 15,6? Is dat niet heel klein? Heb hier 22.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wel jammer dat PSX niet het hele scherm gebruikt, maar dat maakt mij niet uit, als je CTRL scrollt zoom je heel erg in en dat is vervelend.

    En 15,6? Is dat niet heel klein? Heb hier 22.

    Je kan dus ook uitzoomen met CTRL scroll. Dat was de gehele bedoeling, niet inzoomen. xD

    15,6″ is best wel groot voor een laptop. Ik dacht dat het ook klein zou zijn maar dat valt enorm mee. 😛

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wel jammer dat PSX niet het hele scherm gebruikt, maar dat maakt mij niet uit, als je CTRL scrollt zoom je heel erg in en dat is vervelend.

    En 15,6? Is dat niet heel klein? Heb hier 22.

    Geloof me, dat zou ik zelf ook maar al te graag willen, zoveel ruimte, zoveel plek voor content; een droom die uitkomt. Probleem blijft alleen dat internet op zoveel apparaten bekeken wordt dat je rekening moet houden met de laagste resoluties.

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    Je kan dus ook uitzoomen met CTRL scroll. Dat was de gehele bedoeling, niet inzoomen. xD

    15,6″ is best wel groot voor een laptop. Ik dacht dat het ook klein zou zijn maar dat valt enorm mee. 😛

    Ik dacht een normaal beeldscherm, maar 15,6 voor een laptop is wel mooi ja.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik dacht een normaal beeldscherm, maar 15,6 voor een laptop is wel mooi ja.

    Ja, misschien dat ik er nog een 27″ monitor-tv bij koop. Dat is wel vet. 😛