Forum

Topic: Arcade

Anoniem's avatar

Hey iedereen,

is het misschien een idee om een arcade te openen op het forum met wat oldschool spellen ( Space invaders , frogger , snake etc.) en dan de highscores van andere forumleden te verbreken ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Goed idee!!!

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Houdt mensen wel op de site, alleen denk ik niet dat dit veel PlayStation fans gaat boeien, in verband met sites als Spele.nl, waar het alleen maar om Flash Games gaat.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Spijt me maar dat gaat niet gebeuren, we willen ons graag blijven focussen op PlayStation en redactionele content. Overigens vind ik zoiets op nieuwssites ook altijd een beetje raar overkomen; onze focus ligt namelijk niet bij het aanbieden van online games.

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Spijt me maar dat gaat niet gebeuren, we willen ons graag blijven focussen op PlayStation en redactionele content.

    Gelukkig! 😉

    Uiteraard is het natuurlijk leuk dat Leden mee denken over de inhoud van de site en het forum. Maar wat PSX-Sense voor mij echt super maakt is juist die focus op Playstation.

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gelukkig! 😉

    Uiteraard is het natuurlijk leuk dat Leden mee denken over de inhoud van de site en het forum. Maar wat PSX-Sense voor mij echt super maakt is juist die focus op Playstation.

    Blijven we ook aanhouden, er zijn geen plannen om multiplatform te gaan noch een site te maken over een andere console.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Blijven we ook aanhouden, er zijn geen plannen om multiplatform te gaan noch een site te maken over een andere console.

    Gamesense.nl en Xbox-sense.nl zijn dus niet door jullie gereserveerd? 😉

    OT:
    I.p.v. een arcade kan je misschien beter game challenges o.i.d. houden met andere PSX members. Op de PlayStation. 🙂

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gamesense.nl en Xbox-sense.nl zijn dus niet door jullie gereserveerd? 😉

    OT:
    I.p.v. een arcade kan je misschien beter game challenges o.i.d. houden met andere PSX members. Op de PlayStation. 🙂

    Challenges is wellicht een idee ja en xbox-sense.nl is wel van mij gamesense.nl niet, sowieso, geen plannen voor multiplatform site. Iemand die GameSense start is imo wel lame bezig, maar dat moeten ze verder zelf weten lol

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Challenges is wellicht een idee ja en xbox-sense.nl is wel van mij gamesense.nl niet, sowieso, geen plannen voor multiplatform site. Iemand die GameSense start is imo wel lame bezig, maar dat moeten ze verder zelf weten lol

    Lol, wel lame dan inderdaad. Maar Xbox-sense alvast gereserveerd in het geval dat de Next-Gen Xbox veel beter zou zijn dan de PS4? Haha.

    Hoezo sowieso geen plannen voor een multiplatform site?

  9. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik kan bevestigen, dat Roy inderdaad Xbox-Sense.nl heeft, maar GameSense.nl en Game-Sense.nl niet.
    De eerste is van een of andere B. van Zeeland, en de tweede is van C. Klaassen.
    Volledige namen heb ik wel, maar publiceer ze, in verband met privacy, niet.

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Lol, wel lame dan inderdaad. Maar Xbox-sense alvast gereserveerd in het geval dat de Next-Gen Xbox veel beter zou zijn dan de PS4? Haha.

    Hoezo sowieso geen plannen voor een multiplatform site?

    Agh waarom wel, er zijn al zoveel van 😛 Als ik echt iets totaal nieuws ga doen start ik liever iets unieks in een markt waar nog niet zoveel sites zich al in begeven. Daarnaast heb ik ook AppleSpot.nl wat al genoeg tijd opslokt en zo nu en dan een leuke afwisseling van games is =)

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Een Challenges forum zou leuk zijn! Er zijn tegenwoordig genoeg spellen waarbij onderling tussen te vrienden wordt bijgehouden. Maar het overkomt mij vaak genoeg dat ik de enige ben met dat spel en dan sta ja altijd op nr 1. Zou leuk zijn als je van bepaalde games kan zien hoe goed de rest is. Denk bijvoorbeeld aan baanrecords in GT5, snelheden in NFS MW, etc. Zou wel zo moeten zijn dat het echt uitdagende challenges zijn.

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Agh waarom wel, er zijn al zoveel van 😛 Als ik echt iets totaal nieuws ga doen start ik liever iets unieks in een markt waar nog niet zoveel sites zich al in begeven. Daarnaast heb ik ook AppleSpot.nl wat al genoeg tijd opslokt en zo nu en dan een leuke afwisseling van games is =)

    Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, haha. Toch kan je het ook anders bekijken.

    Als voorbeeld, stel je voor je wilt een gamewinkel starten, je kan kiezen tussen een dorp waar jij uniek zult zijn omdat er geen andere gameshops in dat dorp zijn en er dus geen concurrentie voor zal zijn, of je kan kiezen om je nieuwe winkel te vestigen in een ander dorp, waar meerdere gameshops zitten en je dus wel concurrentie hebt. De keuze lijkt misschien op het eerste gezicht simpel, maar je kan je ook afvragen waarom in dat ene dorp geen gameshops zitten.

    Mijn punt is omdat er zoveel multiplatform sites zijn dat dit waarschijnlijk wél betekend dat het (goed) loont. En het nadeel aan iets unieks is dat dit riskant is omdat je niet weet hoe groot je doelgroep is.

    Ja je hebt natuurlijk ook nog Applespot. Ik begrijp wel dat als je een multiplatform site start je nog héél véél meer werk hebt en nog minder afwisseling van games, haha. 😛 Maarja, je spreekt een veel groter publiek aan dus wellicht heb je dan ook wel veel meer support. Achja, zo zijn er zoveel dingen die je kan afwegen. xD Hoe dan ook; ik vind PSX helemaal top zoals het nu is; gericht op PlayStation. xD

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, haha. Toch kan je het ook anders bekijken.

    Als voorbeeld, stel je voor je wilt een gamewinkel starten, je kan kiezen tussen een dorp waar jij uniek zult zijn omdat er geen andere gameshops in dat dorp zijn en er dus geen concurrentie voor zal zijn, of je kan kiezen om je nieuwe winkel te vestigen in een ander dorp, waar meerdere gameshops zitten en je dus wel concurrentie hebt. De keuze lijkt misschien op het eerste gezicht simpel, maar je kan je ook afvragen waarom in dat ene dorp geen gameshops zitten.

    Mijn punt is omdat er zoveel multiplatform sites zijn dat dit waarschijnlijk wél betekend dat het (goed) loont. En het nadeel aan iets unieks is dat dit riskant is omdat je niet weet hoe groot je doelgroep is.

    Ja je hebt natuurlijk ook nog Applespot. Ik begrijp wel dat als je een multiplatform site start je nog héél véél meer werk hebt en nog minder afwisseling van games, haha. 😛 Maarja, je spreekt een veel groter publiek aan dus wellicht heb je dan ook wel veel meer support. Achja, zo zijn er zoveel dingen die je kan afwegen. xD Hoe dan ook; ik vind PSX helemaal top zoals het nu is; gericht op PlayStation. xD

    Ik ben er ook wel zeker van dat we succes zouden boeken mochten we multiplatform zijn, maar ik sta er zelf niet achter. Ik vind een dedicated PlayStation-site veel leuker, gezelliger en interessanter. Doordat je je begeeft in een micro-niche kun je ook luttele details posten over je niche.

    Wij kunnen makkelijk een hele frontpage vol gooien met PS4-nieuws tot in de kleinste details, flik je dat op een InsideGamer wordt je uitgemaakt voor fanboy. Ik draag PlayStation een warm hart toe en daarom vind ik het leuk om erover te schrijven. Ik vind Nintendo bijvoorbeeld echt niks aan, als ik met een multiplatform dan erover moet schrijven heb ik geen plezier meer in me werk.

    Het loont ongetwijfeld, het klinkt wellicht cliche en voor de jeugd als bullshit, maar geld is niet alles. Het feit dat je dag in dag uit iets kan doen waar je plezier in hebt is mij meer waard.