Forum

Topic: Hoelang speel jij gemiddeld per week

Anoniem's avatar

Hoeveel uur per week speel jij gemiddeld op je PS3?

Ikzelf bijna nooit, soms 2 weken niet en dan weer 1 week wel en dan soms maar uurtje en soms wel een paar uur.

Gemiddeld zou ik zeggen 2 uurtjes.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

79 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    das weinig o.O

    kep een tijd gehad dat ik zo’n … 6 tot 7 uur per dag aant compuiteren was .. maar die tijd is voorbij gelukkig lol ๐Ÿ˜›

    nu nog maximaal 2 uurtjes per dag ofzow… behalve int weekend dan wel es wat langer

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik denk dat ik wel 6 uurtjes per week haal. Zonder de weken dat ik niet gespeeld heb meegerekend.

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    denk rond de 5 uur per dag door de weeks moet makkelijk lukken

    in het weekend doe ik het bijna niet, want ben meestal vrijdagaaf en zaterdags weg met vrienden…

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    Zelfde hier als Dexter

  5. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Yup ik zo’n 4 รก 5 uur.

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Niet heel veel, gok gemiddelt een half uur per dag ?

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    In vakanties zit ik ruim 5-7 uur per dag. Als de scholen weer beginnen 14 uur per week.

  8. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Anderhalf รก 2 uurtjes per dag…

  9. 424 XP
    Dawes's avatar

    Uit mn werk ’s avonds toch wel ff anderhalf ร  2 uur knalle (CoD4)… of iets anders

    // Dawes

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Uurtje per dag gamen denk ik.

  11. 454 XP
    arwin1993's avatar

    als school is gemiddeld een half uur maar in de vakantie denk wel 2-3 uur per dag

  12. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ja
    ligt aan:
    Vakantie, tijd, zin, of er iets op tv is (voetbal meestal), diegene die online zijn, welk spel ze spelen, of m’n xbox niet kapot is, of er hier iets te doen is, of als ik moet irriteren op msn.

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik denk dat ik 3 a 4 uurtjes per nacht wel red. :p

  14. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Miss 30 uur per week en soms 1uurt per week ligt er aan wat voor spel

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    hey dexter nog sorry dat ik een soort gelijke discussie startte als jij
    hopelijk niet een te groot probleem?

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    hey dexter nog sorry dat ik een soort gelijke discussie startte als jij
    hopelijk niet een te groot probleem?

    Nee hoor, als je het maar niet nog een keer doet :p

  17. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik samen lekker met Dawes een beetje knallen. 2 tot 5 uurtjes in een week…

    @Error, topic gaat toch over PS3?

  18. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ik heb de vakantie periode totaal maar uurtje of 2 gespeeld, dus reken maar uit =).

  19. 421 XP
    Rhox's avatar

    4 uurtjes per week maar ๐Ÿ™
    K’zou wel meer willen, maar der zijn andere (belangrijke) dingen in’t leven die ook tijd vragen ๐Ÿ˜‰

  20. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ligt er beetje aan als ik bijvoorbeeld nieuwe game heb speel ik hem zo’n 3/4 uur op een dag (met school).
    Maar tegenwoordig minstens elke dag een half uurtje cod en half uurtje GTA online ๐Ÿ˜‰

  21. 356 XP
    Godfather's avatar

    Vandaag 3 uur non stop COD4 gespeeld. Wel oplichterij. Volgens vriend moest ik 150 headshots halen om gouden M60E4 te unlocken. En ik krijg helemaal niks. Hoewel ik alle challanges heb gedaan. Ben nu overgestapt op M4 ๐Ÿ˜‰

  22. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Je kan geen gouden M4 krijgen he, als je alle assault challenges haalt krijg je AK-47 die ik heb… kheb ook M60 en shotgun :p en desert eagle natuurlijk lol…
    Maar als je nu ze nu haalt ,vind ik eerlijk gezegt sonde, aangezien binnenkort toch meer games komen en dan cod4 doodgaat, Resistance 2, Socom. En als Killzone 2 er is is cod4 helemaal dood:p lol :horny:

  23. 356 XP
    Godfather's avatar

    Tsja je hebt wel gelijk. Ik ben nu echt toe aan een massage. Maar is wel zonde. Want ik kan COD4 ook niet weggooien.

  24. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik speel ongeveer 5 uur gemiddeld per week.

  25. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Je kan geen gouden M4 krijgen he, als je alle assault challenges haalt krijg je AK-47 die ik heb… kheb ook M60 en shotgun :p en desert eagle natuurlijk lol…
    Maar als je nu ze nu haalt ,vind ik eerlijk gezegt sonde, aangezien binnenkort toch meer games komen en dan cod4 doodgaat, Resistance 2, Socom. En als Killzone 2 er is is cod4 helemaal dood:p lol :horny:

    hahaha toen zij je dat en kijk nu eens xD
    nog lang niet dood xD

    ik doordeweeks als je naar school gaat
    ong 5 uur per dag
    sweekend wel wat langer 8 uur of zo
    maar word de laatste tijd wel wat minder ๐Ÿ™

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Tsja in de vakantie als er niemand is soms zo’n 5 uur ofzo:P Maar normaal door de weeks iets van 2 a 3 uur per dag ofzo:P

  27. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ik denk door het jaar heen gemidddeld 5 uur per week.

    in de zomer weinig, terwijl in de winter soms wel 10 uur per dag….

  28. 173 XP
    !DM!'s avatar

    Ik denk door het jaar heen gemidddeld 5 uur per week.

    in de zomer weinig, terwijl in de winter soms wel 10 uur per dag….

    ik denk dat ik ongeveer op het zelfde zit… met 1 verschil.. als ik net een nieuw (gaaf) spel heb gaan de speelminuten gigantisch ophoog…

  29. 537 XP
    acardipane's avatar

    ik denk dat ik ongeveer op het zelfde zit… met 1 verschil.. als ik net een nieuw (gaaf) spel heb gaan de speelminuten gigantisch ophoog…

    De meeste games koop ik ook in de winter :p daarom ook dan die piek…

  30. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    :p ik heb een beetje hetzelfde aantal uren als arcadipane, alleen nog meer denk ik… Mmmmh eens denken, een avondje Killzone duurt toch al gauw een uur of 3, en in speel ongeveer 3 – 4 keer per week… Wow dat wordt als gauw een uur of 10, 11 per week :p
    Alleen nu moet ik tentamens leren, nooooooo :'(

  31. 5 XP
    WildFire_NL's avatar

    Verschilt, ik game zo’n 4-5 dagen per week en dan meestal 2-5 uur per keer, soms langer, ligt eraan of er veel van mn clan online zijn

  32. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Op ps3 ongeveer 1,5 uur 2 uur per dag, met World of warcraft 2-3-4 ofzo.

  33. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Elke dag zo lang mogelijk. ๐Ÿ˜› Ik game in een vakantieweek ruim 40 uur RUIM! Maar doordeweeks gok ik op 10 uur.

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Elke dag zo lang mogelijk. ๐Ÿ˜› Ik game in een vakantieweek ruim 40 uur RUIM! Maar doordeweeks gok ik op 10 uur.

    40 uur? ๐Ÿ˜ฎ Ik heb echt haat aan verslaafde!!!! xD Me broertje is ook te verslaafd hij verkracht heel z’n school en kan niet meer normaal doen……… egt ** dom! Ik speel ook aardig wat maar kben gelukkig niet verslaafd! xD Maar 40 uur in de vakantie vindt ik best wel veel……..

  35. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    40 uur? ๐Ÿ˜ฎ Ik heb echt haat aan verslaafde!!!! xD Me broertje is ook te verslaafd hij verkracht heel z’n school en kan niet meer normaal doen……… egt ** dom! Ik speel ook aardig wat maar kben gelukkig niet verslaafd! xD Maar 40 uur in de vakantie vindt ik best wel veel……..

    Moet erbij zeggen, dat ik genoeg buiten ben, ik skate veel en het is een gok maar het komt in de buurt. Tevens vercrack ik me school niet en ga ik naar HAVO 3.

  36. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik kan zo 10-15 uur achter elkaar spelen, maar daarna heb ik wel iets van What the fuck? Ik heb een leven, en dan ga iets anders doen zoals tafeltennissen of karten of paintballen of misschien naar de zwarte markt, is ook altijd wel leuk:)dan speel ik 1 dag of
    2-3 niet en dan doe ik het weer:$

  37. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik kan zo 10-15 uur achter elkaar spelen, maar daarna heb ik wel iets van What the fuck? Ik heb een leven, en dan ga iets anders doen zoals tafeltennissen of karten of paintballen of misschien naar de zwarte markt, is ook altijd wel leuk:)dan speel ik 1 dag of
    2-3 niet en dan doe ik het weer:$

    Dats wel oke weetje en sjoerd ook:P Maar me ouders hadden ff ruzie met me broertje omdat ie alleen nog maar aan z’n playstation denkt:P

  38. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Dats wel oke weetje en sjoerd ook:P Maar me ouders hadden ff ruzie met me broertje omdat ie alleen nog maar aan z’n playstation denkt:P

    My precious… Het maakt niet uit hoelang je gamet, ik kan het soms wel bont maken met meer dan 15 uur in een normale week, maar dat maakt je nog niet verslaafd. Je moet oppassen voor dwangmatig game-gedrag, zoals idd het vroegste stadium: Je plichten verzaken, zoals je huiswerk laten liggen. Ook dwangmatig doorspelen en niet slapen en zelfs niet eten kunnen erop wijzen dat je verslaafd bent. En prikkelbaarheid wanneer je niet achter de Ps3 mag. Ik ben er denk ik lichtelijk verslaafd aan (ik vind het gewoon heel leuk)… Als ik mij de hele dag tijdens het leren verheugd heb op een online potje KZ2, en mijn broertje wil er niet achter vandaan (terwijl hij toch al de hele dag gespeeld heeft) dan ben ik ook niet te genieten hoor… Dan voel ik me helemaal down (omdat ik me er zo op verheugd had). Maar als ik op vakantie ben mis ik mijn Ps3 niet hoor, dan denk ik er eigenlijk geen minuut aan…

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    My precious… Het maakt niet uit hoelang je gamet, ik kan het soms wel bont maken met meer dan 15 uur in een normale week, maar dat maakt je nog niet verslaafd. Je moet oppassen voor dwangmatig game-gedrag, zoals idd het vroegste stadium: Je plichten verzaken, zoals je huiswerk laten liggen. Ook dwangmatig doorspelen en niet slapen en zelfs niet eten kunnen erop wijzen dat je verslaafd bent. En prikkelbaarheid wanneer je niet achter de Ps3 mag. Ik ben er denk ik lichtelijk verslaafd aan (ik vind het gewoon heel leuk)… Als ik mij de hele dag tijdens het leren verheugd heb op een online potje KZ2, en mijn broertje wil er niet achter vandaan (terwijl hij toch al de hele dag gespeeld heeft) dan ben ik ook niet te genieten hoor… Dan voel ik me helemaal down (omdat ik me er zo op verheugd had). Maar als ik op vakantie ben mis ik mijn Ps3 niet hoor, dan denk ik er eigenlijk geen minuut aan…

    Ik kan op een dag makkelijk 15 uur redden, als ik op een dag zo lang game zit ik altijd tegen de 17 uur op dag aan. Maar dat heb ik meer in de winter.

  40. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Elke dag zo lang mogelijk. ๐Ÿ˜› Ik game in een vakantieweek ruim 40 uur RUIM! Maar doordeweeks gok ik op 10 uur.

    40 uur? ๐Ÿ˜ฎ Ik heb echt haat aan verslaafde!!!! xD Me broertje is ook te verslaafd hij verkracht heel z’n school en kan niet meer normaal doen……… egt ** dom! Ik speel ook aardig wat maar kben gelukkig niet verslaafd! xD Maar 40 uur in de vakantie vindt ik best wel veel……..

    wat sjoerd doet komt gemiddel maar neer op 5 uur per dag maar hoor

  41. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    wat sjoerd doet komt gemiddel maar neer op 5 uur per dag maar hoor

    Ja valt wel mee dan:P Maar als je berekend dat een werk week 46 uur ofzo is :wacko2:

  42. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ja valt wel mee dan:P Maar als je berekend dat een werk week 46 uur ofzo is :wacko2:

    Ik haal dat ook in de vakantie ruim hoor xD
    Maar ik game door de weeks max half uurjte per dag.
    En in weekend uurtje of 3:)
    10 uur zet ik hem maar op ๐Ÿ™‚

    Maar als je rekend hoelang me PS3 aan staat. Dan kom ik over de 30 uur weet ik zeker xD
    Want in weekend zet ik aan. En doe alles tussen door xD
    En door de weeks zelfde xD

  43. 1268 XP
    luctheman's avatar

    My precious… Het maakt niet uit hoelang je gamet, ik kan het soms wel bont maken met meer dan 15 uur in een normale week, maar dat maakt je nog niet verslaafd. Je moet oppassen voor dwangmatig game-gedrag, zoals idd het vroegste stadium: Je plichten verzaken, zoals je huiswerk laten liggen. Ook dwangmatig doorspelen en niet slapen en zelfs niet eten kunnen erop wijzen dat je verslaafd bent. En prikkelbaarheid wanneer je niet achter de Ps3 mag. Ik ben er denk ik lichtelijk verslaafd aan (ik vind het gewoon heel leuk)… Als ik mij de hele dag tijdens het leren verheugd heb op een online potje KZ2, en mijn broertje wil er niet achter vandaan (terwijl hij toch al de hele dag gespeeld heeft) dan ben ik ook niet te genieten hoor… Dan voel ik me helemaal down (omdat ik me er zo op verheugd had). Maar als ik op vakantie ben mis ik mijn Ps3 niet hoor, dan denk ik er eigenlijk geen minuut aan…

    Weet je… eigenlijk kan ik helemaal niet verslaafd zijn, want ik speel een spel in 2 of 3 dagen uit met 3-4 uur per dag. en daar blijft het bij. Behalve dan Resistance 2(8 dagen:$) en CoD 4 (6 dagen:$) Binnenkort Gran Turismo 5(100 dagen:yahoo:)xD

  44. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Weet je… eigenlijk kan ik helemaal niet verslaafd zijn, want ik speel een spel in 2 of 3 dagen uit met 3-4 uur per dag. en daar blijft het bij. Behalve dan Resistance 2(8 dagen:$) en CoD 4 (6 dagen:$) Binnenkort Gran Turismo 5(100 dagen:yahoo:)xD

    Jij speeld dag in dag uit man xD

  45. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    zo veel is hij niet online hoor ^^ Maar ik internet ook best veel op de Ps3 :s

  46. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    zo veel is hij niet online hoor ^^ Maar ik internet ook best veel op de Ps3 :s

    Ow ๐Ÿ˜›

    Jha doe ik ook als ik niet op de PC mag xD

  47. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ow ๐Ÿ˜›

    Jha doe ik ook als ik niet op de PC mag xD

    Ik mag maar een Uur op de PC xD Stomme regel:P Zit ook te sparen voor een laptop (dat niet wil lukken door de E3 :'( En ik wil ook nog Ipod touch voor de vakantie ๐Ÿ˜› :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P)

  48. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik mag maar een Uur op de PC xD Stomme regel:P Zit ook te sparen voor een laptop (dat niet wil lukken door de E3 :'( En ik wil ook nog Ipod touch voor de vakantie ๐Ÿ˜› :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P)

    Dat ken ik xD
    Ik heb nu: 13 games op me lijstje
    Xbox 360
    Video kaart
    xD

  49. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb het volgende op me lijstje:
    – Veel games ^^
    – Ipod Touch
    – Laptop
    – Nog meer games
    – Meer games
    – Heel mischien ook nog een Xdoos…… en dan net als jou laten ombouwen:P Want ik krijg met me kranten rond kerst weer veel geld en geld moet rollen xD

  50. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb het volgende op me lijstje:
    – Veel games ^^
    – Ipod Touch
    – Laptop
    – Nog meer games
    – Meer games
    – Heel mischien ook nog een Xdoos…… en dan net als jou laten ombouwen:P Want ik krijg met me kranten rond kerst weer veel geld en geld moet rollen xD

    Ik heb bij de MC gesolliciteerd:)

    En Ipod wil ik ook xD
    maar niet persee xD
    Alleen als ik de rest het xD

  51. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    IK doe lekker de ochtend krant:P 160 euro per maand 6 dagen in de week en iedere keer 1 uurtje bezig ^^ Dat verdient wel lekker^^ Maar ik geef telkens alles uit :'(

  52. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik doe niks maar ik heb €25,- zakgeld in de maand dus ik moet wel 3 maanden sparen voor een game ๐Ÿ™ (tenzij ik een goedkope koop, maar die zijn niks aaan)

  53. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik doe niks maar ik heb โ‚ฌ25,- zakgeld in de maand dus ik moet wel 3 maanden sparen voor een game ๐Ÿ™ (tenzij ik een goedkope koop, maar die zijn niks aaan)

    En hoelang game je dan ?

  54. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    WTF ๐Ÿ˜ Weer lekker on-topic xD

  55. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik doe niks maar ik heb โ‚ฌ25,- zakgeld in de maand dus ik moet wel 3 maanden sparen voor een game ๐Ÿ™ (tenzij ik een goedkope koop, maar die zijn niks aaan)

    hahahaha ik heb binnekort een game per mand :rofl1:
    zakgeld van mijn ouders: โ‚ฌ20
    folders lopen: โ‚ฌ40 of mss zelfs meer :yahoo:
    zakgeld van mijn opa en oma: โ‚ฌ10
    20+10+40=โ‚ฌ70 per maand
    oftewel 1 game in de maand:yay:

  56. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik kan ook elke maand een game kopen maar dat is zonde. En folders lopen is K-U-TTT

  57. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik game maar 10 รก 15 uur per week:P hartstikke weinig xD
    in vakanties game ik heel veel:P

  58. 1562 XP
    dikked's avatar

    in vakanties ik ook veel maar doordeweeks game ik maar een 5 รก 10 uurtjes

  59. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Laatste tijd echt veel gegamed, afgelopen drie dagen schat ik zo’n uurtje of 36 :$ Dus da’s alleen eten, gamen, slapen, en zo voorts xD

  60. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol:P!!!! Ik kan 3 games per maand kopen xD

    Anyway ik game nu ook best wel veel^^ Want ik heb VAKANTIE!!!:D:D:D Denk zo’n 7uur per dag nu^^ Dats inclusief internetten + TV kijken^^

  61. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik ga woensdag 9 dagen naar Florence, dus dan zal ik mijn precious wel even niet zien… ๐Ÿ™

  62. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    xD Ik mis me PS3 echt nie op vakantie! (en nee ik neem hem niet mee!) Gewoon lekker chillen muziek luisteren! ff relaxed!!! ff niet gamen is ook wel is lekker vindt ik^^

  63. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    1, misschien 2 uur, soms int weekend wel wa langer, of als er een maat hier is, maar meestal maar zo’n 2 uur per week (ps3 staat wel iedere dag even aan om psstore te checken)

  64. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    1, misschien 2 uur, soms int weekend wel wa langer, of als er een maat hier is, maar meestal maar zo’n 2 uur per week (ps3 staat wel iedere dag even aan om psstore te checken)

    Je weet dat de PSstore alleen iedere donderdag geupdate wordt?:$

  65. 194 XP
    little big planet's avatar

    ik wel 5 uur per dag en in het weeeekend de heeele dag ๐Ÿ˜›

  66. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Je weet dat de PSstore alleen iedere donderdag geupdate wordt?:$

    jah xD maar toch

  67. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hangt af van de games die ik op dat moment speel.. als ik binnekort mn nieuwe ds3, keypad en shaun white binnen heb weer heel veelxD

  68. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hangt af van de games die ik op dat moment speel.. als ik binnekort mn nieuwe ds3, keypad en shaun white binnen heb weer heel veelxD

    Dat heeft iedereen:p Niemand koopt een game om hem vervolgens maar 30min te spelen en dan morgen weer^^:yay:

  69. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Doordeweeks: gemiddeld 4 uur per dag X 5 is totaal 20 uur doordeweeks
    Weekend: Verschilt nogal… meestal iets van 7-8 uur.. Dus 15 uur in het weekend… totaal 35 uur XD Maar het verschilt nogal… soms veel minder uur en soms meer.. ligt eraan of ik wat te doen heb.

  70. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    In het weekend game ik eigenlijk heel weinig:P Want zaterdag wordt ik pas 1 uur wakker en dan moet ik 2 uur naar scouting tot 6en:P en dan ga ik eten thuis^^ En dan ga ik meestal 1 uurtje spelen en dan TV kijken:P En zondag wordt ik 11uur wakker en dan ga ik meestal rond 1en gamen tot 5 en dan s’avonds weer TV ^^

  71. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Veel te veel ๐Ÿ˜€

  72. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Veel te veel ๐Ÿ˜€

    Ja dat weten we wel:P je had geen tijd om zo lang te typen omdat je meer moest gamen ckr? xD xD xD

  73. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ongeveer 15 uur per week. Ligt er maar net aan hoeveel ik voor school moet doen anders zit ik tegen de 20 aan :P. In de vakanties zo’n 30 uur per week ๐Ÿ™‚

  74. 183 XP
    brianfury's avatar

    ik denk 10 uur per week of ps3
    en achter pc ook wel wat uurtjes

  75. 42 XP
    SieS's avatar

    ik ben momenteel werkeloos dus ik denk dat ik wel zon 4 tot 6 uur per dag achter mijn ps3 of pc zit

  76. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb vanaf vandaag vakantie dus ik zal nu ook weer meer gaan spelen, maar normaal zit ik denk ik nog geen uur in de week achter de ps3 of tv wat dat betreft :rofl1:

  77. 1562 XP
    dikked's avatar

    speel e laatste tijd maar 4 uurtjes in de WEEK !!!!! ๐Ÿ™

  78. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nog 2 weken en dan VAKANTIE:P

    Dan gaan de cijvers flink omhoog xD

    Want dan haal ik in 1 nacht me normale week al xD

  79. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    WOW!!!!! xD Ik heb vakantie maar ik zit meer achter me laptop nu:p Heb al 1 dag de playstation niet aangeraakt :O