Forum

Topic: Welke game is de beste koop?

Anoniem's avatar

Hallo medegamers!

Ik ben ontzettend blij met mijn PS Vita. Het enige probleem is dat ik op dit moment niet al te veel games heb. Er zijn de laatste tijd een aantal toffe games uitgekomen, waarvan ik graag van jullie zou willen horen wat jullie de beste koop vinden. Het gaat om:

– Assassin’s Creed III: Liberation. Dit lijkt me een hele vette game. De graphics zijn goed en de AC ervaring schijnt echt goed aanwezig te zijn. De game duurt rond de 15 uur. Dit is voor een AC niet erg lang, maar voor een handheld game wel. De multiplayer lijkt me helemaal niks, dus daarom vraag ik me af of de game zijn prijs wel helemaal waard is.
– LittleBigPlanet Vita. Een supergoede game als ik de reviews mag geloven. Deze game heeft door het levels maken en downloaden natuurlijk een vrijwel oneindige speelduur. Echter heb ik soms het gevoel dat ik als LBP rookie niet veel te zoeken heb bij het creëren van levels. Dat is dus de twijfel die ik heb.
– NFS Most Wanted Vita. De game schijnt een geweldige console port te zijn. Wat minder verkeer en wat minder MP spelers tegelijk zijn vrijwel de enige aanpassingen tov de console versie. De graphics zijn ook iets minder geweldig, maar voor handheld begrippen erg goed. De twijfel die ik hierbij heb is dat sommigen de game repetitief beginnen te vinden.
COD: Black Ops Declassified. Deze game krijgt een shitload aan negativiteit over zich heen van professionele reviews. Userreviews op Youtube zijn echter vaak nog redelijk positief. Ok, de singleplayer is echt kort. De Hostiles mode lijkt ne wel chill en het gaat natuurlijk om de multiplayer en die schijnt wel aardig goed te zijn. Het schijnt echt de COD ervaring te zijn. Als ik gameplay zie begrijp ik eigenlijk al die negativiteit niet. De graphics zijn echt veel verbeterd tov de trailer. Ik kan de game voor 33 euro aanschaffen en dat lijkt me opzich wel een goede deal.

Wat denken jullie over de games en over de punten waar ik over twijfel? Laat het aub weten, eventueel met een top-4 van jullie. Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Rayman Origins en Uncharted: Golden Abbyss zijn volgens mij de beste games op de Vita, zover ik heb gespeeld.
    Ik neem binnenkort nog Assassin’s Creed en PlayStation All-Star Battle Royale, en ik wacht nog altijd op een goede RPG.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik had 4 games genoemd die ik eventueel wil aanschaffen. Ik zou daar graag jullie mening over horen.

  3. 79 XP
    GTA's avatar

    Ik heb enkel gespeeld LittleBigPlanet van de boven vermeld spelen en ik kan echt het naar u aanraden. Er zijn vele uren van gameplay om in het te vinden!

    U zou zeker Call of Duty moeten niet kopen aangezien het enkel een uur van singleplayer vermaak aanbiedt. U zou voor multiplayer kunnen gaan indien u wilt, maar iedere review zegt dat het spel zich gehaast is.

    Ik heb een misschien twijfelachtige mening gekregen wanneer het naar racegames komt, maar ik denk dat racegames spelen op een handheld zouden moeten niet gespeeld worden. Het zou met een stuur moeten gespeeld worden indien u of beide met een controller kunt. Persoonlijk zou ik het voor deze reden niet kopen.

    Assassin’s Creed op een Vita – ik weet niet?

    Andere spelen moet u kopen indien u een Vita bezit is Gravity Rush en Uncharted.

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    LittleBigPlanet is inderdaad wel leuk ja, je moet niet hetzelfde verwachten als Call of Duty of Assassin’s Creed, dus het is voor iedereen wel leuk om te spelen. (That’s what she said.)

  5. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    LittleBigPlanet is inderdaad erg leuk, maar je moet er wel van houden. De storyline had ik vrij snel uitgespeeld en daarna ben je dus aangewezen op het zelf bouwen van levels wat niet erg mijn ding is. De multiplayer modus is erg leuk, maar dat is nou niet echt waarvan je zegt: ‘Ongelooflijk!’

    Assassin’s Creed: Liberation vond ik erg goed, maar had ik echt snel uitgespeeld, de multiplayer is hélemaal niks.

    De andere 2 games heb ik niet, maar ik raad je, zoals hierboven aangegeven, Uncharted: Golden Abyss en Rayman Origins aan. Beiden hebben een erg lange storyline en dus ook vele uren speelplezier, stukke meer dan LittleBigPlanet en Assassin’s Creed: Liberation.

    Ik hoop je een beetje geholpen te kunnen hebben, als je vragen hebt, laat maar horen!

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Uncharted is de enige game die ik echt leuk vond, AC3 vita is voor mij een van de slechte games die ik voor de vita gekocht heb, verder was Ryman en Gravity Rush ook wel goed.

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb Call of Duty: Black Ops Declassified gekocht. Tijdelijke aanbieding van 33 euro. Uncharted Golden Abyss heb ik al. Rayman Origins heb ik vrij weinig mee.
    Hoelang doe je erover om AC Liberation uit te spelen?

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    In de opening post staat er 15 uur.

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    In de opening post staat er 15 uur.

    Ja, dat is wat ik dacht gelezen te hebben, maar ik zou het graag willen horen van mensen die de game hebben.

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb Call of Duty: Black Ops Declassified gekocht. Tijdelijke aanbieding van 33 euro. Uncharted Golden Abyss heb ik al. Rayman Origins heb ik vrij weinig mee.
    Hoelang doe je erover om AC Liberation uit te spelen?

    AC liberation ga ik niet eens uitspelen, ik vind deze game heeel er slecht! ze moeten eerst maar eens met een enorme grote update komen wil ik deze game veder gaan spelen.

  11. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    LBP VITA en NFS: Most Wanted zijn sowieso de moeite waard.
    Bij LBP VITA ligt de focus wat meer op user-created-content dan bij de PS3-versies het geval was, maar je hoeft niet per sé zelf handig te zijn, je kan natuurlijk ook gewoon de pareltjes van anderen spelen. LBP is gewoon gemáákt voor de VITA, echt top.
    NFS: Most Wanted is inmiddels ‘geplatinumiseerd’ door mijn broer(tje) en die is lyrisch. Kan er zelf (nog) niets over zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je hier geen spijt van krijgt.

    AC:Liberation kan ik ook nog niet over oordelen, maar kan persoonlijk niet wachten om hier aan te beginnen. Er lijken wat minpunten te zijn, maar wat ps3dennis hierboven zegt lijkt mij een beetje overdreven, ik heb ook heel veel positieve reacties gehoord namelijk.
    Het lijkt mij het tofst om tegelijkertijd met AC3 op PS3 en AC:L op de Vita bezig te zijn, en zo zal het dus ook geschiedden! (over een tijdje, eerst nog AC:Revelations uitspele ;p)

    Maar euhh… WHAT ABOUT GRAVITY RUSH? Die heb je waarschijnlijk al gespeeld, maar zo niet, zou ik dat eerst maar eens gaan doen. Voor mij GOTY!! Zonder twijfel.

  12. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    LBP VITA en NFS: Most Wanted zijn sowieso de moeite waard.
    Bij LBP VITA ligt de focus wat meer op user-created-content dan bij de PS3-versies het geval was, maar je hoeft niet per sé zelf handig te zijn, je kan natuurlijk ook gewoon de pareltjes van anderen spelen. LBP is gewoon gemáákt voor de VITA, echt top.
    NFS: Most Wanted is inmiddels ‘geplatinumiseerd’ door mijn broer(tje) en die is lyrisch. Kan er zelf (nog) niets over zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je hier geen spijt van krijgt.

    AC:Liberation kan ik ook nog niet over oordelen, maar kan persoonlijk niet wachten om hier aan te beginnen. Er lijken wat minpunten te zijn, maar wat ps3dennis hierboven zegt lijkt mij een beetje overdreven, ik heb ook heel veel positieve reacties gehoord namelijk.
    Het lijkt mij het tofst om tegelijkertijd met AC3 op PS3 en AC:L op de Vita bezig te zijn, en zo zal het dus ook geschiedden! (over een tijdje, eerst nog AC:Revelations uitspele ;p)

    Maar euhh… WHAT ABOUT GRAVITY RUSH? Die heb je waarschijnlijk al gespeeld, maar zo niet, zou ik dat eerst maar eens gaan doen. Voor mij GOTY!! Zonder twijfel.

    Hartstikke bedankt voor je reactie! Over Gravity Rush: dat is een game die mij totaal niet aantrekt. Als je van zulk soort games houdt lijkt het me inderdaad een pareltje, maar ik heb de demo gespeeld en het weet me niet te boeien.

  13. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    ik heb de demo gespeeld en het weet me niet te boeien.

    Ik probeer je niet over te halen hier of zo hoor (JAWEL JAWEL JAWEL 🙂 ), maar ik had hetzelfde. De demo heb ik 5 minuten aangeraakt en het boeide me niet, vond het moeilijk en onoverzichtelijk. Toen ik de game bij een actie (3 halen, 2 betalen) er als 3e game toch maar bij nam, en er aan begon was het begin weer even doorbijten, maar als het spel eenmaal op dreef komt, oh oh oh, genieten!! 🙂

    Succes met je beslissing!

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    LBP VITA en NFS: Most Wanted zijn sowieso de moeite waard.
    Bij LBP VITA ligt de focus wat meer op user-created-content dan bij de PS3-versies het geval was, maar je hoeft niet per sé zelf handig te zijn, je kan natuurlijk ook gewoon de pareltjes van anderen spelen. LBP is gewoon gemáákt voor de VITA, echt top.
    NFS: Most Wanted is inmiddels ‘geplatinumiseerd’ door mijn broer(tje) en die is lyrisch. Kan er zelf (nog) niets over zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je hier geen spijt van krijgt.

    AC:Liberation kan ik ook nog niet over oordelen, maar kan persoonlijk niet wachten om hier aan te beginnen. Er lijken wat minpunten te zijn, maar wat ps3dennis hierboven zegt lijkt mij een beetje overdreven, ik heb ook heel veel positieve reacties gehoord namelijk.
    Het lijkt mij het tofst om tegelijkertijd met AC3 op PS3 en AC:L op de Vita bezig te zijn, en zo zal het dus ook geschiedden! (over een tijdje, eerst nog AC:Revelations uitspele ;p)

    Maar euhh… WHAT ABOUT GRAVITY RUSH? Die heb je waarschijnlijk al gespeeld, maar zo niet, zou ik dat eerst maar eens gaan doen. Voor mij GOTY!! Zonder twijfel.

    Als bij AC3 mijn beruchtheid meter niet verdwijnt maar vol blijft nadat ik posters heb verwijderd, en mijn missies zomaar afgebroken worden enzovoorts “kan ik wel zeggen dat deze game onspeelbaar is” zit vaak genoeg te denken wat doe ik nu wéér niet goed enz enzovoorts.

  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Voor 33 euro moet je cod gewoon kopen.
    Mocht het je niet bevallen kan je hem altijd voor die prijs snel doorverkopen!

  16. 67 XP
    Sinner's avatar

    Voor 33 euro moet je cod gewoon kopen.
    Mocht het je niet bevallen kan je hem altijd voor die prijs snel doorverkopen!

    Dit dus.
    €33 is geen geld. Mocht het niet bevallen ben je hem voor datzelfde bedrag ook zo weer kwijt.

  17. 75 XP
    KdO_'s avatar

    LBP VITA en NFS: Most Wanted zijn sowieso de moeite waard.

    NFS: Most Wanted is inmiddels ‘geplatinumiseerd’ door mijn broer(tje) en die is lyrisch. Kan er zelf (nog) niets over zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je hier geen spijt van krijgt.

    Is NFS:MW ook de moeite als je erg fan bent van Gran Tourismo?
    Is het spel niet te “nep” zodat het al snel gaat vervelen of valt het mee? Heb namelijk de demo even zitten spelen en ik kan nou niet echt zeggen dat ik het echt geweldig vond zodat ik hem meteen gekocht heb.

    Waar ik nu aan zit te denken om hem pas te halen als hij in de budgetbak ligt 😀

  18. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    ik heb vraagje over nfs most wanted.
    bevat deze een code die je moet invoeren voor je het spel kan spelen of voor dat je online kan spelen?

  19. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    wat is NFS een tof spel zeg! Normaal speel ik geen race games maar deze is wel aan aan aan

  20. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    ik heb vraagje over nfs most wanted.
    bevat deze een code die je moet invoeren voor je het spel kan spelen of voor dat je online kan spelen?

    Ik las in de chatbox dat er geen online pass bij de PS Vita versie zit. PS3 zit er wel een bij.

  21. 531 XP
    monsternon's avatar

    ac 3 L vita is erg leuk spel maar geen topper. veder zou ik sonic all star racing transfromsd kopen als je van kart games houd