Forum

Topic: iPhone 5, ga jij hem halen?

Anoniem's avatar

De iPhone 5 is een paar dagen geleden dan eindelijk aangekondigd. Wat vooral opvalt aan de iPhone 5 is het grotere 4″ Retina scherm en de nieuwe Lightning Connector.

Hoewel het design van de nieuwe iPhone erg veel weg heeft van de iPhone 4 en 4S, is er toch wel het een en ander gewijzigd, behalve de grootte. Zo is de achterzijde van de iPhone 5 van een ander materiaal gemaakt, wat er erg vet uitziet, en is de zijkant van de iPhone 5 dit keer ook in de kleur van de iPhone zelf, en niet aluminium grijs. Ook is de rand schuin “afgezaagd”, i.p.v. recht “afgezaagd”. Verder is de iPhone 5 met 7,6mm enorm dun. Dat is ongeveer even dun als de iPod Touch 4th generation. (7,2mm) Dit terwijl de iPhone 4 en 4S beiden 9,3mm dik zijn.

Technische specificaties:

Colors:
Black & Slate
White & Silver

Price & Capacity:
16GB = $199*
32GB = $299*
64GB = $399*
(*i.c.m. 2 jarig abbo)

Size and Weight:
Height: 4.87 inches (123.8 mm)
Width: 2.31 inches (58.6 mm)
Depth: 0.30 inch (7.6 mm)
Weight: 3.95 ounces (112 grams)

Cellular and Wireless:
• GSM model A1428*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 4 and 17)
• CDMA model A1429*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5, 13, 25)
• GSM model A1429*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5)
• 802.11a/b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4GHz and 5GHz)
• Bluetooth 4.0 wireless technology

Location:
• Assisted GPS and GLONASS
• Digital compass
• Wi-Fi
• Cellular

Display:
• Retina display
• 4-inch (diagonal) widescreen Multi-Touch display
• 1136-by-640-pixel resolution at 326 ppi
• 800:1 contrast ratio (typical)
• 500 cd/m2 max brightness (typical)
• Fingerprint-resistant oleophobic coating on front
• Support for display of multiple languages and characters simultaneously

Camera, Photos and Video:
• 8-megapixel iSight camera
• Panorama
• Video recording, HD (1080p) up to 30 frames per second with audio
• FaceTime HD camera with 1.2MP photos and HD video (720p) up to 30 frames per second
• Autofocus
• Tap to focus video or still images
• Face detection in video or still images
• LED flash
• Improved video stabilization
• Photo and video geotagging

Power and Battery:
• Built-in rechargeable lithium-ion battery
• Charging via USB to computer system or power adapter
• Talk time: Up to 8 hours on 3G
• Standby time: Up to 225 hours
• Internet use: Up to 8 hours on 3G, up to 8 hours on LTE, up to 10 hours on Wi-Fi
• Video playback: Up to 10 hours
• Audio playback: Up to 40 hours

Audio Playback:
• Audio formats supported: AAC (8 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), HE-AAC, MP3 (8 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, 4, Audible Enhanced Audio, AAX, and AAX+), Apple Lossless, AIFF, and WAV
• User-configurable maximum volume limit

TV and Video:
• AirPlay Mirroring to Apple TV support at 720p
• AirPlay video streaming to Apple TV (3rd generation) at up to 1080p and Apple TV (2nd generation) at up to 720p
• Video formats supported: H.264 video up to 1080p, 30 frames per second, High Profile level 4.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format

Headphones:
• Apple EarPods with Remote and Mic
• Storage and travel case

Sensors:
• Three-axis gyro
• Accelerometer
• Proximity sensor
• Ambient light sensor

In the Box:
• iPhone 5
• Apple EarPods with Remote and Mic
• Lightning to USB Cable
• USB Power Adapter
• Documentation

Uiteraard niet te vergeten dat de iPhone 5 op iOS6 draait, met meer dan 200 nieuwe features. De iPhone 5 zal vanaf 28 September in Nederland verkrijgbaar zijn voor nog onbekende prijs.

Nou zijn mijn vragen aan jullie: ”Wat vinden jullie van de iPhone 5?” en ”ga jij hem halen?”

Persoonlijk zit ik heel erg te twijfelen tussen de iPhone 5 en Galaxy Note 2. Ik wacht dus nog even af om te zien welke als beste uit de bus komt. Ik wil de iPhone 5 o.a. graag omdat iOS gewoon net iets soepeler loopt dan Android omdat er nog relatief veel bugs in Android zitten, en ik gewent ben aan iOS. En ik wil de Galaxy Note 2 o.a. graag vanwege het grotere (5,55″) scherm dat erg handig kan zijn in mijn persoonlijke geval.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

42 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb een 4 op het moment maar vind het niet echt de moeite waard om hiervoor 700eu neer te tellen =p. Wacht wel gewoon tot me abbo over is.

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb een 4S maar moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Het is een mooi toestel maar de verbeteringen die Apple doorvoert zijn erg voorspelbaar en het echt vernieuwende is al lang weg.

    Dat terzijde is het wel weer een evolutie van de iPhone en zal dit waarschijnlijk weer een toptelefoon zijn voor mensen die graag met iOS werken. Ik ben alleen niet om ver geblazen, terwijl ik dat toch wat hoopte.

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Misschien wel, KPN Abbo, met onbeperkt Internet wat zou dat ongeveer kunnen kosten per maand?
    En kan ik de Sim kaart van m’n oude telefoon ( Samsung Star xD ) in deze kunnen doen?

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien wel, KPN Abbo, met onbeperkt Internet wat zou dat ongeveer kunnen kosten per maand?
    En kan ik de Sim kaart van m’n oude telefoon ( Samsung Star xD ) in deze kunnen doen?

    KPN is zo ongeveer de aller duurste abbo provider in Nederland kerel… 😛 Sowieso dik 60 euro per maand ofzo als je er een beetje internet en belminuten bij wilt hebben.

    En het antwoord op je tweede vraag: nee. In de iPhone 5 moet een nano-sim. In de Samsung Star een normale sim.

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    KPN is zo ongeveer de aller duurste abbo provider in Nederland kerel… 😛 Sowieso dik 60 euro per maand ofzo als je er een beetje internet en belminuten bij wilt hebben.

    En het antwoord op je tweede vraag: nee. In de iPhone 5 moet een nano-sim. In de Samsung Star een normale sim.

    Oh ok nee ik had een Sim Kaart van KPN in mn Star dus dacht ik meteen aan dat abbonnement. Maarja jammer dan dat ik oude shit dan opnieuw moet doen enzo. 😉
    Ja ok ik dacht rond de 50 we zullen zien. 😛

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bijvoorbeeld: galaxy S3 is het eerste jaar 36,50 per maand bij KPN, en het jaar daarna 54 per maand bij een 2 jarig contract met 1GB internet en 250 belminuten/sms. Je betaalt dan dus 1086 euro voor die telefoon over 2 jaar tijd. 😛

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ga het loskopen en er een sim only in zetten:)

  8. 636 XP
    klapper's avatar

    http://store.storeimages.cdn-apple.com/2862/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/2012-iphone5-gallery6-zoom?wid=2000&hei=1200&fmt=jpeg&qlt=80&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

    De iPhone 5 is een paar dagen geleden dan eindelijk aangekondigd. Wat vooral opvalt aan de iPhone 5 is het grotere 4″ Retina scherm en de nieuwe Lightning Connector.

    http://store.storeimages.cdn-apple.com/2862/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/2012-iphone5-gallery2-zoom?wid=2000&hei=1200&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

    Hoewel het design van de nieuwe iPhone erg veel weg heeft van de iPhone 4 en 4S, is er toch wel het een en ander gewijzigd, behalve de grootte. Zo is de achterzijde van de iPhone 5 van een ander materiaal gemaakt, wat er erg vet uitziet, en is de zijkant van de iPhone 5 dit keer ook in de kleur van de iPhone zelf, en niet aluminium grijs. Ook is de rand schuin “afgezaagd”, i.p.v. recht “afgezaagd”. Verder is de iPhone 5 met 7,6mm enorm dun. Dat is ongeveer even dun als de iPod Touch 4th generation. (7,2mm) Dit terwijl de iPhone 4 en 4S beiden 9,3mm dik zijn.

    Technische specificaties:

    Colors:
    Black & Slate
    White & Silver

    Price & Capacity:
    16GB = $199*
    32GB = $299*
    64GB = $399*
    (*i.c.m. 2 jarig abbo)

    Size and Weight:
    Height: 4.87 inches (123.8 mm)
    Width: 2.31 inches (58.6 mm)
    Depth: 0.30 inch (7.6 mm)
    Weight: 3.95 ounces (112 grams)

    Cellular and Wireless:
    • GSM model A1428*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 4 and 17)
    • CDMA model A1429*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5, 13, 25)
    • GSM model A1429*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5)
    • 802.11a/b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4GHz and 5GHz)
    • Bluetooth 4.0 wireless technology

    Location:
    • Assisted GPS and GLONASS
    • Digital compass
    • Wi-Fi
    • Cellular

    Display:
    • Retina display
    • 4-inch (diagonal) widescreen Multi-Touch display
    • 1136-by-640-pixel resolution at 326 ppi
    • 800:1 contrast ratio (typical)
    • 500 cd/m2 max brightness (typical)
    • Fingerprint-resistant oleophobic coating on front
    • Support for display of multiple languages and characters simultaneously

    Camera, Photos and Video:
    • 8-megapixel iSight camera
    • Panorama
    • Video recording, HD (1080p) up to 30 frames per second with audio
    • FaceTime HD camera with 1.2MP photos and HD video (720p) up to 30 frames per second
    • Autofocus
    • Tap to focus video or still images
    • Face detection in video or still images
    • LED flash
    • Improved video stabilization
    • Photo and video geotagging

    Power and Battery:
    • Built-in rechargeable lithium-ion battery
    • Charging via USB to computer system or power adapter
    • Talk time: Up to 8 hours on 3G
    • Standby time: Up to 225 hours
    • Internet use: Up to 8 hours on 3G, up to 8 hours on LTE, up to 10 hours on Wi-Fi
    • Video playback: Up to 10 hours
    • Audio playback: Up to 40 hours

    Audio Playback:
    • Audio formats supported: AAC (8 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), HE-AAC, MP3 (8 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, 4, Audible Enhanced Audio, AAX, and AAX+), Apple Lossless, AIFF, and WAV
    • User-configurable maximum volume limit

    TV and Video:
    • AirPlay Mirroring to Apple TV support at 720p
    • AirPlay video streaming to Apple TV (3rd generation) at up to 1080p and Apple TV (2nd generation) at up to 720p
    • Video formats supported: H.264 video up to 1080p, 30 frames per second, High Profile level 4.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format

    Headphones:
    • Apple EarPods with Remote and Mic
    • Storage and travel case

    Sensors:
    • Three-axis gyro
    • Accelerometer
    • Proximity sensor
    • Ambient light sensor

    In the Box:
    • iPhone 5
    • Apple EarPods with Remote and Mic
    • Lightning to USB Cable
    • USB Power Adapter
    • Documentation

    Uiteraard niet te vergeten dat de iPhone 5 op iOS6 draait, met meer dan 200 nieuwe features. De iPhone 5 zal vanaf 28 September in Nederland verkrijgbaar zijn voor nog onbekende prijs.

    Nou zijn mijn vragen aan jullie: ”Wat vinden jullie van de iPhone 5?” en ”ga jij hem halen?”

    Persoonlijk zit ik heel erg te twijfelen tussen de iPhone 5 en Galaxy Note 2. Ik wacht dus nog even af om te zien welke als beste uit de bus komt. Ik wil de iPhone 5 o.a. graag omdat iOS gewoon net iets soepeler loopt dan Android omdat er nog relatief veel bugs in Android zitten, en ik gewent ben aan iOS. En ik wil de Galaxy Note 2 o.a. graag vanwege het grotere (5,55″) scherm dat erg handig kan zijn in mijn persoonlijke geval.

    In het begin zaten er best wat bugs in android maar nu toch niet meer?
    Alle android telefoons en tablets lopen als een zonnetje.
    En mocht het je toch niet bevalllen dan kan je m altijd rooten en er custom software opzetten!
    Maar bij iphone werkt het allemaal gewoon degelijk en het past in je broekzak dat kan je van die galaxy note niet zeggen dat ding is te groot vind ik voor een telefoon.
    Wat ik btw wel gierig vind van de iphone 5 is dat je een losse adaptor erbij moet kopen om al je oude zooi te laten passen, het is jammer dat ze die er niet gratis bij leveren.

  9. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik heb de iPhone 4, en vergeleken daarmee is het zeker de 700 euro niet waard. Maar als je nog niet in het bezit bent van een iPhone zou ik hem zeker kopen, ziet er erg vet uit iig.

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/263894_281044198678376_829199117_n.jpg

    Nee, ik ga er niet voor. Ben nooit echt een Apple fan geweest, en ze moeten wel met wat heel spectaculairs komen om mij over te halen.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    In het begin zaten er best wat bugs in android maar nu toch niet meer?
    Alle android telefoons en tablets lopen als een zonnetje.
    En mocht het je toch niet bevalllen dan kan je m altijd rooten en er custom software opzetten!
    Maar bij iphone werkt het allemaal gewoon degelijk en het past in je broekzak dat kan je van die galaxy note niet zeggen dat ding is te groot vind ik voor een telefoon.
    Wat ik btw wel gierig vind van de iphone 5 is dat je een losse adaptor erbij moet kopen om al je oude zooi te laten passen, het is jammer dat ze die er niet gratis bij leveren.

    Nja, ik bedoel met relatief veel bugs dat er iets minder bugs in iOS zitten. 😛

    Maar ik denk wel dat die Galaxy Note 2 in m’n broekzak past hoor. De Galaxy Note 1 paste ook in mijn broekzak, en de Note 2 is ongeveer even groot. Maar oke, ik heb dan ook grote broekzakken. 😛

    En ik vind het idd ook gierig dat je die adapter er bij “moet” kopen voor 29 [!!!] euro, wil je dat je iPhone 5 compatibel is en blijft met je andere accessoires…

    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/263894_281044198678376_829199117_n.jpg

    Nee, ik ga er niet voor. Ben nooit echt een Apple fan geweest, en ze moeten wel met wat heel spectaculairs komen om mij over te halen.

    Haha, dikke Samsung propaganda die poster. xD Ze noemen alle speciale dingen die de S3 wel heeft maar de iPhone 5 niet, terwijl ze niet alle speciale dingen noemen die de iPhone 5 wel heeft en de S3 niet…

    Maar ik ben ook geen Apple fan, totaal niet, heb alleen een iPod Touch 4G (en iPod Touch 1G) en iPad 2 vanwaar ik gewend ben aan iOS. 😛 Met Android heb ik ook wel ervaring, maar iOS reageert net iets sneller en is net wat logischer in elkaar gezet, + je hebt elk jaar 1 nieuwe versie voor alle laatste 3 iOS apparaten per soort (iPhone, iPod Touch, iPad), i.p.v. voor heel veel telefoons en tablets een andere soort Android OS. Vandaar dat er ook net wat meer bugs in Android zitten, al spreek ik dan niet over de nieuwste versie. 😛

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb een 4 en mag over jaar mn abbo verlengen dan neem ik de 5 zonder twijfel:)

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha, dikke Samsung propaganda die poster. Ze noemen alle speciale dingen die de S3 wel heeft maar de iPhone 5 niet, terwijl ze niet alle speciale dingen noemen die de iPhone 5 wel heeft en de S3 niet…

    Daar ben ik het natuurlijk 1000% mee eens, natuurlijk heeft de iPhone 5 veel meer opties, maar dit was een leuke afmaker xD

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Daar ben ik het natuurlijk 1000% mee eens, natuurlijk heeft de iPhone 5 veel meer opties, maar dit was een leuke afmaker xD

    Haha ja. xD

    Maar ik ben er denk ik uit, ik ga voor de iPhone 5. 😀 Heb nu een aantal mensen om hun mening gevraagd en ik krijg in 100% van de gevallen te horen dat ik voor de iPhone moet gaan. 😛 Persoonlijk heb ik ook meer met iOS, dus dat komt dan goed uit. 🙂

    Ik ga hem volgende maand halen denk ik. 😛

  15. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik sta bij T-Mobile al op hun lijstje.. Volgende maand loopt mn contract af, dus de iPhone 5 komt precies op tijd :D. Ga wel voor de zwarte.

  16. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Ik ga voor een 4S, nadat deze uit is. Dat is zo’n 200€ verschil en de 4S lijkt me gewoon een goed apparaat, die ook nog eens draait op iOS 6 straks!

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga voor een 4S, nadat deze uit is. Dat is zo’n 200€ verschil en de 4S lijkt me gewoon een goed apparaat, die ook nog eens draait op iOS 6 straks!

    Het verschil is zo ongeveer 100 euro. Apple producten, vooral iPhones e.d, blijven altijd ongeveer 2 à 3 jaar lang sinds de release redelijk duur.

    Maar oké, de 4S is ook goed en je bent waarschijnlijk ook op het abbonoment misschien wel wat goedkoper uit. 😛

  18. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Volgend jaar in april loopt mijn abbo af. Dan stap ik over op de 5. Android toestellen zijn mooi, maar heb een hekel aan het merk Samsung. Geen goede ervaringen mee. HTC kan dan ook nog, maar ik vind iOS erg fijn werken. Verder jammer dat het design niet erg veranderd is en er moet sowieso een case omheen. Anders heb je snel een kapot scherm… Daar denken ze echt niet over na bij Apple. 🙁

  19. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vanmiddag besteld bij T-mobile (via contractverlenging), nu 2-3 weekjes wachten :).

    @faunus, ik weet niet wat jij me je telefoon doet, maar mijn iPhone heeft nog onbeschadigd scherm. Alleen twee krasjes, verder niks. Een case is niet nodig, zolang er normaal je telefoon omgaat. Ik zie sommige met hun telefoon smijten en gooien dan is het gewoon afwachten op een kapot scherm.

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Echt he, sommige mensen smijten gewoon met hun mobiel of gooien er mee over haha, gister zag ik zelfs 2 mensen met hun mobiel voetballen uhuuu. Dan vraag je er gewoon om inderdaad. Ik heb momenteel de 4s en ben wel lij dat ik de 4s heb genomen plaats van de 4. Aangezien je nu steeds meer opties krijgt die zich onderscheiden van de 4, en er geen verschillen kwa software zijn met de 4s en de 5. Zoals siri, panorama fotos etc niet echt dat je het nodig hebt ofzo maar sommige dingen komen altijd wel een keer van pas.

  21. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanmiddag besteld bij T-mobile (via contractverlenging), nu 2-3 weekjes wachten :).

    @faunus, ik weet niet wat jij me je telefoon doet, maar mijn iPhone heeft nog onbeschadigd scherm. Alleen twee krasjes, verder niks. Een case is niet nodig, zolang er normaal je telefoon omgaat. Ik zie sommige met hun telefoon smijten en gooien dan is het gewoon afwachten op een kapot scherm.

    Of er mee voetballen 😀

    xD

    Oh haha zag de comment boven mij niet maar het is wel grappig met een hele oude telefoon. 😛

    Maar ja iPhone 5 is wel leuk maar zo kun je blijven kopen, straks is het niks meer, puur marketing, over paar jaar heb je weer een veel betere.
    Dusja, ik ga wss voor een iets mindere maar nog steeds met functies die ik wil en geen andere troep.

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    De iphone 5 is binnen en wauw wat een phone ligt echt lekker in de hand!

  23. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Jaaalllooeersss !!! Ik heb nu net de 4s, ben er erg blij mee 😀

  24. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Jaaalllooeersss !!! Ik heb nu net de 4s, ben er erg blij mee 😀

    Had zelf een 3GS vandaar de upgrade. Als ik de 4s als jou had zou ik de upgrade niet eens overwegen. 700 euro is best veel voor een phone maarja…

  25. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Had zelf een 3GS vandaar de upgrade. Als ik de 4s als jou had zou ik de upgrade niet eens overwegen. 700 euro is best veel voor een phone maarja…

    Haha nee idd, ben ook niet van plan om over te stappen. Het enige voordeel wat ik erin zou zien is het grotere scherm, maar daar heb ik geen 700 euro voor over. Als ik een 3gs had, had ik het ook overwogen omdat de ondersteuning ook stukke minder dan is etc.

  26. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar uuhm, de iPhone 5 is 750 euro.. Haha. Just Saying. 😛

  27. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Maar uuhm, de iPhone 5 is 750 euro.. Haha. Just Saying. 😛

    http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/apple/apple-iphone-5-16-gb
    Just Saying:p

  28. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Las vanmorgen in de krant dat er snel krassen op komen. Merk jij dit ook Said of is dat gewoon onzin?

  29. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/apple/apple-iphone-5-16-gb
    Just Saying:p

    Lol, die site ken ik niet. 😛 Maar welk abbo heb jij dan en hoe kan jij je iPhone 5 dagen voor de NL release hebben?

  30. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Las vanmorgen in de krant dat er snel krassen op komen. Merk jij dit ook Said of is dat gewoon onzin?

    Bij mij is er nog geen krasje te bekennen!

    Lol, die site ken ik niet. 😛 Maar welk abbo heb jij dan en hoe kan jij je iPhone 5 dagen voor de NL release hebben?

    Borderlinx via de UK bij de apple store. Krijg je een fictief adres in de uk en sturen ze het door naar jou:)
    Heb er gewoon een sim only ingezet kom je vele malen goedkoper uit dan die dure abbo’s

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bij mij is er nog geen krasje te bekennen!

    Borderlinx via de UK bij de apple store. Krijg je een fictief adres in de uk en sturen ze het door naar jou:)
    Heb er gewoon een sim only ingezet kom je vele malen goedkoper uit dan die dure abbo’s

    Huh, hoeveel betaal je ongeveer in totaal dan? (Telefoonkosten + Totale abbo kosten)

    Bij T-Mobile zou ik namelijk 1250 euro kwijt zijn in totaal na een 2 jarig abonnement met 1.5GB. 😛

  32. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    14 euro per maand voor 250 min/sms en 500MB internet (sim only)
    tel was 700 incl borderlinx shipping. Dus 14×28+700=1036 euro.

    Als ik zou wachten voor de NL Release €1015

    In jouw geval MR Patty zou je 6×24 euro extra betalen voor die 1.5GB internet.

  33. 2457 XP
    peyj's avatar

    Voor mijn 150 min/sms met 1250 MB met daarbij gratis onbeperkt internet (wordt de snelheid gewoon omlaag gedraaid..) ben ik na 2 jaar 1185 kwijt. Vind ik niet zo heel gek, gezien ik toch vaak gebruik maak van 3G (oke 1250mb haal je lastig :P).

  34. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Voor mijn 150 min/sms met 1250 MB met daarbij gratis onbeperkt internet (wordt de snelheid gewoon omlaag gedraaid..) ben ik na 2 jaar 1185 kwijt. Vind ik niet zo heel gek, gezien ik toch vaak gebruik maak van 3G (oke 1250mb haal je lastig :P).

    Idd dat haal je heel moeilijk. Maarja een sim only blijft het beste als je het geld op dat moment hebt kom je uiteindelijk vele malen goedkoper uit. Heb je dat niet is een abbo gewoon gunstig!

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    14 euro per maand voor 250 min/sms en 500MB internet (sim only)
    tel was 700 incl borderlinx shipping. Dus 14×28+700=1036 euro.

    Als ik zou wachten voor de NL Release €1015

    In jouw geval MR Patty zou je 6×24 euro extra betalen voor die 1.5GB internet.

    Ja ok, dat scheelt wel heel wat… Maar bij welke provider zit je dan? 😛

    Voor mijn 150 min/sms met 1250 MB met daarbij gratis onbeperkt internet (wordt de snelheid gewoon omlaag gedraaid..) ben ik na 2 jaar 1185 kwijt. Vind ik niet zo heel gek, gezien ik toch vaak gebruik maak van 3G (oke 1250mb haal je lastig :P).

    En bij welke provider zit jij? 😛

    Ik haal 1250mb makkelijk. Ik moet 4 à 5 keer per week met de bus naar school en weer terug (50 minuten heen, 50 minuten terug) en ik kijk dan heel veel YouTube filmpjes, haha. 😉

  36. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Volgend jaar in april loopt mijn abbo af. Dan stap ik over op de 5. Android toestellen zijn mooi, maar heb een hekel aan het merk Samsung. Geen goede ervaringen mee. HTC kan dan ook nog, maar ik vind iOS erg fijn werken. Verder jammer dat het design niet erg veranderd is en er moet sowieso een case omheen. Anders heb je snel een kapot scherm… Daar denken ze echt niet over na bij Apple. 🙁

    Wat dacht je van Sony? Een relatief onbekende speler op de markt, maar sinds ze Ericsson hebben overgenomen zijn de telefoons volledig gerelaunched. Ze timmeren goed aan de weg en proberen de banden met Google nauw aan te halen om zo de telefoons nog beter te maken. Een voorbeeld de Xperia S is de eerste niet Nexus phone in het open source project van Google. Ik heb zelf ook veel problemen met Samsung gehad en ben dus overgestapt op de Xperia S, je moet van het design houden maar ik vind het een pracht telefoon.

  37. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ja ok, dat scheelt wel heel wat… Maar bij welke provider zit je dan? 😛

    En bij welke provider zit jij? 😛

    Ik haal 1250mb makkelijk. Ik moet 4 à 5 keer per week met de bus naar school en weer terug (50 minuten heen, 50 minuten terug) en ik kijk dan heel veel YouTube filmpjes, haha. 😉

    T-Mobile 😛

  38. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ik heb hem ook al ston vanochtend als enige gelukkig een half uurtje voor de nieuwe iphone 😀

  39. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Voor degene met een iPhone, bezoek dan onze zustersite AppleSpot.nl voor dagelijks Apple-nieuws 🙂

  40. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Voor degene met een iPhone, bezoek dan onze zustersite AppleSpot.nl voor dagelijks Apple-nieuws 🙂

    Dat doe ik al iedere dag 😀 vaak veel en leuke gratis games die ik anders nooit zou hebben gevonden !

  41. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik vind het prachtige mobiele telefoons maar gewoon te duur. Ik vind mezelf niet belangrijk genoeg om met zoiets rond te lopen 😉 Maar daarentegen wil ik wel graag een Experia Z dus spreek ik mezelf wel wat tegen 😛

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6370621/b64654a1/iphone_wachtrij_gekkies_pranken.html

    leuk filmpje 😉 Ik ben ook een playstation addict maar ik ga er echt niet bij een store wachten 😛