Forum

Topic: Iphone 4 of galaxy S3 ?

Anoniem's avatar

Goededag,
Volgende maand mag me moeder haar abbo verlengen en dus ook meteen een nieuwe mobiel uitzoeken. Nou mag ik dus haar nieuwe telefoon hebben, zodat zij de mijne krijgt ( galaxy s plus ) ze geeft zelf niet zo om de telefoons en draait bij haar alleen op whatsapp, vandaar ik die van haar mag nemen.

Nou zit ik dus te twijfelen tussen 2 telefoons, de iphone 4 ( dus niet de 4S), en de galaxy s3. Nou zijn het beide geen dure telefoons, en me moeder wil dan ook zo min mogelijk uitgeven. Nouheb ik ook 2 abbonementen erbij gezocht :

Iphone 4 : €120 bij leggen, eerste 12 maanden voor 16€ en daarna 32,50 per maand. Te bestellen bij vodafone

Galaxy s3 : €70 bij leggen, eerste 12 maanden €18, daarna 37€ per maand. Te bestellen op typhone.nl en abbo is van vodafone.

Nou vraag ik me dus af, of de galaxy s3 dan ook te halen is bij een vodafone winkel met dezelfde bundel als typhone.nl omdat het toch van vodafone is. En ik weet niet precies welke ik beter kan nemen, ben ook n bezit van iPad (3de gen) dus die synct dan wel met iphone.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

47 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik kan je niet allerlei specificaties geven, maar de iPhone 4 (niet 4S) is al best verouderd (2 jaar oud toestel), waar de Galaxy S3 nu de denk ik het beste toestel op de markt is. Maar dat is puur specificaties.

    De iPhone 4 werkt op iOS, wat je van je iPad kent en dat werkt makkelijk, snel en in principe probleemloos. Ik denk dat de meeste apps nogsteeds voor iOS zijn en eerst daar uitkomen, het toestel is mooi, niet te groot (ik zou geen 4,5 inch scherm ofzo willen meenemen in mijn broekzak) en je kan agenda’s, email en meer via de cloud syncen.

    De Galaxy S3 is groter, sneller en beter maar werkt op Android. Dit is niet per se slecht, maar aangezien je een iOS tablet hebt is een iPhone een iets betere combinatie.

    Als je voor het beste toestel wil gaan, ga voor een S3. Wil je de telefoon die het makkelijkst en best werkt, dan zou ik voor de iPhone gaan.

    De S3 kan ook via Vodafone.nl maar daar betaal je bij abonnementen tussen de 30 en 37.50 150+ euro bij.

    Tweede edit: Ik zit een beetje met dezelfde twijfel, maar ik bestel morgen een iPhone. De Galaxy S3 is een prachtig toestel en zal vast en zeker de betere van de twee zijn, maar het gemak, het formaat en iOS (ik heb een iPad 2) laten mij kiezen voor de iPhone. Ook heb ik mijn volledige muziekbibliotheek in iTunes dus dat komt nog extra goed uit.

  2. 636 XP
    klapper's avatar

    S3 kun je GTA 3 graties downloaden en spelen ;p
    Ow en ff via de store gtunes downloaden en via dat kun je gelijk je telefoon helemaal volzetten met muziek.
    en als je je telefoon aansluit op je pc ziet je pc het gwn als harde schijf dus geen itunes meer nodig.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    S3 for sure.

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    S3! Ik ben ook meer fan van Android dan van IOS. Dit omdat Android een open besturingssysteem is. Je kan het toetstel helemaal tweaken zoals jij wilt.

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Wat Vinnie zegt, heeft die wel erg gelijk in, zo hebik al een tidje met besturings systemen te maken. Ios op mn ipad en android op mn telefoon. Ios loopt zelden vast, terwijl android het bij mij toch wel bijna dagelijks heeft. Nou heb ik zoiets,dathet misschien komt doordat mijn mobiel waar dus android op draaid gewoon wat de oud is, zo is het ook nog maar android 2.3 terwijl de s3 het dubbele kracht heeft en ook de (bijna) nieuwste android draaid. Flash ondersteuning maakt me vrij weinig uit, heb het gewoon niet door.

    Wat me erg tegenvalt mij de iphone, is dat het idd al een 2 jaar oude telefoon is die verkocht word voor (bijna) hetzelfde geld als een mobiel die dit jaar nog is uitgekomen !! Ook zint het kleine scherm me nog niet echt. Nou heb ik wel een ipad enzo, maar ik ben dan bang dat ik als nog sneller mn ipad pakt dan mn iphone. Mij de S3 zal het minder zijn vanwege het grotere scherm.

    Wat ik erg waardeer bij android zijn de widgets, en ook het open systeem. De widgets zorgen ervoor dat je iedere keer weer met een nieuw gezicht kijkt naar je telefoon. Het open systeem is erg fijn, zoals gister is het me gelukt om nintendo 64 games te draaien/spelen op mn telefoon !!! Wel met de enige haperingen doordat mn mobiel gewoon te oud is. Maar het is erg gaaf dat wat vrijheid hebt, daarin tegen vind ik apple erg gebruiksvriendelijk zo ook ben ik eerder bereid om te betalen voor apps op de iphone dan android. Gewoon door de kaarten die ook te koop zijn in de winkel, ook vanwege veiligheid. En alles is op android gratis te downloaden door apk bestanden. Noukan dat erg voordelig maar ook nadelig zijn.

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    3,5 inch is niet per se klein (ik bedoel, 4 inch+ telefoons, waar gaat het nog over. Het is bijna een tweede tablet). Ik gebruik m’n telefoon alleen voor telefonie, sms, whatsapp, muziek en een handige apps die het leven dagelijks makkelijker maken.
    Ik heb m’n iPad altijd bij me als ik naar colleges ga en ik heb m’n iPad voor veel documenten en als ik dingen wil lezen en wanneer ik op de bank zit is het een makkelijk alternatief voor m’n laptop. Ik heb niet het idee dat ik één van de twee minder gebruik, maar dat zal een persoonlijke kwestie zijn.

    Je moet jezelf afvragen waarvoor je eigenlijk je telefoon wilt gaan gebruiken, en als een iPhone daar aan voldoet of als de openere telefoon wil die ook beter is, de S3, er alleen aan voldoet.
    Met mijn eisen is de iPhone meer dan genoeg en het werkt snel en zo makkelijk (m’n opa van 70 heeft zelfs een 4S en een iPad 2)

    Maar als je inderdaad Nintendo 64 games wilt spelen, of zoiets als dat erg vet op je telefoon vindt, kies dan gewoon voor de S3. Die connectiviteit met je iPad is niet enorm belangrijk, en met de S3 heb je een grotere (als dat belangrijk is), betere, snellere en wellicht mooiere telefoon voor minder geld (beoordeelt op wat je in je openingspost heb staan).

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    3,5 inch is niet per se klein.

    Jawel. Als je eenmaal een 4+inch phone gebruikt hebt met internet, wil je echt niet meer kleiner. Zeker nu tv kijken op telefoons steeds meer in trek komt, (oa bij Ziggo, Eredivisie Live en HBO), is groter gewoon beter, ook bij telefoons. Voordeel is nl dat je die altijd bij je hebt, en een tablet niet.

    De S3 is het ‘betere’ toestel, zeker vergeleken met een 2 jaar oude iphone. Daarentegen is het ihpone abonnement natuurlijk wel een heel stuk goedkoper. Het is dus de vraag wat je er voor over hebt. Zou je 600 Euro betalen voor die S3, of zou je dan de iPhone kiezen voor de helft van dat geld?

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nou de pest is, is dat het geld weinig verschil zit. Abbo van de s3 is wel duurder maar de aanschaf prijs van de telefoon in wel weerlager. Etc. Vandaar ook mn keuze, het is wel abbo dus geen
    Repaid.

  9. 636 XP
    klapper's avatar

    Nou de pest is, is dat het geld weinig verschil zit. Abbo van de s3 is wel duurder maar de aanschaf prijs van de telefoon in wel weerlager. Etc. Vandaar ook mn keuze, het is wel abbo dus geen
    Repaid.

    Als ik jouw was zo ik gwn met allebei een beetje spelen in de winkel, en welke het beste bevalt neem je.
    Ik wou zelf eerst ook S3 nemen maar heb nu wat kleinere Xperia go genomen omdat ik de S3 te groot vind.

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Jawel. Als je eenmaal een 4+inch phone gebruikt hebt met internet, wil je echt niet meer kleiner. Zeker nu tv kijken op telefoons steeds meer in trek komt, (oa bij Ziggo, Eredivisie Live en HBO), is groter gewoon beter, ook bij telefoons. Voordeel is nl dat je die altijd bij je hebt, en een tablet niet.

    De S3 is het ‘betere’ toestel, zeker vergeleken met een 2 jaar oude iphone. Daarentegen is het ihpone abonnement natuurlijk wel een heel stuk goedkoper. Het is dus de vraag wat je er voor over hebt. Zou je 600 Euro betalen voor die S3, of zou je dan de iPhone kiezen voor de helft van dat geld?

    Dat is het punt van de niet ‘per se’ klein. Voor de meeste dingen is 3,5 inch meer dan genoeg (bellen, sms, whatsapp, internet (iets groter wel iets beter), meeste apps en ga zo maar door). Als je bijvoorbeeld televisie wil kijken of echt wilt gamen dan is een groot scherm al gauw beter. Maar ik heb een naast een telefoon een iPad (bijna altijd bij me), een PS Vita, dus de telefoon gebruik ik grotendeels voor de basics. Dan is 3,5 meer dan genoeg ;).

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maar ben je op een iphone niet snel uitgekeken ? omdat je nogal gebind bent aan dezelfde interface, en het al een 2 jaar oude telefoon is, waardoor het internet (waarschijnlijk) ook niet zo heel snel is ( vergeleken met telefoons van tegenwoordig ) Of heb ik het hier mis ?

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    iPhone 4 heeft gewoon 3G internet en kan de snelheid aan die Vodafone je levert. En snel uitgekeken, kijk ik koop een mobiele telefoon om de functionaliteit. De iPhone heeft een goede interface en het zal mij wat zijn dat mijn menu er altijd hetzelfde uitziet. Het was voor mij tijdens bij de iPhone 3G geen probleem dat er geen foto op de achtergrond kon, nu kan je een foto achter je app-pictogrammen doen dus kan je het zelfs wat afwisselen.

    De mooiheid van een nieuw toestel is er na een aantal dagen, hooguit weken echt wel af. Dan gaat het er gewoon om: Hoe goed bevalt de telefoon, hoe goed werkt alles en kan ik er mee wat ik wil doen. Een iPhone zal je niet teleurstellen, maar je hoeft denk ik geen wonderen te verwachten. Bij de Galaxy S3 kan de telefoon je denk ik teleurstellen maar ook wonderbaarlijk verassen.

    ps. Dit is trouwens allemaal mijn mening deze laatste alinea.

  13. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nou.. ik zou eerder voor een 4S gaan dan voor de 4. Ik heb zelf een iPhone 4 bevalt me nog hartstikke prima! Je kan een toestel jailbreaken, dan heb je ook de meeste apps gratis en kan je ook het menu ietsjes aanpassen (meer icoontjes of andere pictogrammen). Zelf heb ik dit niet gedaan, want uiteindelijk is het zo; 9 van de 10 apps die je download doe je naar een week bijna niks meer mee. Zeker als ze gratis zijn! Betaalde apps gebruik ik juist vaker en zo duur zijn die apps niet. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

    Je bent zelf beide OS’en gewent, dus kies voor het OS dat je zelf het beste vindt. Beide heeft zn voor en nadelen, maar bepalen wel hoe jij met je toestel omgaat. Ik zelf zou ondanks dat ik een iPhone heb voor de S3 gaan, omdat deze Android 4.x heeft. Nieuwe, betere, mooiere, vooral meer veiligere versie. IOS is ook mooi, goed en veilig, maar Android en Apple zijn op 1 ding hetzelfde. Is je toestel ouder dan x aantal jaar dan werken de nieuwere OS versies niet op je toestel en mag je een nieuwe gaan kopen. Apple komt dit jaar en anders volgend jaar weer met een nieuw toestel en IOS versie en dan is de vraag of je iPhone 4 dit wel ondersteunt. De iPhone 4S waarschijnlijk dan wel, dat is gewoon een iPhone 4 die wat sneller is. Dus met de S3 heb je dat probleem met je nieuwe abbo dan niet. Niks is irritanter dan vast zitten aan een toestel met oude software.

    Zoals gezegd, je moet kiezen wat je zelf fijner vindt werken. Nu is het met Apple trouwens wel zo dat ondanks dat je oudere software draait je nog steeds een fijn werkend toestel hebt (heb vrienden met een iPhone 3 en 3G) je mist gewoon wat nieuwe functies. Daarnaast heeft de App Store maar 1x een Malware app gehad en Google Play al duizenden apps.. Maar dat is een kwestie van gewoon goed kijken wat je download.

    Succes! En laat even weten welke je straks neemt :D.

  14. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als het wb prijs idd niet uitmaakt, zou ik gewoon voor de S3 gaan. Toestel is gewoon beter, scherm helderder, toestel platter, en wordt voorlopig nog wel door Samsung ondersteund met firmware updates. Apple zorgt er bij iedere update voor dat oude toestellen minder goed werken (systeem wordt trager bij elke update), zodat je over 1-2 jaar een nieuwe wil/moet.
    Verder is het echt een kwestie van smaak. Vind je iOS fijn, wil je stabiliteit, en ga je nog meer Apple producten kopen of wil je zelf kunnen experimenteren en aanpassen? En verder wat Vinnie zegt: Probeer ze gewoon in de winkel uit!

  15. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Ik heb zelf de Samsung galaxy s3 En ik kan 1 ding zeggen over de telefoon. FANTASTISCH. vergeleken met de iphone 4 is het een monster. Je kan ook apps gratis downloaden zonder jailbreak of iets anders

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb zelf de Samsung galaxy s3 En ik kan 1 ding zeggen over de telefoon. FANTASTISCH. vergeleken met de iphone 4 is het een monster. Je kan ook apps gratis downloaden zonder jailbreak of iets anders

    Maar heb je dat over een maand a 2 nog ? Volgens mij wanneer je veel apps, muziek etc op je galaxy zet, wordt die fkkng slloom ? Ik heb dit wel door op mn galaxy plus, en vaak vastlopers etc. Volgens mij heeft dat met android te maken ?

    ik heb nog even klein lijstje met voor en nadelen gemaakt :

    iphone 4 :

    voordelen :
    IOS
    Synct samen met iPad
    Gebruiksvriendelijk
    Veel apps

    Nadelen :
    3,5 inch
    2 jaar op markt ( oud )

    Galaxy s3 :

    voordelen :
    Groot scherm
    Nieuw
    Open system
    Widgets etc

    Nadelen :
    Android
    Geen sync
    Weinig apps

    iPhone : 4+ 2-
    Galaxy s3 : 4+ 3-

  17. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Maar heb je dat over een maand a 2 nog ? Volgens mij wanneer je veel apps, muziek etc op je galaxy zet, wordt die fkkng slloom ? Ik heb dit wel door op mn galaxy plus, en vaak vastlopers etc. Volgens mij heeft dat met android te maken ?

    ik heb nog even klein lijstje met voor en nadelen gemaakt :

    iphone 4 :

    voordelen :
    IOS
    Synct samen met iPad
    Gebruiksvriendelijk
    Veel apps

    Nadelen :
    3,5 inch
    2 jaar op markt ( oud )

    Galaxy s3 :

    voordelen :
    Groot scherm
    Nieuw
    Open system
    Widgets etc

    Nadelen :
    Android
    Geen sync
    Weinig apps

    iPhone : 4+ 2-
    Galaxy s3 : 4+ 3-

    Nee hoor ik heb hem al 3 maanden en aardig al wat apps erop heb van de 11 gb nog 5 over en hij is nog heel erg snel dankzij de quadcore. En ja IOS is natuurlijk makkelijker te gebruiken (als jij een ipad hebt helemaal) maar Android had ik in 2 dagen wel aardig onder de knie. En wat bedoel je eigenlijk met geen sync? Ja sommige apps zijn nog niet beschikbaar voor de galaxy s3 maar ze komen wel 1 voor 1.

    EDIT: De Samsung Galaxy S plus heeft 1 core daar heeft het mee te maken. Mij vader heeft een Iphone 4 en die is ook wel sloom geworden na veel apps. En als je echt niet voor een galaxy s3 wil gaat kan je beter gaan voor een 4S of wachten tot Iphone 5 uit is.

  18. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Maar heb je dat over een maand a 2 nog ? Volgens mij wanneer je veel apps, muziek etc op je galaxy zet, wordt die fkkng slloom ? Ik heb dit wel door op mn galaxy plus, en vaak vastlopers etc. Volgens mij heeft dat met android te maken ?

    ik heb nog even klein lijstje met voor en nadelen gemaakt :

    iphone 4 :

    voordelen :
    IOS
    Synct samen met iPad
    Gebruiksvriendelijk
    Veel apps

    Nadelen :
    3,5 inch
    2 jaar op markt ( oud )

    Galaxy s3 :

    voordelen :
    Groot scherm
    Nieuw
    Open system
    Widgets etc

    Nadelen :
    Android
    Geen sync
    Weinig apps

    iPhone : 4+ 2-
    Galaxy s3 : 4+ 3-

    Weinig apps? Ja oke iPhone heeft er veel meer, maar android heeft er genoeg.
    En Android een nadeel? Dan moet je Android beter leren kennen. Bij mij loopt hij nooit vast.

  19. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    S3 for sure, waarom?

    1 – Android of IOS?? Android kan je met een simpele ‘gratis’ app alles (ja echt alles) gratis downloaden en waar je dan bij IOS je phone moet jailbreaken en gelijk garantie om is en vaak problemen ondervind.
    2 – Itunes – HDD?? IOS is via Itunes en dat is gewoon een groot nadeel en bij Android kan je het gebruiken om even snel een tekst bestandje omzetten zonder al teveel moeite.

    en nog meer maar batterij is 5%

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maar eerlijk gezegd ben ik nogal van de apple producten, ik heb momenteel een iPad en ipod touch. Beide bevallen me erg, en heb nog niet gehad dat ik me ermee verveeld. Nou lijkt mij een iphone erg handig, omdat ik al in bezit ben van andere apple producten. Maar zoals al eerder is aangegeven valt me een ding echt tegen :

    Ik ben bang dat ik al snel melding krijgt dat de iphone niet geupdate kan worden naar een nieuwe ios versie. ( ik heb dit nu met de ipod touch 3rd gen 8gb, die kan niet eens naar ios 5.0) maar hetzelfde geld voor mn galaxy s plus, die word ook niet geupdate naar ice cream sanwich 4.0. Echter krijg ik vaak de melding op mn ipod touc dat een bepaalde app niet werkt en dus niet gedownload kan worden.

    Maár omdat ik nogal van de apple bent,blijft de keuze og erg moeilijk. Of is dit gewoon even de stap van apple afzetten ? Ik weet idd dat ik bij de iphone niet teleur gesteld word, althans de eerste maanden want vanwege de ios update van hierboven. De s3 kan tegen vallen maar ook heel vett uitvallen.

    Kwa besturingsysteem zou ik al snel kiezen voor ios, maar kwa functionaliteiten en de hardware zou ik denk toch wel voor de s3 gaan.

  21. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Er zijn nog genoeg mensen die een 3G ofzoiets gebruiken dus het zal best een beetje meevallen. Ik denk dat de iPhone 4 nog wel een ruime tijd ondersteund wordt want ze verkopen tegenwoordig nogsteeds de 3GS, het zou wel erg slecht zijn als ze dan in een keer de 3GS en de 4 laten vallen bij iOS 6.0.

  22. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hmm ik heb ook een ipod touch 3 rd gen, 8 gb. Maar ook die werdt niet naar ios 5.0 geupdate… Sinds dien dacht ik wel : fuck apple. Maar al snel kreeg ik te horen dat ook mn telefoon ( galaxy s plus ) niet werdt geupdate naar android ICS 4.0. Sindsdien haat ik het echt om een ouder device te hebben, want er is niks rotter dan een device te hebben waar geen ondersteuning meer voor is. Ik kijk momenteel naar de volgende abbo’s waar ik een keuze tussen moet gaan maken :

    iPhone 4 :
    1. €18 per maand, eerste 12 maanden –> daarna € 37 iphone : €70 mb : 500
    2. €16 per maand, eerste 12 maanden –> daarna € 32 iPhone : € 120 mb : 200

    Galaxy s3 :
    1. €18 per maand, eerste 12 maanden –> daarna €37 galaxy s3 : €70 mb : 500 ( volgens mij alleen op typhone.nl –> wel van vodafone )

    iPhone 4s :
    1. €18 per maand, eerste 12 maanden –> daarna €37 iphone 4s : € 180 mb : 500

    Zo zie je dat de galaxy s3, inpreciepe net zo duur is als de iphone 4, maar de s3 wel nog maar 2 maanden ong op de markt is, en de iphone 2 jaar !!! Als ik zo de reacties door leest, zouden de meeste voor de s3 gaan. Maar ik ben bang dat er veel apple haters tussen zitten ? Ik kan het ook mis hebben hoor, maar vaak hoor je dat 😛 Dat maakt niet echt uit hoor !!! Maar ik ben benieuwd wat jullie vinden, als jullie zo de 3/4 abbonementen erbij zien. En dat de s3 alleen op typhone.nl is te bestellen, ik weet niet of het alleen online is of ook een winkel ? en/of deze s3 met dat abbonement ook te verkrijgen is in een vodafone winkel aangezien het een vodafone abbo is, maar niet op de site zelf van vodafone staat.

  23. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als Apple gebruiker maar niet per se een fanboy zeg ik je voor de laatste keer: S3 is een stuk beter dan de iPhone 4, dus je moet alleen voor een iPhone 4 gaan als jij per se een iOS toestel wilt hebben en niet per se hardwarematig het beste toestel wilt hebben.

    Als geld geen rol speelt zou ik voor een 4S gaan, anders is de S3 de betere koop voor het geld maar de 4 een fijnere telefoon.

    En houd de S3 eens in eigen handen, wellicbt bevalt het toestel je wel enorm goed.

  24. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat Vinnie zegt, als je moet kiezen tussen de iPhone 4 en de Galaxy S3 ga dan voor de S3. Maar als je moet kiezen tussen de 4S en de S3 ga dan voor de 4S.

    Ik ben zelf echt een iPhone persoon en gek op mn iPhone 4, maar als mijn abonement straks afloopt dan neem ik zeker een iPhone weer alleen natuurlijk wel een nieuwere. Maar momenteel is de 4 gewoon verouderd de 4S is eigenlijk de 4 met een upgrade maar wel een waardige upgrade. Als een abbo voor de S3 net zo duur is als voor de 4S, koop dan zeker een 4S (heb je ook siri:P). Wat ze al vaker hier hebben gezegd, loop gewoon een winkel binnen en vraag om een demo! Kan echt de doorslag geven.

  25. 1374 XP
    rva_96's avatar

    de s3 is alleen op typhone.nl te bestellen, ik weet niet of het alleen online is of ook een winkel ? en/of deze s3 met dat abbonement ook te verkrijgen is in een vodafone winkel aangezien het een vodafone abbo is, maar niet op de site zelf van vodafone staat. Ik hoop dat jullie misschien deze vragen weten of enige ervaring bij de winkel hebben ?

    Maar om terug te komen bij de iPhone, iphone heeft wel (veel) leukere accesoisres/hoesjes. Ik ging even op speurtoch en je hebt echt een masssaaale collectie op ebay. Wat ik erg vet vind, zoals glow in the dark hoesjes etc. Natuurlijk moet dit niet zo hangen aan je keuze, maar is wel leuk mee genomen !! Maar denken jullie dat de iPhone 4 nog 2 jaar wordt ondersteund ? kwa updates voor ios enzo ?

  26. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik denk wel dat de 4 over twee jaar tijd echt over is maar dat je de komende twee jaar bijna alle apps en iOS updates kan gebruiken. Sommige games die het meest vragen van het toestel zullen na verloop van tijd minder draaien maar de meeste apps zullen blijven werken. iOS wordt ongeveer om het jaar vernieuwd en ik verwacht dat je 4 nog wel meer dan twee jaar meegaat. Enig punt is wel dat ik bang ben dat bij iOS 6.0 en iOS 7.0 er een aantal dingen alleen op de 5 werken, en dat er dus een paar dingen zijn die de 4S en 4 niet meer draaien.

    Ik heb maandag weer een 4S en dat maakt mij ook weinig uit.

    Als je de 80-100 euro kan missen zou ik doorsparen voor een 4S, kan je dat echt niet missen ga dan gewoon voor een 4. Als je de keuze zo moeilijk vindt heb ik het idee dat je liever een toestel van Apple hebt dan de S3.

    Over de deal bij Typhone.nl, de Media Markt en dat soort winkels hebben de S3 vast en zeker werkend staan. Wil je toch even testen ga dan bij zo’n winkel langs en test de S3 even voordat je een definitieve keuze maakt. Online winkels zoals Typhone.nl hebben lagere overheadkosten (geen duur pand, energiekosten en veel personeel) en kunnen dus met lagere prijzen een geringe winst maken, vandaar dat je wellicht de actie niet zo goedkoop bij andere winkels vindt.

  27. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ben even op onderzoek uitgeweest, en het abbo van de s3 die ik helemaal boven aan hebt gegeven is alleen te krijgen op typhone.nl. Na onderzoek, lees ik veeel maar ook echt veel klachten over deze site, van levering tot garantie. Dus de s3 valt eigenlijk al af, omdat die op andere site’s allemaal 40+ is, en ik echt onder de €40 per maand wilt zitten.

    Het liefst wil ik ook de iPhone 5 halen, maar helaas zijn de abbo’s ( waarschijnlijk ) weer te duur voor mij en anders moet ik teveel bij betalen. Nou is momenteel de Iphone 4s ook nogal duur, en kan hem niet echt onder de 40 zien, tenzij ik 180 euro los betaal. Ik neem aan dat de iPhone 4 8 gb nogwel word geupgrade naar ios 6 ?

    Dus de keuze is eigenlijk al gevallen : de iphone, alleen nu moet ik nog kiezen tussen de 4 en 4s, aangezien de 4s (te) duur is. Zal de iPhone 4s abbonomenten niet dalen wanneer de iphone 5 is aangekondigd of te koop is ? want dan zou ik nog wel willen wachten.

    Het komt er nu op aan dat ik graag onder de 40€ per maand wilt zitten, en zo laag mogelijk wil bij betalen. Misschien hebben jullie nog enige tips of abbonementen die je gezien hebt ? zoja ben ik erg benieuwd

  28. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zal er niet te veel op gaan rekenen dat IOS6 ook op de iPhone 4 komt. Als die komt dan draait het lang niet zo soepel als op de 4S. Daarnaast zijn iPhone abonnementen hoofdzakelijk hetzelfde, alleen wanneer een toestel echt ouder is kan je een goedkopere afsluiten. Dus als de iPhone 5 uitkomt blijft de abbo van de 4S hetzelfde alleen de aanschafprijs zal dalen. Het is nog niet zeker wanneer de iPhone 5 uitkomt en de aanschafprijs zal waarschijnlijk rond 180 – 200 euro liggen bij een 2 jarig contract.

    Ik heb op T-mobile gekeken gezien ik daar zelf een abbo van heb en het mij goed bevalt:
    iPhone 4S – 150 belmin – onbeperkt sms – 1250mb limiet – 22.25 pm (eerste half jaar daarna 44.50) – toestel 120,-
    iPhone 4 – precies hetzelfde maar dan toestel prijs van 20,-

    Hou er wel rekening mee dat je bij de 4S het dubbele in geheugen hebt (16GB), beter scherm en betere processor.

  29. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    iOS 6.0 zal best werken op de iPhone 4, maar minder soepel dan op de 4S en zeker minder dan de 5.

    Kies voor de 4S als je kan, heb je het geld er echt niet voor over dan pas een 4 nemen. Je kan inderdaad even wachten tot de 5 uit is zodat je wellicht minder bij de 4S bijbetaalt.

  30. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik zal er niet te veel op gaan rekenen dat IOS6 ook op de iPhone 4 komt. Als die komt dan draait het lang niet zo soepel als op de 4S. Daarnaast zijn iPhone abonnementen hoofdzakelijk hetzelfde, alleen wanneer een toestel echt ouder is kan je een goedkopere afsluiten. Dus als de iPhone 5 uitkomt blijft de abbo van de 4S hetzelfde alleen de aanschafprijs zal dalen. Het is nog niet zeker wanneer de iPhone 5 uitkomt en de aanschafprijs zal waarschijnlijk rond 180 – 200 euro liggen bij een 2 jarig contract.

    Ik heb op T-mobile gekeken gezien ik daar zelf een abbo van heb en het mij goed bevalt:
    iPhone 4S – 150 belmin – onbeperkt sms – 1250mb limiet – 22.25 pm (eerste half jaar daarna 44.50) – toestel 120,-
    iPhone 4 – precies hetzelfde maar dan toestel prijs van 20,-

    Hou er wel rekening mee dat je bij de 4S het dubbele in geheugen hebt (16GB), beter scherm en betere processor.

    This al bevestigd orr dat ie op iphone 4 komt ook op de 3GS en de 4S

  31. 1374 XP
    rva_96's avatar

    This al bevestigd orr dat ie op iphone 4 komt ook op de 3GS en de 4S

    Maar het was ook bevestigd dat ios 5 naar ipod 3de gen zou komen, ik heb hier de ipod touc 3g 8gb liggen maar helaas nooit een update naar ios 5 gekregen. Omdat de 8gb nog onder de 2de generatie zou vallen…. Misschien is dat hetzelfde verhaal bij iphone 4 8gb ?

  32. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik mag een wat duurdere abbo nemen, die na 12 maanden 50 euro gaat kosten, dus ik kan zowel voor de 4s als de s3 gaan. ( Wel bij HI, aangezien we niet zo veel zin in hebben met moeilijk gedoe met overstappen, en 4 maanden te wachten ) Maar nou hebben beide apparaten een micro sim. Maar ik neem dan mn moeders telefoon over, maar ze wilt haar eigen nummer behouden, is het mogelijk om mijn simkaart dan in een micro sim te krijgen ? ( zonder zelf erin te hoeven knippen )

  33. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik mag een wat duurdere abbo nemen, die na 12 maanden 50 euro gaat kosten, dus ik kan zowel voor de 4s als de s3 gaan. ( Wel bij HI, aangezien we niet zo veel zin in hebben met moeilijk gedoe met overstappen, en 4 maanden te wachten ) Maar nou hebben beide apparaten een micro sim. Maar ik neem dan mn moeders telefoon over, maar ze wilt haar eigen nummer behouden, is het mogelijk om mijn simkaart dan in een micro sim te krijgen ? ( zonder zelf erin te hoeven knippen )

    bij de telefoonwinkel kun je m laten knippen en de buitenkant kun je dan houden voor als je m ooit nodig hebt

  34. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Of je kunt eventueel voor jezelf een Micro sim bestellen bij de winkel van je telefoonmerk (of via de Klantenservice)

  35. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ga het dan wel even vragen wanneer ik hem verleng ^^ miss bestel ik hem ook wel via de site. Maar ik ga de eerste 12 maanden 25 euro betalen, daarna 50. Kan ik voor dit bedrag ook niet gewoon een iphone 5 halen ( als die uitkomt ) ?? of zijn die abbonement van de iphone 5 dan nog duurder. Ik bestel bij hi, dus er komen er sws geen extra kosten bij alleen dat toestellease.

  36. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Na mijn mening beide toestellen NIET halen. Ik zou gaan voor de Sony Xperia S, na mijn mening ook veel en veel fijner als de Samsung Galaxy S3 ( ja ik had hem maar gelijk weer verkocht KUT toestel ) en Iphone ben ik niet zo fan van 🙂

  37. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga waarschijnlijk de Samsung Galaxy Note 2 halen. Ik wou eerst de SIII, maar deze Note 2 lijkt mij beter. 😛

  38. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Guys, ik heb gister mijn nieuwe toestel opgehaald in de hi winkel. En het iss geworden……..rapapapap………..

    IPhone 4s, en na een dagje al gebruik ervan hebben te mogen maken ben ik erg blij met mijn keuze !!! Thanks voor al jullie help btw.

  39. 636 XP
    klapper's avatar

    Guys, ik heb gister mijn nieuwe toestel opgehaald in de hi winkel. En het iss geworden……..rapapapap………..

    IPhone 4s, en na een dagje al gebruik ervan hebben te mogen maken ben ik erg blij met mijn keuze !!! Thanks voor al jullie help btw.

    succes!
    Ik hoop voor jouw dat de rest van al je keuze’s in je leven een stuk soepeler lopen :p

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Guys, ik heb gister mijn nieuwe toestel opgehaald in de hi winkel. En het iss geworden……..rapapapap………..

    IPhone 4s, en na een dagje al gebruik ervan hebben te mogen maken ben ik erg blij met mijn keuze !!! Thanks voor al jullie help btw.

    Handig, als je 1 a 2 weken had gewacht was de iPhone 5 uit geweest en zou je de iPhone 4S veel goedkoper kunnen aanschaffen. (Abbo en los) ;$

  41. 2457 XP
    peyj's avatar

    Handig, als je 1 a 2 weken had gewacht was de iPhone 5 uit geweest en zou je de iPhone 4S veel goedkoper kunnen aanschaffen. (Abbo en los) ;$

    Abbo zijn voor iPhones vaak hetzelfde met uitzondering van de oudere toestellen. Aanschafprijs 4S zou nog niet zo heel erg verlaagd worden, gezien het toestel zelf nog niet zo heel oud is. Ik ga zelf waarschijnlijk de iPhone 5 binnenkort bestellen, mn abbo loopt toch volgende maand af;).

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Abbo zijn voor iPhones vaak hetzelfde met uitzondering van de oudere toestellen. Aanschafprijs 4S zou nog niet zo heel erg verlaagd worden, gezien het toestel zelf nog niet zo heel oud is. Ik ga zelf waarschijnlijk de iPhone 5 binnenkort bestellen, mn abbo loopt toch volgende maand af;).

    De iPhone 5 is nu even duur als de 4S was, en de 4S is nu $100 goedkoper dan de iPhone 5. 😛 Check Apple.com maar.

    De iPhone 5 lijkt mij ook wel vet, maar ik wou misschien de Samsung Galaxy Note 2 al kopen omdat een grotere Smartphone die je kan modden wel handig is voor m’n opleiding en gewoon vet is. 😛

  43. 1374 XP
    rva_96's avatar

    De iPhone 5 is nu even duur als de 4S was, en de 4S is nu $100 goedkoper dan de iPhone 5. 😛 Check Apple.com maar.

    De iPhone 5 lijkt mij ook wel vet, maar ik wou misschien de Samsung Galaxy Note 2 al kopen omdat een grotere Smartphone die je kan modden wel handig is voor m’n opleiding en gewoon vet is. 😛

    Maar als de prepaid prijs daalt, is het niet meteen zeker of de abbonementen dan ook dalen he 😉

  44. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar als de prepaid prijs daalt, is het niet meteen zeker of de abbonementen dan ook dalen he 😉

    Ik heb het over de abbo prijzen. xD Waarom zou je een Super Smartphone prepaid willen? Dan heb je er toch totaal eigenlijk niks aan..? xD (m.u.v. Vodafone i.c.m. Blox natuurlijk)

    Maar op Apple.com staat dat de 4S $100 goedkoper is dan de 5, i.c.m. een 2 jarig abbonoment. Check maar, haha. 😉

  45. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb het over de abbo prijzen. xD Waarom zou je een Super Smartphone prepaid willen? Dan heb je er toch totaal eigenlijk niks aan..? xD (m.u.v. Vodafone i.c.m. Blox natuurlijk)

    Maar op Apple.com staat dat de 4S $100 goedkoper is dan de 5, i.c.m. een 2 jarig abbonoment. Check maar, haha. 😉

    Oh oke 🙂 nouja kan nu toch niet meer terug ofzo, wel weer een leerpuntje voor de volgende keer 😀 ps: ik vind de iphone 4s wel een chill toestel maar heel eerlijk gezegd ben ik niet echt weg geblazen wat ik toch wel beetje had gehoopt, misschien omdat je al snel aan ios went ofzo ?

  46. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb zelf de Samsung galaxy s3 En ik kan 1 ding zeggen over de telefoon. FANTASTISCH. vergeleken met de iphone 4 is het een monster. Je kan ook apps gratis downloaden zonder jailbreak of iets anders

    nou nou niet gaan overdrijven he;) de S3 is namelijk een half APPLE product:) alleen dan van plastic^^

    Ik heb een Samsung,Htc gehad en heb nu een jaar een Iphone 4 en ik wil echt niks anders meer! Vooral nu de Iphone 5 eraan komt!
    Samsung is kwa specs goed maar de rest en de bouw van de telefoon is telleurstellend, Htc daarin tegen heeft betere bouw dan Samsung en kwa specs ook niet onder doet aan de S3,

    Iphone 4 is gewoon een top toestel en die makkelijk werkt en fijn in de hand ligt, De bouw en uiterlijk is ook mooi!

    Mja ieder zijn keus en zijn mening.

    Guys, ik heb gister mijn nieuwe toestel opgehaald in de hi winkel. En het iss geworden……..rapapapap………..

    IPhone 4s, en na een dagje al gebruik ervan hebben te mogen maken ben ik erg blij met mijn keuze !!! Thanks voor al jullie help btw.

    Goede keus kerel;) hij zal je niet telleurstellen:)

    De iPhone 5 is nu even duur als de 4S was, en de 4S is nu $100 goedkoper dan de iPhone 5. 😛 Check Apple.com maar.

    De iPhone 5 lijkt mij ook wel vet, maar ik wou misschien de Samsung Galaxy Note 2 al kopen omdat een grotere Smartphone die je kan modden wel handig is voor m’n opleiding en gewoon vet is. 😛

    moet je er wel en tas bij kopen^^:P

  47. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    S3 zou het op kunnen nemen tegen iPhone 5 — dus ik ga voor S3