Forum

Topic: Tijd bij nieuwe berichten achter de datum zetten

Anoniem's avatar

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om de tijd ook achter de laatste post onder “Nieuwe berichten” te zetten. Ikzelf vind dat best lastig om te zien of ik die posts al gezien heb want ik kijk meerdere malen per dag op het forum.

Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden :).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ook ik kijk meerdere keren per dag, maar vind de tijd niet echt heel belangrijk… Makkelijker zou ik het vinden als je aan de envelopjes voor de topics zou kunnen zien of je het volledige topic al gelezen hebt of niet… Of bijvoorbeeld dat het topic “bolt” is wanneer er nieuwe reacties zijn en gewoon normaal is wanneer er niets nieuws bij is sinds je laatste bezoek.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zal in weze moeten lukken allemaal, zet ’t op me lijstje voor maandag =)

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ook ik kijk meerdere keren per dag, maar vind de tijd niet echt heel belangrijk… Makkelijker zou ik het vinden als je aan de envelopjes voor de topics zou kunnen zien of je het volledige topic al gelezen hebt of niet… Of bijvoorbeeld dat het topic “bolt” is wanneer er nieuwe reacties zijn en gewoon normaal is wanneer er niets nieuws bij is sinds je laatste bezoek.

    Dit is al zo op de mobiele versie van PSX. 😛

    Op de normale versie kan je het aan het icoontje voor het topic zien volgensmij… Gekleurd als er nieuwe berichten in het topic zijn en grijswaardig als er geen nieuwe berichten zijn. Not sure tho. 😛

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    De mobiele versie van het forum werkt op mijn HTC Sensation niet optimaal, zo worden de zinnen niet automatisch afgebroken waardoor ik dus steeds van links naar rechts moet scrollen. Dit is irritant dus schakel ik op mijn mobiel standaard over naar de PC versie. 😉 De frontpage ziet er op mijn mobiel echt super vet gelikt uit!!!

    Kleuren icoontjes:

    Rood wanneer er gereageerd is op het topic, maakt niet uit of ik ze nou wel of niet al heb gelezen…
    Blauw wanneer er een nieuw topic is gestart waar nog niet op gereageerd is
    Grijs wanneer ik dit topic heb gelezen maar nog niemand heeft gereageerd…
    Groen pijltje erbij is dat ik gereageerd heb op het topic…

    Zoiets is het dacht ik…