Forum

Topic: Verlopen: PSX-Sense.nl FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Vandaag is het zover: De start van de PSX-Sense Fifa 13 competitie.
We hebben op dit moment 8 mensen die meedoen aan de competitie.

Nu we met 8 spelers zijn is een competitie het beste plan. Daarom heb ik een schema gemaakt waarin we 14 wedstrijdrondes gaan spelen. Elke speler speelt tweemaal tegen elke tegenstander, namelijk uit en thuis.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 30-10-2012
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 30 oktober tot en met 4 november een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 2-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.

Toelatingsregels
– Het is helaas niet mogelijk om tijdens de competitie in te stappen. Mocht je graag mee willen doen, post dan in dit topic je Playstation Network Nickname en ik voeg je toe aan de lijst voor de volgende competitie.

De tussenstand per 30-10-2012

Teamkeuze
KdO_ – Arsenal
iRobbert – Manchester City
Nevik88 – Ajax
Numvero – Bayern München
Robin2000 – Real Madrid (Real Madrid)
Tom-Zwolle – Chelsea FC (Chelsea FC)
Vinniewalker – Manchester United
Zocalox – Borussia Dortmund

Het wedstrijdschema:
Week 1

Tom-Zwolle 5 – 1 Zocalox
Vinniewalker 1 – 5 iRobbert
Robin2000 5 – 1 Numvero
KdO_ 2 – 3 Nevik88

Week 2
KdO_ 0 – 5 Tom-Zwolle
Zocalox2 – 1 Vinniewalker
iRobbert 3 – 0 Robin2000
Nevik88 6 – 0 Numvero

Week 3
Vinniewalker 0 – 3 KdO_
Robin2000 0 – 0 Zocalox
Numvero 3 – 3 iRobbert
Tom-Zwolle 0 – 2 Nevik88

Week 4
KdO_ – Robin2000
Tom-Zwolle – Vinniewalker
Zocalox – Numvero
Nevik88 – iRobbert

Week 5
Numvero – KdO_
Robin2000 – Tom-Zwolle
iRobbert – Zocalox
Vinniewalker – Nevik88

Week 6
KdO_ – iRobbert
Tom-Zwolle – Numvero
Vinniewalker – Robin2000
Nevik88 – Zocalox

Week 7
Zocalox – KdO_
iRobbert – Tom-Zwolle
Numvero – Vinniewalker
Robin2000 – Nevik88

Week 8
Zocalox – Tom-Zwolle
iRobbert – Vinniewalker
Numvero – Robin2000
Nevik88 – KdO_

Week 9
Tom-Zwolle – KdO_
Vinniewalker – Zocalox
Robin2000 – iRobbert
Numvero – Nevik88

Week 10
KdO_ – Vinniewalker
Zocalox – Robin2000
iRobbert – Numvero
Nevik88 – Tom-Zwolle

Week 11
Robin2000 – KdO_
Vinniewalker – Tom-Zwolle
Numvero – Zocalox
iRobbert – Nevik88

Week 12
KdO_ – Numvero
Tom-Zwolle – Robin2000
Zocalox – iRobbert
Nevik88 – Vinniewalker

Week 13
iRobbert – KdO_
Numvero – Tom-Zwolle
Robin2000 – Vinniewalker
Zocalox – Nevik88

Week 14
KdO_ – Zocalox
Tom-Zwolle – iRobbert
Vinniewalker – Numvero
Nevik88 – Robin2000

Ik ga zo snel mogelijk proberen dit alles in een mooie excel sheet te zetten zodat alle uitslagen en de tussenstand van de competitie hier mooier komen te staan.

Ik heb een aantal van de regels aangepast tov. het voorgaande toernooi. Ik heb nu ook een gelijkspel als wedstrijd uitslag mogelijk gemaakt, mochten jullie het hier niet mee eens zijn dan hoor ik dit graag.

Ik kies op dit moment nog geen team en wacht eerst op de reacties van de andere competitiedeelnemers.

Vragen kan je hier stellen of mij via PSN / PM vragen.

SUCCES!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

171 reacties

  1. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Topper!! Ik heb er zin in 😀

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Netjes gedaan kerel!! Top!! Heb er ook zin in:D

    Moet iedereen hier het team ook vastleggen?? Ik ben er nog niet over uit.. Bayern staat bovenaan in mn lijstje:P

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lijkt mij wel het best dat elke speler hier zijn team neer zet. Dan zet ik dat bij de competitie tussenstand ernaast.

  4. 197 XP
    robin2000's avatar

    ikdenk dat ik real madrid kies

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik Chelsea

  6. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik neem Ajax heb er zin in.

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik neem Ajax heb er zin in.

    Ja met Ajax speel ik ook veel.. Wanneer moet het bekend zijn Vinnie??:P

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Morgen begint competitieweek 1 dus zo snel mogelijk. Ik kies vanavond een team en stuur iedereen die nog niet heeft gereageerd een PSN bericht.

    Numvero was een maat van jou hè Tom? Kan je hem even op de hoogte stellen, ik heb ‘m nog niet op PSN.

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Morgen begint competitieweek 1 dus zo snel mogelijk. Ik kies vanavond een team en stuur iedereen die nog niet heeft gereageerd een PSN bericht.

    Numvero was een maat van jou hè Tom? Kan je hem even op de hoogte stellen, ik heb ‘m nog niet op PSN.

    Chelsea word mij team bij deze!

    Ja ik zal het vanavond doorgeven;)

  10. 45 XP
    numvero's avatar

    Morgen begint competitieweek 1 dus zo snel mogelijk. Ik kies vanavond een team en stuur iedereen die nog niet heeft gereageerd een PSN bericht.

    Numvero was een maat van jou hè Tom? Kan je hem even op de hoogte stellen, ik heb ‘m nog niet op PSN.

    hey VinnieWalker

    vind leuk dat ik mag mee doen met deze competie en mijn psn naam is numvero en ga spelen met bayern munchen dat word leuk groeten hennie ook wel numvero

  11. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hey VinnieWalker

    vind leuk dat ik mag mee doen met deze competie en mijn psn naam is numvero en ga spelen met bayern munchen dat word leuk groeten hennie ook wel numvero

    Good Luck^^

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    hey VinnieWalker

    vind leuk dat ik mag mee doen met deze competie en mijn psn naam is numvero en ga spelen met bayern munchen dat word leuk groeten hennie ook wel numvero

    Mooi dat je mee doet, ik heb je op PSN toegevoegd.

    Ik voeg alle teams zometeen toe aan de startpost

  13. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    en nu maar hopen dat wel iedereen meedoet…

  14. 45 XP
    numvero's avatar

    ik wel

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik wel

    Ja maar de andere 6 ook:P

  16. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ook

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ook, ik stuur de overigen die hier nog geen reactie hebben gegeven (op dit moment alleen Mr Green95 en KdO_) zsm een persoonlijk bericht via PSN. Ik zit midden in m’n tentamens dus heb m’n PS3 weinig aan staan.

    Hopelijk reageren beiden, mocht er één iemand wegvallen dan hebben we iRobbert die graag mee wil doen en hebben we alsnog acht spelers.

  18. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Mocht er iemand wegvallen wil ik eventueel die plaats wel innemen 🙂

    Mijn PSN is: Dutch-StYloZz

  19. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Ik ook, ik stuur de overigen die hier nog geen reactie hebben gegeven (op dit moment alleen Mr Green95 en KdO_).

    Hier ben ik weer 😀
    Ik ga met Arsenal spelen! 🙂 Hopen dat het nu beter van start gaat..

  20. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ben ik dan de enige die een underdog neemt 🙂

  21. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Mwa net wat je gewend bent denk ik 😀

    @Vinniewalker check je PM 😉

  22. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hier ben ik weer 😀
    Ik ga met Arsenal spelen! 🙂 Hopen dat het nu beter van start gaat..

    Tja je begint niet tege mij haha:P^^

    Ben ik dan de enige die een underdog neemt 🙂

    ik vind Ajax een goed team in FIFA

  23. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Tja je begint niet tege mij haha:P^^

    ik vind Ajax een goed team in FIFA

    Is ook wel zo hoor, maar qua kwaliteit loopt het toch iets achter. Maar uiteindelijk gaat het om het voetbal.

  24. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mwa net wat je gewend bent denk ik 😀

    @Vinniewalker check je PM 😉

    Bedankt man, ziet er goed uit! Ik upload de tussenstand steeds aan het einde van de week.

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Bedankt man, ziet er goed uit! Ik upload de tussenstand steeds aan het einde van de week.

    ziet er indd goed uit! Mooi gedaan Koen;)

  26. 440 XP
    Zocalox's avatar

    De eerste wedstrijd wordt vanavond gespeeld! Ik zal dan ook mijn team bekend maken.

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    De eerste wedstrijd wordt vanavond gespeeld! Ik zal dan ook mijn team bekend maken.

    See You pm 19:30:)

  28. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb getwijfeld tussen Newcastle United, Kaiser Chiefs, PSG en Napoli. Maar het is Borussia Dortmund geworden!
    Kaiser Chiefs kan ik aanraden om een keer mee te voetballen, komt uit Zuid-Afrika en zijn allemaal erg sterke snelle grote spelers. wel slechts 3 sterren.

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb getwijfeld tussen Newcastle United, Kaiser Chiefs, PSG en Napoli. Maar het is Borussia Dortmund geworden!
    Kaiser Chiefs kan ik aanraden om een keer mee te voetballen, komt uit Zuid-Afrika en zijn allemaal erg sterke snelle grote spelers. wel slechts 3 sterren.

    newcastle is indd ook een fijn team.. napoli ook redelijk.. Dortmund is wel goed maar ik kan er niet goed mee:P

    Succes zo;)

    1e wedstrijd gespeeld en gewonnen!

    Tom-Zwolle-Zocalox 5-1:) was leuk potje;)

  30. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Gefeliciteerd Tom! Ik voeg de uitslag toe.
    Ik update de competitietussenstand steeds aan het einde van de week (of wanneer de wedstrijden allemaal zijn gespeeld, tis helaas geen dynamisch schema :p).

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Gefeliciteerd Tom! Ik voeg de uitslag toe.
    Ik update de competitietussenstand steeds aan het einde van de week (of wanneer de wedstrijden allemaal zijn gespeeld, tis helaas geen dynamisch schema :p).

    thnx;) Ben jij eral uit welk team je neemt?:P

  32. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    thnx;) Ben jij eral uit welk team je neemt?:P

    Chelsea was ook mijn eerste keuze :p, ik maak m’n beslissing ook voor de eerste wedstrijd. Zal wel Spurs of Man United worden.

  33. 440 XP
    Zocalox's avatar

    5-1 idd verloren. 2 Penalty’s tegen terwijl ik helemaal geen sliding maakte beide keren.
    Gefeliciteerd en ik zie uit naar de return!! Ik moet nog flink oefenen!

  34. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    5-1 idd verloren. 2 Penalty’s tegen terwijl ik helemaal geen sliding maakte beide keren.
    Gefeliciteerd en ik zie uit naar de return!! Ik moet nog flink oefenen!

    1e twijfel.. die 2e speeld ik je man uit in het strafschop gebied en haakte/duwde je.. Voor doelsaldo hadden er meer in moeten gaan.:P Succes tegen de rest en tot de Return;) tussendoor kunnen we ook wel vriendschappelijke potjes spelen?;)

  35. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Helaas heeft Mr Green95 afgezegd vanwege drukte en het niet op de hoogte zijn van deze nieuwere competitie. Gelukkig hebben iRobbert en Dutch-StYloZz aangegeven mee te willen doen. iRobbert was eerst dus ik PM hem direct als hij in wil vallen.

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gezellig, ik doe mee op de plaats van MrGreen95.
    Vanavond plaats ik welk team ik speel 🙂

    Ik moet nog flink oefenen!

    Dat klinkt goed! ^^

  37. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Owwh.. dat scheelt even.
    Van jou moet ik wel kunnen winnen 😉

  38. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    iRobbert toegevoegd aan het competitieschema, ik zal het Excel bestand aanpassen en dan ook de competitie tussenstand updaten!

  39. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Jammer dat Robert nu meedoet 😛 Had zelf ook graag meegedaan 😛

    Maarja helaas had hij zich eerder aangeboden 🙂

  40. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    hopelijk volgen er nog meer competities?:p

  41. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als dit een succes is dan gaan we in mijn ogen zeker door. Hopelijk een volledige competitie met 16 – 18 man of soort PK (PSX-Sense.nl Kampioenschap :P) waar in de winnaar Fifa 14 ofzoiets kan winnen.

  42. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    dat zou wel nice zijn ja :p

  43. 197 XP
    robin2000's avatar

    misschien kunnen we ook een keer een competitie maken met onze ultimate teams

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    misschien kunnen we ook een keer een competitie maken met onze ultimate teams

    Je moet mij ff accept op psn.. En Numvero ook:P

  45. 45 XP
    numvero's avatar

    ik wacht nog op mijn eerst westrijd

  46. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik wacht nog op mijn eerst westrijd

    Iedereen moet nog tegen elkaar… Ik en zocalox hebben alleen nog gespeeld

  47. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik speel zometeen tegen iRobbert! Ik kies Manchester United als team 🙂

    @Numvero
    Je moet zelf de wedstrijd van deze week met Robin2000 inplannen hé.
    Hopelijk redden jullie beide deze week en spelen KdO_ en Nevik88 hun wedstrijd ook deze week!

  48. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik speel zometeen tegen iRobbert! Ik kies Manchester United als team 🙂

    Jep, en ik Manchester City!

  49. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi, elke deelnemer heeft zijn team nu bekend gemaakt.

  50. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Leuk dat niemand dezelfde teams heeft gekozen en dat Barcelona niet gekozen is 🙂

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Leuk dat niemand dezelfde teams heeft gekozen en dat Barcelona niet gekozen is 🙂

    Klopt, dat viel mij ook al op. Ik dacht “Niemand kiest voor City? Dan doe ik dat wel xD”
    Anders was het echt AC-Milan geworden :p

  52. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Hopelijk redden jullie beide deze week en spelen KdO_ en Nevik88 hun wedstrijd ook deze week!

    We hadden hem voor vanavond gepland maar ik krijg geen verbinding met PSN.. Hopen dat dit zo over is en dat we als nog kunnen spelen :\

    Weet niet of andere hier ook last van hebben?

  53. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    M’n PS3 liep vast toen ik je een bericht terug wou sturen, maar ik heb met 5-1 verloren van iRobbert. Ik heb amper een kans gehad, gefeliciteerd en goed gespeeld.

  54. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    5-1 Gewonnen van VinnieWalker. Leuke game, al zal hij dat niet zo ervaren denk ik xD

  55. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    En dan ook nog goede game sturen :P. Ik moet echt even wat meer Fifa spelen, over 7 weken neem ik revanche

  56. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En dan ook nog goede game sturen :P. Ik echt even wat meer Fifa spelen, over 7 weken neem ik revanche

    Ja, sportief toch? xD
    Is prima!

  57. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik weet hoe je je voelt VinnieWalker…

  58. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Pijnlijke nederlaag inderdaad, hopelijk wordt onze wedstrijd dan iets spannender dan dit.

  59. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Koen, het lukt me even niet online te komen. Doe het even via het forum want de mobiele versie van psx sense werkt niet goed. Hopelijk vandaag nog!

  60. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Heb hetzelfde probleem.. PSN ligt er uit.
    Weet niet of hij het vanavond nog gaat doen anders zullen we onze wedstrijd een andere dag moeten spelen..

  61. 45 XP
    numvero's avatar

    zo vanavond is het zo ver ik tegen Robin2000 hoop op een leuke westrijd en mag de beste winnen uitslag volgt later

  62. 197 XP
    robin2000's avatar

    wat is je psn numvero??

  63. 45 XP
    numvero's avatar

    mijn psn is numvero

  64. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb net 5-1 gewonne van numvero

  65. 45 XP
    numvero's avatar

    eerst westrijd gespeelt heb verloren met 5-1 van robin2000
    volgede keer beter dan win ik

  66. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Week 1

    3x. 5-1 uitslag:)

  67. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ongelofelijk hé. Ik voeg het toe. Nu nog kijken wat KdO_ en Nevik88 doen!

  68. 45 XP
    numvero's avatar

    ja misschien ook een 5-1

  69. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja misschien ook een 5-1

    haha zou wel mooi zijn xD

  70. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik hoop vanmiddag of vanavond tegen kdo te spelen.

  71. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Robin2000, ik heb je toegevoegd voor de volgende Fifa 13 wedstrijd 🙂

  72. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik wacht nog op de uitslag van de wedstrijd tussen KdO_ – Nevik 88. Daarna pas ik de tussenstand aan!

  73. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Vanavond rond 19:30u zal die wedstrijd gespeeld worden. Nog even geduld.. 🙂

  74. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Upload ik vanavond het nieuwe schema, succes beiden.

  75. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Het was spannend! Kwam zelf wat laat op gang.. terug gekomen van een 0-3 achterstand.. maar gelukkig hebben we een revanche match 😀

    KdO_ 2 – 3 Nevik88

    Lekkere pot Kevin!

  76. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kijk, dat is ook een keer een leuke stand om te lezen xD

  77. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Gefeliciteerd Nevik88! De vernieuwde tussenstand staat nu online. Iedereen succes deze week. Hopelijk krijgen we uitslagen die wat dichter bij elkaar liggen.

  78. 45 XP
    numvero's avatar

    weer veloren met 6-0 van Nevinuk88 heb nu 2 westrijden gehad slecht beging maar komt wel goed

  79. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ja koen was een mooie pot, jammer numvero terwijl het 1e potje echt spannend was met een balletje van de lijn

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het was spannend! Kwam zelf wat laat op gang.. terug gekomen van een 0-3 achterstand.. maar gelukkig hebben we een revanche match 😀

    KdO_ 2 – 3 Nevik88

    Lekkere pot Kevin!

    Jammer joh! Feli Kevin! Wanneer doen wij onze 2e pot Koen?

    weer veloren met 6-0 van Nevinuk88 heb nu 2 westrijden gehad slecht beging maar komt wel goed

    Hennie je moet leren met overpasen en beetje trucjes zodat je meer vrije spelers op het veld krijgt.

    Jammer joh! Feli Kevin! Wanneer doen wij onze 2e pot Koen?

    Hennie je moet leren met overpasen en beetje trucjes zodat je meer vrije spelers op het veld krijgt.

    En beetje harder verdedigen met rondje

  81. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Bij het 2e potje jaagde je te snel door ik kon continue je mannen uitspelen, bij het eerste potje deed je dit niet.

  82. 45 XP
    numvero's avatar

    ik weet het eerst potje ging wel goed ja weet niet wat et gebeurde en jullie heb gelijk moet meer trucjes doe maar vind ze moelijk maar ga gewoon door geef nie op en nevik88 wil graag nog tegen jou spelen maar gewoon vriendschappelijke goed

  83. 95 XP
    Nevik88's avatar

    ik weet het eerst potje ging wel goed ja weet niet wat et gebeurde en jullie heb gelijk moet meer trucjes doe maar vind ze moelijk maar ga gewoon door geef nie op en nevik88 wil graag nog tegen jou spelen maar gewoon vriendschappelijke goed

    Ja tuurlijk ben altijd in voor een potje online. Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk trucjes en alleen met de beweging knop mensen te passeren, als ik voor sta wil ik weleens gaan klooien met trucjes.

  84. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik weet het eerst potje ging wel goed ja weet niet wat et gebeurde en jullie heb gelijk moet meer trucjes doe maar vind ze moelijk maar ga gewoon door geef nie op en nevik88 wil graag nog tegen jou spelen maar gewoon vriendschappelijke goed

    Je hoeft niet gelijk trucjes enzo doen want doe ik ook niet.. Je moet niet alleen alles vol op de aanval zetten, gewoon beetje rustig pasen enzo kijken naar de vrije ruimtes en dan pas kunnen trucjes goed uitpakken

  85. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik weet het eerst potje ging wel goed ja weet niet wat et gebeurde en jullie heb gelijk moet meer trucjes doe maar vind ze moelijk maar ga gewoon door geef nie op en nevik88 wil graag nog tegen jou spelen maar gewoon vriendschappelijke goed

    ik gebruik alleen trucjes als ik denk dat et nodig is

  86. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Robin2000, gaat u mij nog een keer accepteren voor “The Battle”?

  87. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja ik heb al toch al op psn en nodigde je me uit????
    zo ja sorry was met een vriend en ik kan morgen of zaterdag wel

  88. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ja ik heb al toch al op psn en nodigde je me uit????
    zo ja sorry was met een vriend en ik kan morgen of zaterdag wel

    Och ja zie het, je hebt inderdaad een andere PSN dan ik gedacht had.

  89. 197 XP
    robin2000's avatar

    oke maar wanneer kan jij?

  90. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    oke maar wanneer kan jij?

    Misschien vanavond, en anders morgenmiddag.

  91. 197 XP
    robin2000's avatar

    doe maar morgenmiddag rond 4 uu half vijf

  92. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Wil het er eigenlijk niet over hebben.. Geloof dat de kaas in de aanbieding is vandaag. En dan wel de gatenkaas haha wat een wedstrijd :/

    KdO_ 0-5 Tom_Zwolle

  93. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Wil het er eigenlijk niet over hebben.. Geloof dat de kaas in de aanbieding is vandaag. En dan wel de gatenkaas haha wat een wedstrijd :/

    KdO_ 0-5 Tom_Zwolle

    Jammer kerel;) Was leuke pot gehehe:P tot de volgende ronde! En vriendschappelijke potjes tussendoor is ook goed:)

  94. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    2-1 verloren van Erik / Zocalox. Jammer, was een best spannende wedstrijd :).

  95. 95 XP
    Nevik88's avatar

    @Koen, oke volgende week krijg ik dus een zware pot :).

  96. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Robin2000 en ik kunnen niet tegen elkaar spelen omdat zijn router op strict staat.

    Even wachten tot die geportforward heeft.

  97. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb gekeken op internet en het blijkt dat er heel veel mensen met de zelfde router als mij het niet lukt dus ikdenk dat het , het best is als ik vervangen wordt door dutch-styloz

  98. 45 XP
    numvero's avatar

    hey irobbert volgede week moeten wij tegen elkaar heb je al een dag ingedachte weneer je wil spelen en wiilde jou vanavond toevoegen op psn maar jou lijst zit vol word een leuke potje

  99. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik heb gekeken op internet en het blijkt dat er heel veel mensen met de zelfde router als mij het niet lukt dus ikdenk dat het , het best is als ik vervangen wordt door dutch-styloz

    Wat voor router heb je dan? Het moet lukken.

    hey irobbert volgede week moeten wij tegen elkaar heb je al een dag ingedachte weneer je wil spelen en wiilde jou vanavond toevoegen op psn maar jou lijst zit vol word een leuke potje

    Ja is prima. We kijken wel wanneer we beiden online zijn, en dan spelen we tegen elkaar.
    Ik ben elke dag wel online namelijk. Verder zal ik wel even jou toevoegen en ruimte maken.

  100. 197 XP
    robin2000's avatar

    @robbert experia box v8