Forum

Topic: Playstation Super Slim 12GB.

Anoniem's avatar

Hallo Forum lezers.

Ik had een vraagje over de PS3 super slim 12GB.
Is deze console genoeg voor,
Black ops II en MW3?

Vriendelijke Groetjes,
Jasper

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Lijkt mij verstandiger voor de 500Gb versie te gaan. Ik denk niet dat je het bij die twee games houdt? Anders is 12Gb net aan genoeg volgens mij, maar gewoon te weinig als je map packs aan gaat schaffen, wat demo’s gaat downloaden etc. Ik raad jou de 500Gb versie aan. Kost een beetje meer, maar je hebt er op de lange termijn veeeeeeeeeel meer aan.

  2. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Lijkt mij verstandiger voor de 500Gb versie te gaan. Ik denk niet dat je het bij die twee games houdt? Anders is 12Gb net aan genoeg volgens mij, maar gewoon te weinig als je map packs aan gaat schaffen, wat demo’s gaat downloaden etc. Ik raad jou de 500Gb versie aan. Kost een beetje meer, maar je hebt er op de lange termijn veeeeeeeeeel meer aan.

    Mee eens, aan de andere kant, hij zal niet voor niets de overweging maken de 12 GB aan te schaffen, dus er zal een limiet aan zijn budget zitten. Als je op dit moment puur alleen die twee games wil spelen is dat inderdaad genoeg. En ach, een 500GB schijf is net zo duur als het verschil in prijs tussen de 12 en 500GB, dus als je er later een bij zet als het budget het toe laat ben je net zo veel kwijt uiteindelijk

  3. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Inderdaad maar je kan ook voor een 160gb gaan of 320gb dat is misschien goedkoper dan 500gb

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hallo Forum lezers.

    Ik had een vraagje over de PS3 super slim 12GB.
    Is deze console genoeg voor,
    Black ops II en MW3?

    Vriendelijke Groetjes,
    Jasper

    Ja volgens mij wel. Dan zou je er nog 1, misschien 2 games bij kunnen nemen maar dan zit je PS3 echt vol.

  5. 3 XP
    Elektronized's avatar

    Waarom zou je de 12GB versie + 1 game nemen als je al voor 34 euro meer een 500GB versie + 2 games kan krijgen ?

  6. 2 XP
    playstationfun's avatar

    bedankt voor de reacties,

    ja er zit inderdaad een budget limiet aan
    en , ik vond 187 euro wel een mooie prijs.
    ik zou dan later denk ik nog een harde schijf gaan kopen, 250 gb.
    Maar , stel ik koop map packs enzo , Zet mijn ps3 die dan over naar de harde schijf?

    Groetjes

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Nee, volgens mij staan er wel een aantal titorials hoe dat moet, je kunt trouwens beter voor de super slim 250GB gaan.