Forum

Topic: vita account verwijderen

Anoniem's avatar

Ik heb net een nieuwe ps vita gekocht samen met het spel fifa 13. Toen ik een account aanmaakte toen heb ik mijn echte leeftijd ingevult inplaats van een leeftijd die hoger is dan 18. Nu kan ik niet online.Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen of wijzigen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 7 XP
    bramster's avatar

    ik heb met een voucher een spel gedownload. dit spel wil ik wel behouden. Hoe doe ik dat?

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Simpel, maar voor jou teleurstellend antwoord: Niet. Het spel is account-gebonden, en kan niet overgezet worden.

    Het schijnt dat het wel via de iPhone Playstation app kon, naar ik weet niet of dat inmiddels gepatched is. maar goed, die EA/SEN restrictie op online spelen door kinderen is er natuurlijk niet voor niets. het is gewoon niet de bedoeling dat jij online speelt.

    Sorry.

  3. 7 XP
    bramster's avatar

    Dus ik kan niet online of ik moet het spel opnieuw kopen

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ja, maar dan geldt nog steeds dat je als minderjarige gewoon niet met Fifa online hoort te spelen. Maar dat wil je geloof ik niet horen of begrijpen.

  5. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Is die SEN account gelinkt naar een andere die 18 jaar en ouder is zo ja dan kan je via opties (op ps3) (op die 18 jarige account) kiezen wat die account allemaal kan doen.

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Volgens mij kan je via de webbrowser van sen een account maken en dan parental control inschakelen en doe je 18+.
    Wel echt kut voor je xd

  7. 7 XP
    bramster's avatar

    ja klopt. ik bedoel het is maar een voetbalspel

    trouwens, heel veel mensen vullen een hogere leeftijd in

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    En daardoor krijg je dit soort berichten:
    http://www.pu.nl/artikelen/nachtwacht/pedofiel-teistert-xbox-live/
    Dit soort beperkingen zijn echt niet voor de lol hoor…