Forum

Topic: Nuketown2025?????

Anoniem's avatar

Hallo Dames/heren

Ik wou net even call of duty black ops2 doen,in de map Nuketown2025
En nu zie ik opeens dat die erniet meer tussen staat hebben meer van jullie dat,En kan iemand mij ook vertellen of die terug komt en waarom dat die weg is

Mvg 050Grunn

En dan staat erook nog zoo mooi onder:”Nuketown 2025, all the time. 24 hours a day. 7 days a week. We never close.”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb zojuist nog nuketown 2025 gespeeld dus ik neem aan dat het bij jou ligt, heb me al eerder nuketown gespeeld of was dit je eerste keer ?

  2. 89 XP
    050grunn's avatar

    Neee ik speelde gelijk vanaf de nachtrelease nuketown2025,Zelfs vannachts nog en opeens staat die erniet meer tussen,en bij me kameraad ook niet!Was ff op de fb pagina van Call of Duty Black ops2 en daar stromen de klachten ook binnen over dat de map nuketown2025 weg is!!!!

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als je hem gewoon met de code hebt gedownload hoort er gewoon een
    aparte playlist te zijn die niet weg gaat.

  4. 89 XP
    050grunn's avatar

    Jaaa dat weet ik en dat heb ik ook met code gedaan die erbij zat als je hem ging preorderen,maar toch is die weg

  5. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Jaaa dat weet ik en dat heb ik ook met code gedaan die erbij zat als je hem ging preorderen,maar toch is die weg

    Die nuketown 2025 24/7 game mode is alleen met dubbel xp geloof ik. Was bij Black ops 1 ook zo

  6. 89 XP
    050grunn's avatar

    Volgens mij niet hoor want hoe kunnen anderen uit mijn lijst hem wel spelen?

    @mitch1993 je hebt gelijk man dit las ik net:

    For those that pre-ordered or bought Black Ops 2 on the day of its release, you were rewarded by Activision by giving exclusive access to Nuketown 2025 and a double XP weekend on the game’s first week of release.

    Now that the weekend’s over, people are finding out that not only is the double XP gone, but so is the Nuketown 2025 playlist! This was confirmed by Treyarch game director David Vonderhaar over on Twitter where he tweeted the following messages:

    Double XP weekend is official over. That means Nuketown 2025 / 24-7 is as

  7. 89 XP
    050grunn's avatar

    Jaaaa had het al gelezen SLAAT ECHT NERGENS OP!

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Jep ik neem mn eerdere bericht terug, nuketown is idd weg. Helaas.

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    hahahahahahhaa heerlijk dit

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    hahahahahahhaa heerlijk dit

    Hoezo moet jij dit weer heerlijk vinden?

    Beetje raar dat ze die map er zo uit gooien.. Ik heb het nog geen enkele keer kunnen spelen omdat ik er steeds uit werd gegooid en dan verwijderen ze nu de hele map uit de online modus.. Gelukkig zijn er nog wel genoeg andere leuke maps.

  11. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    er is naar buiten gekomen dat nuketown 2025 niet meer speelbaar is.
    is alleen maar speelbaar tijdens bepaalde events op CoD

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ennn hij is weer terug, niet 24 uur maar hij is af en toe speelbaar in de bonus mospihit.