Forum

Topic: PS3 Slim vraag

Anoniem's avatar

Goedendag

ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik was zelf in het bezit van een ps3 Phat totdat hij voor de 2e keer het YLOD probleem kreeg.

ik zit er nu aan te denken om een ps3 Slim via marktplaats te halen.

nu is mijn vraag is de kans groot dat als ik een ps3 slim haal dat er op die ps3 ook weer YLOD komt?

alvast bedankt voor jullie hulp

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    gewoon de leeftijd van de PS3 vragen, 1jaar oud kan nog, maar ouder zal ik er niet op wagen, maar je weet het toch nooit zeker.

  2. 257 XP
    iNSo's avatar

    Als je zekerheid wilt dan zou ik een nieuwe kopen 🙂 . het verschil in prijs is ook niet zo hoog als het ooit geweest is ( tenzij je er games bij wilt hebben uiteraard )

  3. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Ik zou sowieso niks via marktplaats halen qua consoles etc.

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je moet gewoon eentje vinden met garantiebon.

  5. 417 XP
    Omer58's avatar

    YLOD valt in veel gevallen te fixen check youtube

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @omer58: Ja, het is te fixen, maar dit is altijd tijdelijk. YLOD is de doodsrochel van de PS3. Je kan het lijden nog wat rekken, maar uit eindelijk overlijdt hij toch echt.
    Als je dan toch een andere gaat kopen, zou ik zeker voor een nieuwe gaan. Die consoles op marktplaats staan daar meestal niet voor niets…

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Goedendag

    ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen

    ik was zelf in het bezit van een ps3 Phat totdat hij voor de 2e keer het YLOD probleem kreeg.

    ik zit er nu aan te denken om een ps3 Slim via marktplaats te halen.

    nu is mijn vraag is de kans groot dat als ik een ps3 slim haal dat er op die ps3 ook weer YLOD komt?

    alvast bedankt voor jullie hulp

    Kans is groot maar als je goed onderzoek doet etc komt het wel goed.
    Had destijds een ps3 slim gekocht 2 jaar geleden en werkt nog steeds perfect!
    Vaak hebben ze ook nieuwe ps3’s op marktplaats met garantie kan je nooit de mist in gaan!

  8. 67 XP
    Sinner's avatar

    Wacht even een dag of 10 met kopen, er komt een hele mooie PS3 deal binnenkort in de winkels.