Forum

Topic: Nuketown zombies als dlc?

Anoniem's avatar

Hallo!

Denken jullie dat Nuketown Zombies in één van de mappacks van Black Ops 2 zal komen? Als dat zo is, dan heeft de Hardened Edition voor mij weinig meerwaarde meer voor 20 euro extra en dan zal ik mijn pre-order annuleren en de gewone editie pre-orderen. Ik koop de Season Pass namelijk sowieso.
Ik denk eigenlijk dat Nuketown Zombies niet in een mappack komt, aangezien mensen die één van de special editions gekocht hebben en de Season Pass gaan kopen dan dus ook betalen voor een map die ze al hebben.
Maar nogmaals de vraag: Wat denken jullie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Zeker niet onmiddelijk, hooguit na een half jaar/jaar.

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nuketown Zombies zit alleen bij Hardened of Prestige, dat is al bevestigd maar weinig mensen weten ervan, heeft volgens mij ook op PSX gestaan.
    Nuketown 2025 Editie is gwn een extraatje die je in de Store ook kan kopen. Maarja met die Editie zit die er dan bij maar ook bij Hardened en Prestige zit hij er bij.
    Maar voor de Zombies is het dus best wel genaaid maarja hoe ze het met die Season Pass gaan doen maar om de Zombies sowieso te krijgen moet je Hardened doen.
    Toch erg onduidelijk ook qua Season Pass enzo.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Sowieso komt het uit je krijgt het gewoon voor een goedkoper prijsje met early access