Forum

Topic: PS3 Controllers laden niet meer op

Anoniem's avatar

Hallo,

mijn PS3 controllers 2 stuks laden ineens niet meer op, als ik ze ga op laden via ps3. Ik kan er wel mee spelen als ze zijn aan gesloten met de kabel, maar dan laad hij niet op.

ik zelf denk dat het niet aan de controllers ligt omdat ik het vreemd vind dat het ineens 2 controllers niet laden.

kan iemand mij helpen?, Alvast bedankt !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Hallo,

    mijn PS3 controllers 2 stuks laden ineens niet meer op, als ik ze ga op laden via ps3. Ik kan er wel mee spelen als ze zijn aan gesloten met de kabel, maar dan laad hij niet op.

    ik zelf denk dat het niet aan de controllers ligt omdat ik het vreemd vind dat het ineens 2 controllers niet laden.

    kan iemand mij helpen?, Alvast bedankt !

    heb (een soort van) hetzelfe. via de draad werkt hij wel (en zegt dat de batterij volledig is opgeladen) maar als ik de stekker eruit haal houd de controller het nog geen 5 minuten vol. ik zelf denk dat de accu in het ding gewoon kapot is. hij is dan ook al 5 jaar oud (ik weet niet hoe oud jouw controllers zijn, maar anders denk ik dat de accu’s het opgegeven hebben.)

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Toevallig wilde ik vandaag mijn 2e controller gebruiken, en ik heb precies hetzelfde, een jaar geleden had ik dit ook met een controller, beide waren sixaxis controllers en een tijdje niet gebruikt.

  3. 197 XP
    indo1991's avatar

    dit had ik ook,was best raar.
    op een of andere manier deed die het weer.

  4. 83 XP
    gertraaf's avatar

    Probeer is met een andere micro usb kabel? Heb ook een heel tijdje lopen kloten

  5. 8 XP
    little-me's avatar

    bij mij was het zo klint meschien raar maar het kabeltje van me accu zat er niet meer goed in dat ondekte ik toen ik hem voorzichtig open schoefte, want ik kon ook wel met kabel spelen maar laden toen ook niet op dus meschien met je even kijken of die kabel van je acuu er nog goed in zit bij mij werkte het !

    en anders ken je hem altijd nog proberen op te laden via je pc usb poort of een anderen kabel idd en als dat niet lukt kan je altijd nog een nieuwe accu kopen

    http://www.consolecenter.nl/Webwinkel-Product-6450812