Forum

Topic: waarom zijn gamemania vita hoesjes zo fake?

Anoniem's avatar

hallo mensen

waarom zijn de ps vita games bij de gamemania (zwolle) zo nep?
niet eens de normale formaat

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Kun je misschien uitleggen wat je precies bedoelt met nep?

  2. 14 XP
    lionxp's avatar

    de formaat is veel groter dan de normale, net zo groot als een xbox 360 game/dvd hoesje

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Uhh wacht ff… Jij hebt het volgens mij over de dummies die in de winkelschappen liggen en niet over de hoesjes die je krijgt wanneer je de game daadwerkelijk koopt…

    Koop er een game en let op… Ja wel, je krijgt je game gesealed en wel in een origineel Vita hoesje… 😉

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Uhh wacht ff… Jij hebt het volgens mij over de dummies die in de winkelschappen liggen en niet over de hoesjes die je krijgt wanneer je de game daadwerkelijk koopt…

    Koop er een game en let op… Ja wel, je krijgt je game gesealed en wel in een origineel Vita hoesje… 😉

    Da’s waar. Heb het ook gezien!
    Sommige PS3 games hebben ze ook gewoon een geprint hoesje achter gepropt, ziet er niet uit, maar gaat om het idee. Ze verkopen toch hartstikke goed, dus waarom niet? Je krijgt zeker wel het originele hoesje.

  5. 14 XP
    lionxp's avatar

    bij de games met een geprinte hoesje als je die koopt krijg je die dan mee? of wel een orginele

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat zeg ik hierboven ook; je krijgt het originele hoesje mee.

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Waarom zijn 2dehands vita games dan gesealed ? Ik had het de vorige keer ook haha.

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Is toch niks nieuws dat ze dummy doosjes gebruiken..

  9. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Is toch niks nieuws dat ze dummy doosjes gebruiken..

    idd niets nieuws, als je game koopt halen ze gewoon een originele gesealde game uit de kast.

  10. 14 XP
    lionxp's avatar

    ow oke bedankt 😛

  11. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Pas op, dadelijk heb je Sensu achter je aan 😉