Forum

Topic: (PS3) Dead or Alive 5

Anoniem's avatar

Hallo
als ik de spel in doet dan krijg ik update 1.01 versie , en dat heb ik gedaan ,maar als ik ga spellen in battle mode dan gaat die happeren tussen het spellen, en als ik de update verwijderd en spel weer ga opnieuw starten en dan geen update doen , maar dan zit ik wel offline spellen zonder problemen . zou er mischien nieuwe patch eraan komen . ken mensen mij toevallig beetje helpen die dat ook probleem hebt .

laat me even weten , ik heb de dead or alive collectors edition versie gekocht voor 90 euro bij gamemania . en ik heb de daarzo disc om gewisseld en toen ik thuis komt kreeg ik het zelfde probleem weer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Komt er niet binnenkort ren andere update aan?

  2. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    update is al geweest maar het blijft zelfde vraag met tussen de spelen met hapereren . als je zelf probleem heeft dan zult je toch je update moeten verwijderen en offlne spellen . dan geen online en sommige hebben geen last ervan , het lijkt dat ps3 laser niet aan kan met update van de game, in nieuw jaar koop ik er 1 bij die dunne ps3 lijkt me ook wel vetttt

  3. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    De game is bijna psplus ^^

    PS. Wat is er met jouw Nederlands gebeurt? @WalkerNL ..