Forum

Topic: PS3 Importeren

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een vraagje over het importeren van ps3’s.

Als je een ps3 importeerd uit amerika zat je vroeger met NTSC/PAL probleem.
Sinds er HDMI is heb je hier geen last meer van.

Weet iemand of er nog meer dingen zijn waar ik rekening mee moet houden, zoals stroom kabels, netspanning etc?

Bedankt,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mr Frankaugurk,

    Plugin oftewel het verloopje van je powercable voor de ps3 is in de VS anders dan hier in NL.
    Dus je zal een nieuwe kabel moeten kopen kost waarschijnlijk 5 a 10 euro. Een adapter kan je ook regelen via ebay voor een euro of 2. Spanning kan de ps3 wel aan dus maak je maar geen zorgen dat hij kapot gaat of dergelijke. Dat is het enigste waar je rekening mee moet houden.

    Tip oude printer adapters gebruiken meestal dezelfde aansluiting als de ps3 slim!
    Dus wie weet heb je zelf 1tje al liggen.

    Als je een ps3 importeert moet je wel belasting/invoerrechten etc betalen hea!

    Peace!

  2. 69 XP
    frankaugurk's avatar

    Mr Frankaugurk,

    Plugin oftewel het verloopje van je powercable voor de ps3 is in de VS anders dan hier in NL.
    Dus je zal een nieuwe kabel moeten kopen kost waarschijnlijk 5 a 10 euro. Een adapter kan je ook regelen via ebay voor een euro of 2. Spanning kan de ps3 wel aan dus maak je maar geen zorgen dat hij kapot gaat of dergelijke. Dat is het enigste waar je rekening mee moet houden.

    Tip oude printer adapters gebruiken meestal dezelfde aansluiting als de ps3 slim!
    Dus wie weet heb je zelf 1tje al liggen.

    Als je een ps3 importeert moet je wel belasting/invoerrechten etc betalen hea!

    Peace!

    Thnx man, ik dacht misschien moet er een spanningsomvormer tussen of iets dergelijks.
    Ja van de invoerrechten en belasting had ik al gehoord 😛

    FrankAugurk

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Waarom ben je eigenlijk van plan een PS3 te importeren?

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    waarom zou je er een importeren? hier ben je niks duurder uit na de invoerkosten enzo

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    waarom zou je er een importeren? hier ben je niks duurder uit na de invoerkosten enzo

    inderdaad, dat dacht ik ook al. waarom een ps3 importeren?

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Buitenland heb je de zogenoemde limited edition versies van de ps3 dat zal het vast zijn

  7. 18 XP
    joep's avatar

    stroomkabel is standaard dingetje, zo’n eentje bijvoorbeeld: http://nl.farnell.com/pro-elec/sh10167r/power-lead-2pin-euro-plug-fig8/dp/1283799

    let er trouwens wel op dat europese dvds en blu-ray films niet werken