Forum

Topic: Goedkope PSN Kaarten!!!!

Anoniem's avatar

Wil dit toch even delen hier. Ik koop altijd via psncards mijn kaarten. Na betalen gelijk de code in huis. En je kunt gelijk opwaarderen. Uiterst vertrouwde site.

Deze site heeft nu alle psn kaarten 10% goedkoper. Dus koop voor 45 euro een 50 euro tegoed kaart. Je bespaard dus heerlijk wat geld.

http://www.psncode.nl/eu-psn.php

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 247 XP
    Tony's avatar

    Niet slecht, ware het niet dat ik pas al 2 kaarten gehaald heb ๐Ÿ˜›

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja nu inderdaad vrij goedkoop want normaal zijn ze 20.99, gwn afzetterij.
    Hier een lijstje: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+network+voucher+20+euro+(nl)_hardware.html

    Ik kocht PSN Kaarten vroeger in de winkel maar nu gwn op Internet, lekker snel en geen verzendkosten. Alleen is 1 keer zoยดn Code verkeert overgetypt, beetje irritant maar snel daarna kreeg ik de goeie. ๐Ÿ˜›

  3. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Toevallog gisteren eentje besteld bij Wehkamp!!!! en mijn broertje vertelde me over deze site ja.
    Geen gezeik met die doosjes gewoon code en klaar.
    Ideaal!!!

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    via bart smit is ook gewoon downloaden… code krijg je per mail toegestuurd….

    50 euro kost ook 50 euro, binnen 5 minuten mail. lopen code invoeren en klaar

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wehkamp heeft vaak de avondse 4 dagen waar de kaarten voor 40 euro ongv te koop zijn.
    als je budgetgaming.nl in de gaten houd merk je het vanzelf wel. Als je dan meerdere tegelijk koopt ben je goedkoper uit en een tijdje zoet!

  6. 247 XP
    Tony's avatar

    via bart smit is ook gewoon downloaden… code krijg je per mail toegestuurd….

    50 euro kost ook 50 euro, binnen 5 minuten mail. lopen code invoeren en klaar

    Ik heb daar ook vaker besteld maar de laatste 2 keren moest ik 1,5 dag wachten voordat ik het binnen had, dus bart smit kan bij mij de pot op ๐Ÿ˜›

  7. 257 XP
    iNSo's avatar

    Ik heb daar ook vaker besteld maar de laatste 2 keren moest ik 1,5 dag wachten voordat ik het binnen had, dus bart smit kan bij mij de pot op ๐Ÿ˜›

    Inderdaad , maar ja ik heb ze gewoon gebeld. Toen kreeg ik hem meteen ๐Ÿ™‚

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Toevallig heb ik vanmiddag 2 kaarten besteld, 1tje om me PS+ te verlengen en 1tje om Ratchet & Clank Triology te kopen. Vertrouwde het eerst niet, want wie gaat nou korting op geld geven??

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Heb veel vaker daar besteld I_Eat_Noobsz. Tot nu toe altijd keurig code gekregen. En het werkte altijd. Neem aan dat het jou ook goed gelukt is?

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Weet iemand tot wanneer deze aanbieding is?

  11. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Een besteld, en ik kreeg een foto met een niet werkende code. Nu bezig met de klantenservice.

  12. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    haha ja las het al op hun site. Ze hebben per ongeluk een dubbele batch met codes verwerkt. Ze zijn bezig dat probleem op te lossen. Neem aan dat jij ook nu wel een werkende code hebt gekregen? Niet zo heel slim van zon bedrijf, maar ja foutjes kunnen nu eenmaal gebeuren.

  13. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Had ik dit maar even eerder gelezen. Want ik heb nou ook een foto gekregen met een niet werkende code. Hoop dat ik een werkende krijg.

  14. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bij mij was het meteen opgelost! Via de MSN klantenservice een nieuwe gehad, die ook niet werkte. Gelijk weer een nieuwe gehad die het wel deed. Topservice, en razendsnel!

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nu alweer afgelopen!